![]() |
![]() ![]() Aby pokazać na mapie » ![]() ![]() Aby pokazać na mapie » ![]() ![]() Aby pokazać na mapie » ![]() ![]() Aby pokazać na mapie » ![]() ![]() Aby pokazać na mapie » ![]() ![]() Aby pokazać na mapie » ![]() ![]() Aby pokazać na mapie » ![]() ![]() Aby pokazać na mapie » ![]() ![]() Aby pokazać na mapie » ![]() ![]() Aby pokazać na mapie » ![]() ![]() Aby pokazać na mapie » ![]() ![]() Aby pokazać na mapie » ![]() ![]() Aby pokazać na mapie » ![]() ![]() Aby pokazać na mapie » ![]() ![]() Aby pokazać na mapie » ![]() ![]() Aby pokazać na mapie » ![]() ![]() Aby pokazać na mapie » ![]() ![]() Aby pokazać na mapie » ![]() ![]() Aby pokazać na mapie » ![]() ![]() Aby pokazać na mapie » ![]() ![]() Aby pokazać na mapie » ![]() ![]() Aby pokazać na mapie » ![]() ![]() Aby pokazać na mapie »
Ocena biura podróży:
|
OPINIE O FIRMIE PODRÓŻY СЕТЬ АГЕНТСТВ TUI
Od przyjazdu do wyjazdu - nie ma problemu. Wyjeżdżając z lotniska w Bodrum - spotkałem się, zaprowadziłem do autobusu, wyjaśniłem., Przyjaźni przewodnicy.. Organizacja wycieczek, wycieczek - dobrze. →
poleciał na wycieczkę z TUI. Pierwszy raz z TUI W rezultacie lot został przełożony o 7 godzin, bez ostrzeżenia w czasie. Wyjazd z Zaporoża, jestem znad Dniepru. W efekcie spędziłem na lotnisku 7 godzin. Po przyjeździe zamieszkali w zupełnie innym hotelu, na niższym poziomie niż ten zarezerwowany. →
Wychodząc z hotelu czekała nas niespodzianka: nie było nas na listach transferowych. Przewodnik hotelowy Tui Tofik wyjaśnił tę kwestię do godziny 21:00, a następnie powiedział, że organizator wycieczki nie zapłacił za transfer powrotny i sami musimy dostać się na lotnisko!!!! Zostało to powiedziane mi w twarz, a kiedy pokazałem kupon, na którym wprowadzono przelew i zapytałem, dlaczego podczas odprawy nie zostałem powiadomiony, że przelew jest tylko w jedną stronę, nie odpowiedział. →
W dniu złożenia zamówienia (połowa czerwca 2021 r.) hotel Maya World Imperial (Kemer, Beldibi) został oznaczony jako „POLECANY” na stronie internetowej operatora TUI. Po tonie negatywności ze strony kilkudziesięciu turystów (niedziałające klimatyzatory w upale +50, ogrzewanie "lodówka", pokój bez okien itp. →
Przewodnik przyjechał dopiero następnego dnia po naszym przyjeździe, aby wziąć udział w wycieczkach. Już go nie było, informacje na stoisku nie były aktualizowane, o godzinie odjazdu trzeba było dowiedzieć się z głównego przewodnika po Sharm. →
1. Odłożyli lot i nie ostrzegli. Mieliśmy lot od 18 do 19 o 00.05, cały nasz dzień. Ale 10-go lot został przełożony na 17.05, nie powiedzieli nam, widziałem ten czas już 16-go, kiedy otrzymałem dokumenty. Chociaż za tydzień (jak wiem) można było zmienić daty i godziny wyjazdu, więc nie powiedzieli nam celowo. →
Krótka relacja o reszcie w Turcji. Wszystkim, którzy wyjeżdżają za granicę, polecam wziąć dzień lub dwa więcej na odpoczynek, niż planowali, lub w żadnym wypadku nie kontaktować się z TUI. ?????????????????????????????????? Ta firma na pewno ukradnie ci dzień przyjazdu i wyjazdu. →
To były nasze pierwsze wakacje z TUI w Egipcie. A drugiego dnia odpoczynku - 05.09.21 zorganizowaliśmy spotkanie z przewodnikiem hotelowym, spotkanie, które miało się odbyć za 30-40 minut, zajęło ponad 2 godziny (2 godziny rano 9.15 -11.30 w Egipcie - oznacza to, że na plażę nie dostaniesz, bo piekło). →
Pierwszy lot z TUI. Żadnych pytań, wszystko jest super! →
W lutym 2021 wykupiliśmy wycieczkę do interesującego nas hotelu Barut Hemera. Przygotowując się do drogi postanowiłem sprawdzić, czy wszystko w porządku. Poprosiłem kierownika o informacje na temat wycieczki (nigdy nie wiadomo) i tutaj okazuje się, że NIE MA WYCIECZKI! Dokładniej hotel anulował rezerwację, a organizator wycieczki (gdybym nie pytał) poinformowałby o tym kiedy? tydzień przed wyjazdem? Z propozycji rozwiązania konfliktu: 1) zwrócimy pieniądze BEZ grzywny (jaka szlachta) 2) inny hotel - gorszy, ale ta sama sieć. → |
9.9 |
|
9.7 |
|
9.8 |
|
9.7 |
|
9.8 |
|