Kijów проспект С.Бандеры 23, оф. 905 (m. Pietrowka)
(097) 3297926, (044) 2289927 Aby pokazać na mapie »
Kijów ул. Евгения Коновальца (Щорса) 11, офис 8 (m. Peczerskaja)
(096) 2211114, (068) 2211114, (044) 2211114 Aby pokazać na mapie »
Kijów ул. Шутова 9а, оф. 115 (m. Szulawskaja)
(050) 3103994, (044) 3863994, (044) 5910712 Aby pokazać na mapie »
Kijów ул. М.Расковой 11Б, оф.102 (m. Levoberezhnaya)
(067) 2455558, (067) 1151100, (044) 2213990 Aby pokazać na mapie »
Kijów ул. Драгоманова 44-А (m. Poznyaki)
(067) 4820442, (066) 4824242, (044) 5700059 Aby pokazać na mapie »
Kijów ул. Красноармейская, 34, оф. 201-205 (m. Plac Bohaterów Ukraińskich)
(044) 5454444 Aby pokazać na mapie »
Ocena biura podróży:
|
OPINIE O FIRMIE PODRÓŻY TPG ТУРОПЕРАТОР
Skontaktowałem się z oddziałem TPG w Zaporożu w celu wybrania wycieczki narciarskiej na Słowację i pomocy w uzyskaniu wizy Schengen. Trasa została wybrana szybko, zawarto umowę, wyznaczono dogodny czas na złożenie dokumentów do centrum wizowego. Tydzień później otrzymaliśmy multiwizę Schengen na 3 lata oraz voucher na zakwaterowanie w Priv?t Majo Liptovsk? Mikula??. →
Latam z tą firmą od dawna, już 7 lat, wszystko mi odpowiada - od lokalizacji biura (centrum Kijowa przy metrze) po kwalifikacje personelu (naprawdę rozumieją co sprzedają) i wsparcie za granicą podczas wyjazdu. W tym roku wybraliśmy się do Grecji, hotelu Meli Palace. Jest nas troje, najmłodszy ma trzy lata, a ja mam nowy paszport. →
Od dłuższego czasu współpracujemy z TPG, z oddziałem w Odessie. Po całkowitej zmianie personelu w firmie wszystko stało się niesamowicie obrzydliwe, choć wcześniej było to dalekie od ideału! My, jako agenci, mamy do czynienia z najgorszym koszmarem każdego agenta. Dziś o 5.30 rano turyści dzwonią do mnie ze stanowiska odpraw lotniska w Odessie i mówią, że linia lotnicza nie może ich wpuścić na lot, ze względu na to, że operator anulował rezerwację turystów !!! I faktycznie nie mają biletów, choć mają wydruk rezerwacji, którą przesłał nam operator! Dzwonię na linię TPG 24/7, łączą mnie z managerem, jest bardzo nieszczęśliwa, że się obudziła, oczywiście, ale uwielbiam zaczynać pracę ze złymi wiadomościami o 5 rano!!! Zaczyna mi mówić, że tak być nie może, ale jak to jest, ale była rezerwacja! Mówię, że moi turyści (starsi, nawiasem mówiąc, ludzie) są teraz przy odprawie na lotnisku i mówią, że nie mają biletów! Odpowiedź kierownika: no cóż, nawet nie wiem, jak to się stało, dowiemy się rano i tyle! W efekcie turyści kupili nowe bilety za 18 000 UAH!!! I odlecieli, ale teraz martwię się, że spotkam się już w Pradze i zamieszkam w hotelu zgodnie z voucherem! No i oczywiście będziemy domagać się odszkodowania za nowo zakupione bilety, w razie potrzeby pójdziemy do sądu!. →
W pewnym sensie zapłaciliśmy pieniądze biuru podróży „Miles Away”, ale czarterującym było TPG. Nie wiem, jakie są warunki do wspólnej współpracy, ale współpracują i bardzo trudno będzie rozwiązać wszelkie kontrowersyjne kwestie z touroperatorem, bo zamienią strzałki na siebie, co zresztą się stało. →
Moja żona i ja kupiliśmy wycieczkę do Grecji, wyjazd 3.09.15. Zorganizowaliśmy wycieczkę w Kremenczug, operator znajduje się w Kijowie. Obiecuje, że wszystko było w porządku do 2.09.15. Nie zwracali nam paszportów, mówiąc codziennie – JUTRO. 18 godzin przed wyjazdem byliśmy już w Kijowie, poinformowano nas, że wiza nie jest dla nas otwarta. →
No cóż, żeby jakoś urozmaicić postawię nie 1 a 2. Osobiście wyjazd zapamiętam bardziej niż resztę, ale nie z dobrego wrażenia. Może to oczywiście tylko obrzydliwe wycieczki autokarowe, ale faktem jest. Więc zacznijmy. Pojechaliśmy z dziewczyną do Bułgarii na 10 dni. →
Nasz autobus był spóźniony o 2,5 godziny, zepsuł się. Ale najśmieszniejsze jest to, że dzisiaj wróciliśmy z Bułgarii i wyjechaliśmy przedwczoraj. Autobus jechał zamiast 24 godzin wszystkie 40))) Cóż, to wciąż nic. początkowo autobus był spóźniony o 2,5 godziny, ludzie nie chcieli jechać. →
Losowo wybrałem wycieczkę z TPG. W rezultacie skradziono kilka dni odpoczynku. Zamiast 30 godzin przewieźli nas w 41 godzin plus 6 godzin na słońcu, głupio czekając na autobus. Obsługa jest po prostu okropna. →
Pojechaliśmy z rodzicami do Bułgarii od 1.07.15 do 10.07.15. Dlatego kupiliśmy bilet w innym biurze podróży, nawet nie wiedzieliśmy, że będziemy mieli do czynienia z TPG! Wyjechaliśmy z Chersonia 1 lipca o godzinie 18. Jechaliśmy do Nikolaev na 2 godziny. W Odessie staliśmy 2 godziny (godzina tankowania, a potem nadal nie wiadomo, dlaczego 1 godzina). →
Po wybraniu wakacji w Bułgarii zatrzymałem się na trasie autobusu, nie podejrzewając, że można zepsuć wszystkie wrażenia podróżą. Początek podróży był onieśmielający. Nie było list grupy, autobus się spóźnił. Zamiast 7:00 wyjechaliśmy o 8:00. → |
9.9 |
|
9.7 |
|
9.8 |
|
9.7 |
|
9.8 |
|