Okropny hotel!

Pisemny: 14 lipiec 2021
Czas podróży: 30 czerwiec — 10 lipiec 2021
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 3.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Odpoczywał w okresie od 30.06 do 10.07. 2021. Cał kowita rozbież noś ć mię dzy opisem hotelu a rzeczywistoś cią !
Obiecane zameldowanie o godzinie 14.00 przydarzył o nam się o 16.30, a nastę pnie po 3 pró bach. Dla rodziny 3 osobowej (2 osoby dorosł e i 1 dziecko 10 lat) zamieszkaliś my w: 1) pokoju z 2 pojedynczymi ł ó ż kami; 2) pokó j z ł ó ż kiem mał ż eń skim i ł ó ż kiem rozkł adanym; 3) pokó j z ł ó ż kiem mał ż eń skim. Po dł ugim skandalu do pokoju z 2 ł ó ż kami do spania wstawiono dodatkowe ł ó ż ko dla syna.
W okresie przed 05.07 jedzenie był o fatalnej jakoś ci, a la carte (bardzo mał e porcje) z 2 pozycji do wyboru - zwykle kurczak lub klopsiki (wielkoś ć.50 centó w, mię so nie rozdawane - moż e mię so sojowe). Brakował o stolikó w dla wczasowiczó w, musiał y być zaję te z duż ym wyprzedzeniem - usł uga zakoń czył a się o godzinie wskazanej przy zameldowaniu, jeś li przed jej zakoń czeniem zdą ż ył eś jeszcze zają ć stolik, jedzenie się skoń czył o. Tak czy inaczej, był eś gł odny. Obiecanego all inclusive nie był o w hotelu!

Wi-Fi dział a tylko w recepcji i czę ś ciowo przy basenie, nie ma moż liwoś ci podł ą czenia się do sieci w pokojach, TV tylko kanał y tureckie.
W pokojach są sejfy, ale nie ma do nich dostę pu. nie dział ają , jest też duż y problem z bezpieczeń stwem: hotel nie ma ogrodzenia i ogrodzenia, jest cał odobowy dostę p do terenu hotelu - kto chce wejś ć , weź , co chce.
W hotelu panują niehigieniczne warunki - basen i pomieszczenia ogó lnodostę pne są w fatalnym stanie, toaleta strasznie wchodzi.
Bilard, tenis stoł owy, hammam - to jak mit staroż ytnej Grecji, wydaje się , ż e istnieją , ale nikt ich nie widział ; )
W hotelu jest zabawna postać z bajek - rosyjskoję zyczna kotka Bajun o imieniu Alma - mó wi i usypia swoimi przemó wieniami, nie rozwią zują c niczego i nie pomagają c w rozwią zywaniu problemó w. Na naszą niewinną proś bę o zapewnienie dziecku, któ re ma alergię na jajka (a bę dziecie codziennie jeś ć jajka i tylko jajka na ś niadanie) musli i mleko, powiedział a nam ze sł odkim uś miechem, ż e to wszystko jest sprzedawane w sklepie i moż na kupić samemu.
Gł ó wnym zadaniem Almy jest „zmę tnienie umysł u” i wsunię cie do podpisu kartki ze zrzeczeniem się roszczeń wobec hotelu. Gdy tylko podpiszesz lub odmó wisz podpisania, Alma natychmiast straci zainteresowanie tobą . W przypadku pytań lub lepszych wymagań (są one lepiej zrozumiane tutaj) natychmiast skontaktuj się z tureckim kierownictwem - pod koniec naszych wakacji pojawili się i są bardziej uważ ni na swoich goś ci i wydają się być zainteresowani rozwią zywaniem twoich pytań . W trosce o obiektywizm chcę powiedzieć , ż e sytuacja wydaje się zmieniać , ale brakó w jest tak wiele, ż e nie wiadomo, kiedy zostaną wyeliminowane. Dlatego zdecydowanie nie polecam tego hotelu!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał