Kijów проспект С.Бандеры 23, оф. 905 (m. Pietrowka)
(097) 3297926, (044) 2289927 Aby pokazać na mapie »
Kijów ул. Евгения Коновальца (Щорса) 11, офис 8 (m. Peczerskaja)
(096) 2211114, (068) 2211114, (044) 2211114 Aby pokazać na mapie »
Kijów ул. Шутова 9а, оф. 115 (m. Szulawskaja)
(050) 3103994, (044) 3863994, (044) 5910712 Aby pokazać na mapie »
Kijów ул. М.Расковой 11Б, оф.102 (m. Levoberezhnaya)
(067) 2455558, (067) 1151100, (044) 2213990 Aby pokazać na mapie »
Kijów ул. Драгоманова 44-А (m. Poznyaki)
(067) 4820442, (066) 4824242, (044) 5700059 Aby pokazać na mapie »
Kijów ул. Красноармейская, 34, оф. 201-205 (m. Plac Bohaterów Ukraińskich)
(044) 5454444 Aby pokazać na mapie »
Ocena biura podróży:
|
OPINIE O FIRMIE PODRÓŻY TPG ТУРОПЕРАТОР
Serdeczne podziękowania dla dyrektora Dniepropietrowskiego przedstawicielstwa TPG Jarosława Borscha, a szczególnie kierowniczki Inny Bogdanovskaya za współpracę i usługi w organizacji wycieczek dla naszych delegacji. Nasza współpraca z TPG Dniepropietrowsk rozpoczęła się w zeszłym roku i nabrała już trwałego przyjaznego charakteru. →
Cześć wszystkim! Jestem pracownikiem biura podróży „4 pory roku” Kijów. Z TPG współpracujemy już od kilku lat, a szczególnie cieszy fakt, że jest to pierwszy na taką skalę ukraiński serwis serwisowy. Wiele wyjątkowych destynacji, ciekawe oferty do wyboru wycieczek. Chłopaki, którzy tam pracują są kompetentni, zawsze bardzo responsywni i szybko reagują na indywidualne prośby. →
Mówi się, że „teatr zaczyna się od wieszaka”, a twarzą każdej firmy są jej menedżerowie! Jestem pracownikiem biura podróży i regularnie współpracuję z firmą TPG. Robiąc trasę, na odpowiedzialnego menedżera wybieram Tatianę Bortnik. Nie będę oceniać pracy firmy jako całości, ale praca Tatiany idealnie mi odpowiada! To bardzo odpowiedzialny i sumienny pracownik. →
Dzień dobry! Hamst i bezprawie tej firmy nie mają horyzontów, a mianowicie ci, którzy w niej pracują, a co najważniejsze, dyrektor generalna Elena Dmitrievna. (cóż, jak to mówią - "wszystko zaczyna się od głowy") Współpracujemy z tym operatorem od dłuższego czasu, ale nigdy nie spotkaliśmy się z bliska, więc kilka rezerwacji w sezonie, biorąc pod uwagę fakt, że ceny dla tych krajów, które oferują są znacznie niższe niż liczba ich konkurenci. →
Polecieli odpocząć w Turcji z mężem i dzieckiem (3,5 roku). Wycieczkę wykupiono 3 dni przed wyjazdem, bo. Zostaw męża bardzo spontanicznie. Wycieczka szybko nas znalazła. Zdecydowaliśmy się też po raz pierwszy polecieć do Turcji, więc całkowicie zdaliśmy się na kierownika firmy, który wybrał bilet. →
Lecieliśmy z tym biurem podróży w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Wszystko poszło dobrze, organizacja norm - miła dziewczyna spotkała się na lotnisku. Byliśmy z dzieckiem i martwiliśmy się, czy wszystko będzie dobrze. Ale nikt nie musiał czekać. Wszystko jest szybkie i zorganizowane. →
Dzień dobry! Od wielu lat współpracujemy z touroperatorem TPG. W pracy wszystko może się zdarzyć, ale zawsze staraliśmy się znaleźć kompromisy i chronić naszych turystów przed nieprzewidzianymi sytuacjami. Ale ostatni przypadek współpracy z tym organizatorem wycieczek powoduje konieczną chęć wystawienia negatywnej recenzji, aby inne biura podróży przy rezerwacji wycieczek były bardziej ostrożne i ostrożne. →
Z TPG jeździmy cały czas na wakacje, ostatnio planowaliśmy wycieczkę dla rodziców – urodziny taty świętowaliśmy w Wenecji, oczywiście mogliśmy to zrobić sami. . . ale zdecydowaliśmy, że lepiej, aby rodzice przewidzieli wszystko z wyprzedzeniem i narysowali jasny program wycieczki). Wielkie dzięki dla Julie! Indywidualni przewodnicy czekali we właściwym miejscu io ustalonej godzinie lista dostępnych restauracji została zwrócona w Kijowie. →
Latem poleciałem do Grecji, na Kretę. Podziękowania dla ?PG za jakość usług i dużą koncentrację na kliencie! Menedżer wybrał wycieczkę, która w pełni spełnia wymagania. Efekt przerósł oczekiwania: jeden z najlepszych resortów w Elounda na wyspie, luksusowy hotel, wysokiej klasy obsługa, odpowiedni poziom. →
Korzystając z sytuacji, w której IATA zablokowała pieniądze na koncie rozliczeniowym Aerosvit, TPG odmówiło nam zwrotu odszkodowania za odwołany lot, na który bilety zostały zakupione dzień przed wylotem i nie zostały jeszcze zaksięgowane na koncie Aerosvit. Oznacza to, że TPG nie zdążyło przelać płatności za bilety do IATA (ponieważ pieniądze za wszystkie sprzedane bilety na określony okres są przekazywane na koniec tego okresu sprawozdawczego, określonego przez kalendarz rozliczeń IATA), ale zdecydowała się nie zwracać je do nas. → |
9.9 |
|
9.7 |
|
9.8 |
|
9.7 |
|
9.8 |
|