Autor:
Data zakupu usługi: 16 marta 2015 Pisemny: 01 kwiecień 2015 |
|
Biuro podróży: Tez Tour Туроператор (Kijów) Typ usługi: экскурсионный тур, отель |
Dzień dobry!
Postanowiłem odpocząć ze znajomymi w Grand Rotana Resort & Spa - Sharm El Sheikh. Mamy dużą firmę. Wielu przeszło przez touroperatora TEZ TOUR. Podróżowaliśmy już 4-5 razy wcześniej przez tego touroperatora do różnych hoteli (w tym tego) i wszystko nam odpowiadało (ceny, obsługa itp.).
Tym razem również przeszliśmy przez TEZ TOUR. Zdecydowaliśmy się również wybrać na jednodniową wycieczkę do Jerozolimy w Izraelu. Na tę wycieczkę zaprosiliśmy innych znajomych, którzy przyjechali do tego samego hotelu, tylko przez innych operatorów. Wczoraj, 25 marca 2015 r. o 20:00 musieliśmy jechać autobusem z hotelu do Jerozolimy. W naszym towarzystwie dziewczyna zapłaciła za wycieczkę, ale paragon wyrzuciła do kosza w hotelowym lobby, bo nikt jej nie poinformował, że w ogóle będzie potrzebna. Gdy mieliśmy już wejść do autobusu, przewodnik hotelowy TEZ TOUR, El Said Afifi, odmówił przyjęcia nas, powołując się na brak pokwitowania zapłaty. Pomyśleliśmy, że po dokonaniu płatności nasze dane automatycznie wejdą do bazy i po okazaniu paszportu lub innego dokumentu potwierdzającego udamy się na tę wycieczkę. Ale przewodnik nie tylko nam odmówił, ale poszedł osobiście. Na początku powiedział, mówią, że idziesz, czy nie, nie będzie czekał. Powiedzieliśmy, że nikt nas nie uprzedził, że musimy pokazać paragon, więc go wyrzuciliśmy. Na co publicznie zmusił dziewczynę do wejścia do kosza na śmieci w hotelowym lobby w obecności gości hotelowych i administracji hotelu, która na to nie zareagowała.
Podszedłem do przewodnika i poprosiłem go, żeby sprawdził w bazie, czy zapłaciliśmy, czy nie i żeby nie poniżał dziewczyny. Samotna dziewczyna, bez męża, z dzieckiem, przyszła odpocząć i nie dać się upokorzyć z powodu bezwstydnego przewodnika. Postawa tego przewodnika była po prostu bestialska. Następnie przewodnik zwrócił się do jednostki, dowiedziawszy się, że jesteśmy z Ukrainy. Powiedział, że gdyby przyjechali Rosjanie, ukłoniłby się im, a my nie jesteśmy nikim z Ukrainy, jest was tu dużo i powiedział, że nienawidzą Ukrainy w Egipcie. Zaczął przeklinać, sądząc po wypowiedziach, to nieprzyzwoita mowa w jego języku, widząc jego wyraz i wyraz twarzy. Powiedział, że powinniśmy skłonić się u jego stóp, że zgodził się poczekać, aż dziewczyna opróżni kosz i znajdzie pokwitowanie zapłaty. Paragon został znaleziony, ale jakim kosztem i upokorzeniem, przed całym lobby grzebać w śmietniku. A jeśli śmieci zostały wywiezione wcześniej? Obiecałem narzekać na niego. Według przewodnika jesteś nikim z Ukrainy, możesz poskarżyć się nawet Putinowi, nawet Merkel, każdemu, i że gdyby nie było paragonu, to nigdzie byśmy nie pojechali i nikt nie zwróciłby nam pieniędzy.
Apeluję do wszystkich, którzy mogą wpłynąć na sytuację z tym przewodnikiem El Said Afifi, Grand Rotana Resort & Spa - Sharm El Sheikh oraz touroperatorem TEZ TOUR. Jak można zmusić samotną kobietę, by łajała się do kosza na śmieci po paragon. Dalej, co Ukraińcy mają wspólnego z tym przewodnikiem, co my mu osobiście zrobiliśmy?! Jeśli ma zdanie, to niech zachowa je dla siebie, bo jest w pracy. I tak okazuje się, że podżega do nienawiści etnicznej. W końcu teraz zrobimy złe recenzje o hotelu. Następnym razem inne osoby, wiedząc, jacy są tam przewodnicy, po prostu nie pójdą do tego hotelu. Takich przewodników należy wyrzucić z pracy, bo dzieli ludzi na wyższe i niższe stopnie.
Czekam na Twoją odpowiedź!!