Dokonując zakupu o wartości 4000 USD w Kircilar Mondial, zaoferowano nam bezpłatną dostawę do domu. Zgodziliśmy się, skoro było kilka rzeczy, odpoczywaliśmy z dzieckiem, ciężko było wszystko nosić na sobie. Nie zapłacili całej kwoty, przedpłaty. Doszedłem do porozumienia. Dostawa miała nastąpić od 25 do 30 lipca. Po określonym czasie ani kurier ani sprzedawca nie kontaktowali się z nami, ponadto nie odbierali telefonów i maili. W połowie sierpnia udało nam się skontaktować z kurierem. Powiedziała, że nie będzie dostawy, dopóki w naszym mieście nie zostanie odebranych kilka paczek. Ale nikt nam o tym nie powiedział przy zakupie. A jeśli nie dostaniemy dość, nie zobaczymy swoich rzeczy (podobno pytanie jest już retoryczne)? Co więcej, kurier zaproponował, że przeleje 50% pozostałej kwoty na jej konto, po czym rzekomo będzie wysyłać rzeczy za pośrednictwem DHL. Brzmi jak rozwód, prawda? Tutaj masz dużą sieć sklepów. Bądź ostrożny! Nie zadzieraj z Kircilar Mondial
9 lat wstecz
•
5 subskrybenci 3 odpowiedź