Powiedz mi, czy ktoś tego doświadczył? Rezerwacja została dokonana wiosną, w tym samym czasie dokonano wpłaty. Wczoraj rano na maila przychodzi list od Bookingu - tylko powiadomienie, że nazwa hotelu uległa zmianie. Nie zwróciłam uwagi na list, a wieczorem podążyłam za linkiem z tego listu do mojej rezerwacji. A potem widzę zdjęcie zupełnie innego pokoju - jakaś podarta buda, która jest 3 razy mniejsza niż zarezerwowany pokój. Jestem zszokowany. Napisałem do działu wsparcia rezerwacji i hotelu. Hotel po 20 minutach odpowiedział, że nie rozumie, o co chodzi i nie nastąpiły żadne zmiany, poza poprawką nazwy. Rzeczywiście ponownie spojrzałem na rezerwację - znowu pojawiły się tam stare zdjęcia. Jak to traktować - jakiś błąd strony internetowej lub oszustwo hotelowe? Obsługa rezerwacji nadal milczy.
5 lat wstecz
•
2 abonent 1 odpowiedź