Autor:
Data zakupu usługi: 03 luty 2014 Pisemny: 13 czerwiec 2014 |
|
Biuro podróży: TPG Туроператор (Kijów) Typ usługi: отель, авиаперелёт, оформление визы, другие услуги |
Dzień dobry!
Hamst i bezprawie tej firmy nie mają horyzontów, a mianowicie ci, którzy w niej pracują, a co najważniejsze, dyrektor generalna Elena Dmitrievna.
(cóż, jak to mówią - "wszystko zaczyna się od głowy")
Współpracujemy z tym operatorem od dłuższego czasu, ale nigdy nie spotkaliśmy się z bliska, więc kilka rezerwacji w sezonie, biorąc pod uwagę fakt, że ceny dla tych krajów, które oferują są znacznie niższe niż liczba ich konkurenci. Ale diabeł wciągnął się do pracy w Europie z Travel Professional Group. Tak, i połączone wycieczki.
Na początku była Francja, nie wszystko szło gładko, ale pomyśleliśmy z kim to się nie dzieje.
Ale potem była Avtsria - to kompletny akapit !!!
Obliczyliśmy i zarezerwowaliśmy dla naszych turystów połączoną wycieczkę z wyjazdami służbowymi do Zell al Mosso. Małe miasteczko w Austrii, po locie i długiej podróży wynajętym samochodem nasi turyści dotarli do hotelu w Lindau, 22 o godzinie 1 w nocy - Ale hotel był ZAMKNIĘTY, skontaktowali się z nami, wyjaśniliśmy adres w dokumentach, wszystko uzgodnione, ale hotel jest ZAMKNIĘTY.
Potem znaleźli hotel tego samego właściciela i poprosili ich, aby pojechali do innego hotelu, aby dowiedzieć się, dlaczego hotel jest zamknięty i może przenocują ich w tym hotelu. Potem nasi turyści udali się do tego hotelu, w którym nikt o nich nie słyszał - ale ten hotel przynajmniej działał.
Następnie skontaktowaliśmy się z Travel Professional Group, aby wyjaśnić, co powinniśmy zrobić dalej - na co kierownik kierunku odpowiedział nam, że pozwolą im spędzić noc w dowolnym hotelu, wezmą czek.
Nasz partner wyjeżdża w ten region i dowiemy się o co chodzi, ale trzystu oddamy pieniądze na nocleg.
Doprecyzuję jeszcze raz, że wykupiliśmy lot + zakwaterowanie + ubezpieczenie + HOTEL od Travel Professional Group
Następnie rozliczamy turystów za ich pieniądze w hotelu na jeden dzień. Do hotelu docierają o wpół do trzeciej rano, ao 8 rano mają ważne negocjacje.
Przez 4 dni oczywiście nikt nic nie decydował w tym zamkniętym hotelu, ale po prostu zadzwonił i powiedział, że przyjechałeś pod zły adres, na co my i turyści powiedzieliśmy, że przybyli pod adres wpisany na voucherze. i co Travel Professional Group - po prostu doprowadzone do niczego.
Według prezd turyści oczywiście zaczęli domagać się zwrotu pieniędzy za nocleg - to oczywiste. Złożyliśmy odpowiednie dokumenty i wniosek o zwrot kosztów noclegu - Travel Professional Group po prostu wszedł do analizy najpierw przez 14 dni - po czym otrzymaliśmy od działu prawnego TYP STANDARD, że mówią, że dbamy o każdego turystę i to po prostu nie może być.
Następnie dyrektor naszej firmy o imieniu Elena Dmitrievna, dyrektor generalny Travel Professional Group, uczestniczyłem podczas rozmowy, na którą odpowiedziała na wszystkie pytania, zdecydujemy, daj mi czas !!!
Potem nastąpiła zmiana kierownika odpowiedzialnego, który zajmował się tą sprawą i miesiąc później odpowiedzieli mailowo – „wydaje nam się, że turyści po prostu tam nie pojechali”
Sytuacja mnie po prostu zabiła, przez dwa miesiące wybijaliśmy pieniądze z firmy, która nie dokończyła swojej pracy, po czym powiedzieli, że my też jesteśmy winni !!!!
Następnie sekretarka Eleny Dmitrievny - Victoria po prostu odpowiedziała - „nasz dyrektor generalny jest na spotkaniu”, „wtedy nasz dyrektor generalny jest na obiedzie”, a następnie „nasz dyrektor generalny jest na spotkaniu”, „nasz dyrektor generalny prosi cię o rozmowę do odpowiedzialnego kierownika"
Ogólnie po 4 miesiącach powolnego bieżącego problemu WYNIKI:
1) Travel Professional Group — pieniądze nie zostały zwrócone, a problem nie został rozwiązany.
2) Travel Professional Group - ani dyrektor generalny, ani menedżerowie nie są dostępni telefonicznie, trzeba było dzwonić z innych telefonów, aby się z nimi połączyć.
3) Oprócz prostej odpowiedzi do nas z działu prawnego Travel Professional Group, nie otrzymaliśmy nic zrozumiałego.
4) Sami zwrócili pieniądze naszym turystom, ale i tak zgubili je raz na zawsze.
5) Najgorsze jest to, że nawet nie odpowiedzieli na maile, wysłali je na wszystkie maile, które są w kontaktach + wypełnili formularz opinii o jakości obsługi - NIKT NIKT nie kontaktował się z naszą firmą. To najwyższy stopień zaniedbania!
Turyści UV i biura podróży, jeśli nie potrzebujesz bólu głowy, ale potrzebujesz zadowolonych turystów, wybierz firmę poważniej!!!!
To jest nasze wołanie z serca.