Odpoczynek w łaźni nie powiódł się, dzięki administratorowi Panskaya Hata

Pisemny: 16 luty 2022
Czas podróży: 29 — 30 styczeń 2022
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Zarezerwowaliś my dwa domy w tym obiekcie i ł aź nię na kilka godzin. Na trzy dni przed momentem zameldowania zadzwonili i poprosili domy o przeł oż enie rezerwacji na przyszł y tydzień , ponieważ ktoś zachorował i nie mogliś my przyjechać z rodzinami.
Powiedzieli, ż e nie ma moż liwoś ci rezerwacji na dwa dni.
Potem rozł ą czył yś my się po domu i powiedział yś my tylko, ż e przyjdziemy do sauny o zaplanowanej godzinie, tylko z innym skł adem.
W efekcie po przybyciu do placó wki o umó wionej godzinie administrator powiedział , ż e ludzie byli już w saunie i nasza wizyta w saunie został a zarejestrowana w przyszł ym tygodniu, chociaż nikt nie prosił o przeniesienie sauny na nastę pny raz.
W efekcie po przybyciu do placó wki spę dziliś my czas i paliwo do trzech samochodó w.

Administratorka w ż aden sposó b nie przeprosił a, ale sama uparł a się , ż e rzekomo poprosił yś my o zmianę terminu sauny.
Kaucja wpł acona za rezerwację nie został a zwró cona.
Wynik. Zmarnowany czas, zepsuty nastró j, koszty rezerwacji (nie zwracane) + koszty podró ż y i jedzenie na wynos.
Zapytaj administratora kilka razy o terminy zameldowania i czy wszystko jest poprawnie wskazane, inaczej nie znajdziesz ostatniego.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał