Pytania - odpowiedzi – Biura podróży i operatorzy

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania


Już
5 miesięcy wstecz  •  2 abonent Bez odpowiedzi
Obsługa miła, w pokoju ciepło, jest ciepła woda, do wyciągów 6 min autem, jest duży parking, łóżko czyste, restauracja gotuje pyszne jedzenie, czego chcieć więcej dobre wakacje? Jest wypożyczalnia sprzętu od facetów po drugiej stronie ulicy od hotelu.
2 roku wstecz  •  2 abonent 1 odpowiedź
Cześć! Porównałem koszt wycieczek w euro do Turcji na lato 2022 z lotami z Moskwy i Kijowa i byłem bardzo zaskoczony. Wydaje się, że lot z Moskwy trwa dłużej, a wycieczki do tych samych hoteli są tańsze. Z czym to się wiąże?
3 roku wstecz  •  10 subskrybenci 33 odpowiedź
Zasadniczo interesująca jest sama organizacja wycieczki i cena (co obejmuje - lot, transfer czy nie?).
3 roku wstecz  •  4 abonent 1 odpowiedź
3 roku wstecz  •  8 subskrybenci 7 odpowiedzi
Czy możesz mi powiedzieć, jak zrozumieć, czy miejsca nadal mogą pojawić się na sprzedaż, czy jest to ostateczne i musisz ponownie wybrać hotel?
3 roku wstecz  •  8 subskrybenci 9 odpowiedzi
Planowane wakacje na miesiąc w określonych terminach. Biuro podróży zarezerwowało wycieczkę, ale są bilety wylotowe, ale nie ma biletów powrotnych (lot został odwołany lub nie ma miejsc, nie wiadomo na pewno). Do wyjazdu pozostały 4 dni i nie ma propozycji przesunięcia terminu lub zwrotu środków. Biuro podróży milczy i nie chce niczego wyjaśniać. Inne terminy nam nie odpowiadają. Powiedz mi, proszę, co robić?
3 roku wstecz  •  11 subskrybenci 9 odpowiedzi
Pokaż więcej »
Wszystkie pytania
ZEA
już