Hotel na odpoczynek w spartańskich warunkach, czyli z powrotem w ZSRR

Pisemny: 7 lipiec 2021
Czas podróży: 24 czerwiec — 5 lipiec 2021
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 1.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 3.0
Co najważ niejsze: nie wierz w pozytywne recenzje, hotel jest okropny pod każ dym wzglę dem. Nie speł nia 4 gwiazdek i usł ug, jak podano w opisie.
1. Brak bufetu. Wyjaś nienie personelu: z powodu pandemii. Sł abe, bez smaku jedzenie na porcje. Popisowe dania: ryż + kurczak, puree ziemniaczane w proszku + solone klopsiki (przypomina soję ). Aby otrzymać swoją porcję upragnionego lunchu (obiad, ś niadanie), musisz najpierw poczekać na wolny stolik przez okoł o 30 minut, a nastę pnie taką samą iloś ć , aż przyniosą ci jedzenie. Life hack: moż esz przyjechać.15 minut przed zadeklarowanym posił kiem. Potem usią dziesz przy stole, ale to nie gwarantuje, ż e jedzenie zostanie przyniesione szybko). Jeś li chodzi o jedzenie: praktycznie nie ma warzyw i owocó w. 3 kawał ki arbuza dla dwojga, suró wka z marchewki lub kapusty z natką pietruszki. Moż esz poprosić o suplementy, ale nie o to, ż e bę dziesz czekać . Na plus, zdecydowanie lepiej się nie poprawi!
2. Sił a wyż sza. Mieliś my szczę ś cie uczestniczyć w projekcie: „Aby przeż yć . Bodrum 2021”. Drugiego dnia pobytu napotkaliś my przerwę w dostawie prą du i wody. Cię ż ko nas przestraszyć , urodziwszy się w ZSRR, ale otrzymanie takiej premii za wł asne pienią dze to oczywiś cie szczegó lna przyjemnoś ć . Co wię cej, kierownictwo hotelu nie znalazł o moż liwoś ci wyjaś nienia przyczyny i terminu likwidacji tej sytuacji. Prą d i woda zniknę ł y okoł o godziny 19.00 i pojawił y się nastę pnego dnia o godzinie 14.00 (ś wiatł o) i 10.00 (woda). Rezultat: nieprzespana noc w dusznoś ci i niemoż noś ć umycia się po morzu, a nawet naprawdę umycia rą k (w pandemii). Rano (nie był o jeszcze wody) podano nam ś niadanie z brudnymi sprzę tami (przypomnę jeszcze raz - w Turcji jeszcze nie zniesiono godziny policyjnej). Oczywiś cie nie otrzymaliś my ż adnych przeprosin ani rekompensaty.

3. Teren hotelu jest brudny. Basen nigdy nie był sprzą tany podczas naszego pobytu. Woda stał a się mę tna. Pł ytki wokó ł basenu są poplamione ś ladami napojó w. Ł azienki w czę ś ci ogó lnodostę pnej są w opł akanym stanie (jedynie wystró j na ś cianach odró ż nia je od ł azienek sowieckiej stoł ó wki fabrycznej w okresie stagnacji).
4. Bezpł atny transfer na plaż ę - rodzaj ruletki. Moż esz czekać i nie wyjeż dż ać (bo w minibusie przeznaczonym na 6 osó b nie ma wystarczają co duż o miejsca), moż esz wyjechać godzinę po wyznaczonym czasie, ale wtedy zapomną cię odebrać i bę dziesz musiał wracać do hotelu taksó wką .
5. Sprzą tanie - osobna piosenka. Podł oga był a zawsze brudna. Chodzenie boso był o straszne. W dniu przyjazdu znaleź liś my w naszym pokoju dwa brudne rę czniki. Jak rozumieliś my, sprzą taniem zajmował o się dwó ch pracownikó w, któ rzy po prostu nie mieli na to czasu, gdy wszyscy goś cie byli na plaż y (od 10:00 do 13:00), w wyniku czego kilkakrotnie przeszkadzano nam, gdy odpoczywaliś my w popoł udnie.
6. W cał ym hotelu obiecano nam Wi-Fi. Myś lisz, ż e tam był ? Oczywiś cie nie. W pokoju moż na był o zł apać sygnał , delikatnie przyklejają c się do drzwi wejś ciowych. Powiedziano nam, ż e w razie potrzeby uż yj go w holu hotelu. Ale sił a sygnał u czę sto nie pozwalał a nawet znaleź ć potrzebnych informacji w Google.

7. Có ż , wisienka na torcie. „Niezwykł ą przyjemnoś ć ” sprawiał o nam komunikowanie się z przedstawicielką hotelu Almą (zawsze przedstawiał a się tylko po imieniu, wię c nie wiemy, jakie stanowisko zajmuje w hotelu). Ta kobieta udawał a, ż e ​ ​ pró buje rozwią zać problemy, któ re mieli goś cie. W rzeczywistoś ci wszystkie jej wezwania miał y brzmieć : „Nie martw się , wszystko bę dzie dobrze! ” Ale „dobry”, jak wiesz, nigdy nie nadszedł . Kilka razy nalegał a, abyś my podpisali pewien dokument, w któ rym stwierdza się , ż e nie mamy ż adnych roszczeń wobec hotelu. A gdy się nie zgodziliś my, odpowiedział a na kolejną skargę : „Piszesz skargę na nas, wię c czego chcesz? ! ”
Podsumowanie: animacja w hotelu nie pozwala ani na chwilę odpoczą ć , zawsze jesteś w dobrej formie i gotowy na nowe przygody)
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał