Autor:
Data zakupu usługi: 05 styczeń 2013 Pisemny: 26 luty 2013 |
|
Biuro podróży: TPG Туроператор (Kijów) Typ usługi: авиаперелёт |
Korzystając z sytuacji, w której IATA zablokowała pieniądze na koncie rozliczeniowym Aerosvit, TPG odmówiło nam zwrotu odszkodowania za odwołany lot, na który bilety zostały zakupione dzień przed wylotem i nie zostały jeszcze zaksięgowane na koncie Aerosvit. Oznacza to, że TPG nie zdążyło przelać płatności za bilety do IATA (ponieważ pieniądze za wszystkie sprzedane bilety na określony okres są przekazywane na koniec tego okresu sprawozdawczego, określonego przez kalendarz rozliczeń IATA), ale zdecydowała się nie zwracać je do nas. Getmantseva, po prostu patrząc jej w oczy, powiedziała: „Już tak wiele straciliśmy na odwołaniu lotów Aerosvit, czego ode mnie chcesz?!”.
Firma odmówiła przyjęcia reklamacji - złożywszy ręce w paczce, po prostu stwierdzili, że nie podpiszą pokwitowania reklamacji i podadzą numer przychodzącego, możemy poczekać przynajmniej do wieczora i przyjść codzienny. Więc nie radziłbym kupować żadnych usług od tej firmy. Dla nich nie ma żadnych praw, nie ma przyzwoitości, nie ma pojęcia „klient” – nie mrugną okiem za dodatkowy grosz.