OPINIE O FIRMIE PODRÓŻY TEZ TOUR ТУРОПЕРАТОР
Praca przedstawicieli biura podróży w Kijowie, praca przewodników transferowych (w obu kierunkach) jest na przyzwoitym poziomie. Jednak praca przewodników hotelowych (poza pierwszym spotkaniem, kiedy musieliśmy przekazać cenę usług) jest straszna. Przez cały czas dwa razy udało nam się zobaczyć przewodnik hotelowy, a w przeddzień wyjazdu, kiedy musieliśmy dużo wyjaśnić (w tym transfer na lotnisko), nie odrywając wzroku od telefonu, obiecano nam zostawić wydruk w recepcji wieczorem. →
Ta firma nigdy mnie nie zawiodła, zwłaszcza wycieczkami. Gdybym wiedział, że nie zapewnią mi usługi, za którą zapłaciłem, wziąłbym ją dwa razy taniej „na ulicy”. Myślałem, że operator naprawi ewentualny błąd i zwróci pieniądze, a oni ich nie zwrócili. →
Lot był opóźniony o 16 godzin (!!!) Ten prezent został nam przekazany przez "szanowaną" linię lotniczą UIA w parze z TEZTUREM. W rezultacie przybyliśmy do Egiptu nie rano o 10.00, jak powinniśmy, ale o 10.00 w nocy. Byłem rażąco uderzony postawą Teztoura na lotnisku, kiedy oderwali 2 dolce więcej za wizę. →
Przewodnik hotelowy nie był widoczny w jego miejscu pracy w godzinach pracy. Czasami widywano go na obiad w restauracji. Hotel Royal Grand Sharm miał przewodnika hotelowego Anex Tour - zawsze był na swoim miejscu. Przewodnik hotelowy z Tez Tour o imieniu Muhamed obiecał pomóc rozwiązać problemy z pokojem, ale powiesił nam na uszach makaron, abyśmy się uspokoili, ale tak naprawdę nic nie zostało zrobione. →
TEZ TOUR Ukraina. Największy touroperator w kierunku „Egiptu” szczerze rozczarowany. Linie lotnicze Windrose nie są tak gorące - tak, obsługa na pokładzie jest dobra, podobnie jak jedzenie. W ten sposób prawdopodobnie próbują odwrócić uwagę od wyjątkowo niewygodnego układu kabin (wolna przestrzeń, jak w minibusie) i wysłużonej floty samolotów. →
Wszystko szybko, wyraźnie, spełnione, uregulowane. Jedyne, co mi się nie podobało, to to, jak nasz przewodnik, do którego nas przydzielono, opowiadał o wycieczkach. Przyjechaliśmy podróżować po kraju, aby poczuć wszystkie kolory i powiedziano nam, że wybraliśmy się na jedną wycieczkę i to wszystko. →
Cała moja rodzina od wielu lat korzysta z usług firmy za pośrednictwem agenta, nigdy nie było żadnych reklamacji. W tym roku, wraz ze zmianą kierownictwa TEZ TOUR, oczywiście zmieniła się koncepcja relacji z klientami. Oprócz chęci zarabiania pieniędzy nie zauważyłem ludzkiego i profesjonalnego podejścia. →
Skontaktowaliśmy się z biurem sprzedaży Teztour przy 27 Shevchenko Ave. w Odessie z prośbą o wycieczkę na Sri Lankę dla naszej trzyosobowej rodziny, w tym naszej córki Menedżer - Siwczenko Łada. W grudniu zapłaciłem za proponowaną wycieczkę. Umowa nie została mi dostarczona, powołując się na fakt, że zostanie dostarczona później wraz z dokumentami wyjazdu. →
Dzień dobry! Postanowiłem odpocząć ze znajomymi w Grand Rotana Resort & Spa - Sharm El Sheikh. Mamy dużą firmę. Wielu przeszło przez touroperatora TEZ TOUR. Podróżowaliśmy już 4-5 razy wcześniej przez tego touroperatora do różnych hoteli (w tym tego) i wszystko nam odpowiadało (ceny, obsługa itp. →
1. Przy konsultacjach w Kijowie i wykupieniu wycieczki nie było opcji na pokoje w hotelu (zaoferowano 1 rodzaj pokoju, podobno jedyny w hotelu; w rzeczywistości za niewielką dopłatą (już po przyjeździe do hotelu). hotelu, były opcje o wiele wygodniejsze pod względem lokalizacji i wyglądu z pokoju). 2. →
|