Autor:
Data zakupu usługi: 21 lipiec 2011 Pisemny: 16 sierpień 2011 |
|
Biuro podróży: Tez Tour Туроператор (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
To nie był pierwszy raz, kiedy odpoczywaliśmy z Tezturem, ale najprawdopodobniej ostatni...
Kupiłem bon podróżny na wycieczkę do Grecji. Po przybyciu na lotnisko w Heraklionie przedstawiciel firmy Teztur powiedział, że z powodu przepełnienia hotelu Aquis Silva Beach 4, którego pokoje zapłaciliśmy, zostaniemy przez 3 dni zamieszkane w innym, jednym piętrze kategoria niższa i tańsza (różnica nie została nam zwrócona) - "Arina Sand 4" w miejscowości Kokkini Hani, 8 km od lotniska Heraklion.
Przy wyborze wycieczki głównym kryterium była nieobecność dzieci, basen ze słodką wodą, a co najważniejsze nocleg w mieście Hersonissos. Czego nie dostaliśmy w tym przypadku. Hotel Arina Sand 4 znajduje się w wiosce, w której nie ma infrastruktury. Ze względu na bliskie położenie do lotniska, w hotelu panuje duży hałas, bo co 30 minut - godzinę lądują Boeingi, przelatując nad nim bardzo nisko. Basen w hotelu jedyny w swoim rodzaju z wodą morską. Animacja jest bardziej nastawiona na część dziecięcą wczasowiczów, przez co my, młoda para, musieliśmy wieczorami kłaść się spać (jak napisano powyżej, w wiosce nawet nie ma dokąd pójść). Jedzenie jest bardzo monotonne.
Zgłosiliśmy te roszczenia do przewodnika firmy Teztour, poproszonego o zrekompensowanie szkód moralnych przynajmniej bezpłatną wycieczką, do której powiedziano nam, że „ta sytuacja nie zdarzyła się po raz pierwszy i nie ostatni raz”, nasz wnioski nie zostały spełnione.
8.08 o 12.30 z godzinnym opóźnieniem podjechał samochód, który zabrał nas do hotelu Aquis Silva Beach.
Przy zameldowaniu dostaliśmy pokój 208 z widokiem na drogę, chociaż przy zakupie wycieczki zapłaciliśmy dodatkowo za widok na morze. Nie trzeba dodawać, że zamiast odpoczywać i odwiedzać program wycieczki, musieliśmy kilkakrotnie spakować rzeczy i spędzić cały dzień odpoczynku na przeprowadzce i osiedleniu się.
11 sierpnia, w dniu wykwaterowania, o godzinie 12.00 musieliśmy opuścić pokój, a nasze korzystanie z usług hotelu i programu all inclusive ustało, byliśmy zmuszeni zapłacić 15 € od osoby za obiad , o czym nie byliśmy wcześniej ostrzegani.