Kijów проспект С.Бандеры 23, оф. 905 (m. Pietrowka)
(097) 3297926, (044) 2289927 Aby pokazać na mapie »
Kijów ул. Евгения Коновальца (Щорса) 11, офис 8 (m. Peczerskaja)
(096) 2211114, (068) 2211114, (044) 2211114 Aby pokazać na mapie »
Kijów ул. Шутова 9а, оф. 115 (m. Szulawskaja)
(050) 3103994, (044) 3863994, (044) 5910712 Aby pokazać na mapie »
Kijów ул. М.Расковой 11Б, оф.102 (m. Levoberezhnaya)
(067) 2455558, (067) 1151100, (044) 2213990 Aby pokazać na mapie »
Kijów ул. Драгоманова 44-А (m. Poznyaki)
(067) 4820442, (066) 4824242, (044) 5700059 Aby pokazać na mapie »
Kijów ул. Красноармейская, 34, оф. 201-205 (m. Plac Bohaterów Ukraińskich)
(044) 5454444 Aby pokazać na mapie »
Ocena biura podróży:
|
OPINIE O FIRMIE PODRÓŻY TPG ТУРОПЕРАТОР
Nigdy wcześniej nie korzystałem z usług TPG i nigdy nie doświadczyłem takiej postawy. Wycieczkę kupiłem z 14-dniowym wyprzedzeniem. Na 3 dni przed wylotem lot został przełożony na 14 godzin (od 6.00 do 20.00, a następnie do 17.00). Na moje pytanie w służbie jakości, że z ich łaski straciłem dzień odpoczynku, odpowiedzieli, że jakoś to zrekompensują. →
rzucony, jak wiele innych. kupujesz jeden hotel, a oni rezerwują ci tańszy? →
23.06.2017, zgodnie z wystawionymi pakietami dokumentów na wnioskach 23067084, 23067085, które zostały zarezerwowane w dniu 06.01.2017 przez touroperatora TPG, odprawa w wybranym hotelu, hotel Alba Royl, Standard Partly Sea Zobacz pokój, miał się odbyć. Od godziny 14.00 w dniu 24.06.17 turyści zostali zakwaterowani bez ich zgody w innym hotelu, według koncepcji, która radykalnie różni się od zarezerwowanego, zarówno pod względem jakości jak i ceny na gorsze. →
Kupiliśmy wycieczkę od 2.06.17 do 16.06.17 Fortuna Marmaris 5* touroperator TPG, po przybyciu do Dalaman wszyscy turyści w Fortunie są celowo wysyłani do Pineta Park Deluxe Hotel 4*, że ten hotel nie odpowiadają określonym informacjom, których TPG nie chce słyszeć, wszędzie na wszystkich stronach jest wskazane, że ten hotel ma 4 * i tylko w TPG jest to 5 *. →
Wszyscy są szczęśliwi! Kupiliśmy wycieczkę od agencji przez touroperatora TPG na Goa (nasze ukochane marzenie). Wszystko super: dobra cena biletu, wiza wyszła na czas, spotkałem się na Goa z girlandą z kwiatów, załatwiłem o 6 rano bez żadnych dopłat tam (choć najtaniej 3*) i nakarmiłem śniadaniem. →
Wybierz firmę losowo z proponowanego biura podróży. Całkowicie rozczarowany. Zmiana terminu lotu od 3:00 do 23:00 bez ostrzeżenia bez wyjaśnienia. W efekcie, zamiast reszty wskazanej w voucherze z dnia 03.12.16, przyjazd do Egiptu i rozliczenie było już 04.12.16. Jeden dzień odpoczynku został skradziony, firma odmówiła jego przedłużenia lub pełnego zrekompensowania. →
Dla tych, którzy nie przeczytali recenzji do końca, chcę od razu powiedzieć – wrażenie jest takie, że w większości recenzje są pisane przez tych, którzy są niezadowoleni z usługi, albo coś nie wyszło z resztą. Niestety tak właśnie układają się ludzie – negatywne emocje bardziej motywują do działania, choć chyba nie ma dymu bez ognia. →
Nasza pierwsza podróż zaczęła się od TPG. Od 10 lat latamy tylko z nimi. Wszyscy mówią, że tylko z nimi można mieć problemy, ale nie mieliśmy żadnej globalnej siły wyższej, a wszystkie drobne problemy, które się pojawiły, zostały rozwiązane jednym telefonem. →
nigdy nie wracaj. Zmieniliśmy hotel 3 dni przed wyjazdem na najgorszy (choć 5*). Powody nie zostały wyjaśnione. Po 3 dniach przenieśli się do wcześniej opłaconych. Przeprowadzka zajęła cały dzień. Reszta była zrujnowana. Przedstawiciel w Egipcie zamarł i zachowywał się niewłaściwie, agresywnie reagował na komentarze. →
Było nas trzech, dali jedno ubezpieczenie, chociaż powinni dać każdemu z osobna, oszukują, był taki przypadek, że poszli do lekarza, jeden dał tabletki, reszta nie, bo ubezpieczenie nie jest indywidualne, bądź ostrożny. Każde miasto ma inne ceny na wakacje, chociaż warunki są takie same dla wszystkich. → |
9.9 |
|
9.7 |
|
9.8 |
|
9.7 |
|
9.8 |
|