Autor:
Data zakupu usługi: 17 listopad 2015 Pisemny: 17 listopad 2015 |
|
Biuro podróży: TPG Туроператор (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
Od dłuższego czasu współpracujemy z TPG, z oddziałem w Odessie. Po całkowitej zmianie personelu w firmie wszystko stało się niesamowicie obrzydliwe, choć wcześniej było to dalekie od ideału!
My, jako agenci, mamy do czynienia z najgorszym koszmarem każdego agenta. Dziś o 5.30 rano turyści dzwonią do mnie ze stanowiska odpraw lotniska w Odessie i mówią, że linia lotnicza nie może ich wpuścić na lot, ze względu na to, że operator anulował rezerwację turystów !!! I faktycznie nie mają biletów, choć mają wydruk rezerwacji, którą przesłał nam operator!
Dzwonię na linię TPG 24/7, łączą mnie z managerem, jest bardzo nieszczęśliwa, że się obudziła, oczywiście, ale uwielbiam zaczynać pracę ze złymi wiadomościami o 5 rano!!!
Zaczyna mi mówić, że tak być nie może, ale jak to jest, ale była rezerwacja!
Mówię, że moi turyści (starsi, nawiasem mówiąc, ludzie) są teraz przy odprawie na lotnisku i mówią, że nie mają biletów! Odpowiedź kierownika: no cóż, nawet nie wiem, jak to się stało, dowiemy się rano i tyle!
W efekcie turyści kupili nowe bilety za 18 000 UAH!!! I odlecieli, ale teraz martwię się, że spotkam się już w Pradze i zamieszkam w hotelu zgodnie z voucherem!
No i oczywiście będziemy domagać się odszkodowania za nowo zakupione bilety, w razie potrzeby pójdziemy do sądu!