Hotel wymaga poprawy usług

Pisemny: 24 lipiec 2021
Czas podróży: 1 — 7 lipiec 2021
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 3.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 7.0
Odpoczywaliś my w tym hotelu od 1 lipca do 7 lipca 2021 r. (2 osoby dorosł e i dzieci 2 i 14 lat). Był y duż e problemy z zameldowaniem w hotelu. Przyjechaliś my okoł o godziny 5 rano, a zameldowanie odbył o się dopiero o 15:30. Na cztery osoby dostaliś my dwupokojowy apartament z dwoma klimatyzatorami.
Pokó j był czysty, wszystko co potrzebne był o dostę pne, ale bez dodatkó w. Teren hotelu zachwyca swoim pię knem i zadbanym otoczeniem. Znajdują się tu ró wnież zabytki.
Jest duż y basen dla dorosł ych i dzieci ze zjeż dż alnią oraz mał y brodzik. Hotelowe lobby i restauracja mają tematyczne wnę trze i ekskluzywne meble. Internet bezprzewodowy jest dostę pny w holu, restauracji, w pobliż u baru i basenu. W naszym pokoju nie był o internetu. Hotel ma dobre jedzenie. W restauracji jest wystarczają co duż o krzeseł ek dla dzieci. Wieczorami po obiedzie odbywał y się wystę py muzykó w i ś piewakó w.

Cią gle w hotelu musiał em rozwią zać wiele problemó w, aby poprawić moje wakacje i poprawić jakoś ć mojego pobytu w nim. Mimo to wraż enia z pobytu w hotelu i zwiedzania Bodrum pozostawił y pozytywne emocje i wspomnienia.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał