OPINIE O FIRMIE PODRÓŻY TEZ TOUR ТУРОПЕРАТОР
Na biuro podróży nie ma żadnych skarg, zostaliśmy powitani, zabrani do hotelu, zaproponowali wycieczki, przedstawiciel w hotelu był punktualny, otrzymaliśmy informację o terminie odlotu, odebrano i zawieziono na lotnisko. Nie było konfliktów. →
Jeździmy do Egiptu tylko z TESAS od wielu lat, jest to bardzo wygodne z Chersoniu. Bardzo dobra obsługa jak na dużą firmę. Szkoda, że przewodnicy w hotelach zaczynają być niegrzeczni (nie wszyscy - 50/50 - jakie szczęście), ale trzeba tylko nalegać na własną rękę. →
Lecieliśmy na tydzień do Turcji, Alanyi. Kupiłem wycieczkę na miesiąc, zapłaciłem natychmiast. Wszystko w porządku, wszystko było poinformowane. Brak opóźnień z samolotem, transfer jest doskonały. Po przyjeździe od razu znaleźli eskortę, od razu wsiedli do klimatyzowanego autobusu i przywieźli do hotelu. →
Żałuję tylko jednego – szkoda, że pierwszy raz nie leciałem z TEZ Tour! ;) Do Egiptu latałem już kilkadziesiąt razy, wpadałem w różne "kłopoty": spóźnienia, opóźnienia, niespójności w hotelach, problemy z zakwaterowaniem, pokojami itp. Gdzie jest czynnik ludzki - nie bez niego :( ale mimo to ich pracownicy i przedstawiciele (nawet do kierownictwa firmy), prawie zawsze pomagali i przychodzili na ratunek, nawet wielokrotnie pomagali osobom, które wykupiły wycieczki od innych operatorów (5 razy - 7 z różnymi moimi przyjaciółmi to się stało) 3 miesiące temu zapewnili mi nawet transfer na lotnisko, ponieważ mój nie przyjechał, chociaż nie kupiłem od nich biletu. →
Kiedy podpisaliśmy umowę na wycieczkę, umówiliśmy się na jedenaście nocy i wyjazd z Egiptu miał być o godzinie 19.00, a kiedy przyszli odebrać bilety, godzina wyjazdu zmieniła się na 8.10 i musieliśmy opuścić hotel o 4.35 nawet nie spaliśmy w nocy. To było bardzo niewygodne i nieprzyjemne! Lecieliśmy z Różą Wiatrów. →
Teztur jak zawsze na topie. Dobrze przyjęte, dobre i wygodne loty, ale w każdym kraju jest czynnik ludzki. W hotelu Minamark przedstawiciel firmy (Mukhamed) nie zachowywał się właściwie w stosunku do gości. Nie zaszkodzi przeprowadzić drugą odprawę dotyczącą pracy z turystami. W końcu zadaniem przewodnika jest nie tylko sprzedawanie wycieczek (które, jak wszyscy wiedzą, są znacznie droższe), ale także rozwiązywanie problemów związanych z komfortowym pobytem. →
LLC „TEZ TOUR” przez prawie dwa miesiące nie odpowiada na pozew, odmówili sporządzenia ustawy o naruszeniu umowy, dopiero skandalem przyjęli pozew do rozpatrzenia, bezczelnie zaprzeczali znanym sobie faktom itp. Umowa z LLC „TEZ TOUR” narusza prawa konsumentów. Na terenie dwóch pięciogwiazdkowych hoteli DAIMA (Kemer), które reklamuje TEZ TOUR, w nocy unosi się zapach śmieci, przez które nie ma czym oddychać. →
Do rejestracji wycieczki dostarczono ode mnie wszystkie dokumenty. Myślę, że przy zakupie biletu menedżerowie mają obowiązek sprawdzić wszystkie dokumenty wyjeżdżających turystów i podpowiedzieć, co trzeba wystawić na wyjazd za granicę, a czego brakuje. Po opłaceniu biletu przyjechałem na lotnisko z dzieckiem, a oni sprawdzili moje dokumenty do wydania kart pokładowych i odmówili nam. →
To nie był pierwszy raz, kiedy odpoczywaliśmy z Tezturem, ale najprawdopodobniej ostatni... Kupiłem bon podróżny na wycieczkę do Grecji. Po przybyciu na lotnisko w Heraklionie przedstawiciel firmy Teztur powiedział, że z powodu przepełnienia hotelu Aquis Silva Beach 4, którego pokoje zapłaciliśmy, zostaniemy przez 3 dni zamieszkane w innym, jednym piętrze kategoria niższa i tańsza (różnica nie została nam zwrócona) - "Arina Sand 4" w miejscowości Kokkini Hani, 8 km od lotniska Heraklion. →
Cześć! Chcę podzielić się wrażeniami z biura podróży Tez Tour, ponieważ. Osobiście bardzo pomogły mi recenzje w Internecie! :) Po raz pierwszy wyjechałem za granicę, a zatem po raz pierwszy wybrałem również biuro podróży. Po przeczytaniu kilku recenzji w Internecie wybrałem 2 - są to Tui i Tez Tour. →
|