Zarezerwowałem hotel w Barcelonie z opłaconą anulacją. Potrzebny do anulowania rezerwacji, skontaktował się z hotelem za pośrednictwem wiadomości w Rezerwacji i poprosił o anulowanie rezerwacji bez kary. Hotel wysłał taką wiadomość i oznaczył naszą kartę jako nieważną. Drogi_, Przykro nam to słyszeć. Naprawdę nie możemy się doczekać powitania Cię w naszym_. W każdym razie Twoje samochody kredytowe zostały odrzucone. Proszę nie aktualizować swoich kart kredytowych, a my będziemy mogli je anulować bez kary. Z poważaniem, _ Teraz na Rezerwacji pojawiają się komunikaty „Wymagane działanie”, proszące o aktualizację karty, ale rezerwacja nie została anulowana. Minęło kilka dni. Czy ktoś doświadczył takiego podejścia do anulowania rezerwacji? Czy hotel w końcu odpisze pieniądze?
3 roku wstecz
•
6 subskrybenci 6 odpowiedzi