Dobry hotel z pięknym terenem, ale wątpliwa obsługa?

Pisemny: 21 lipiec 2019
Czas podróży: 10 — 31 lipiec 2019
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 3.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 9.0
Infrastruktura: 8.0
Odpocznij w rodzinie Rixos Premium Tekirova. Hotel został polecony przez organizatora wycieczek jako „wspaniał y” na rodzinne wakacje. Cał y czas jeź dzimy do sieci Rixos, ale nigdy wcześ niej nie byliś my w tym hotelu.
Nie ma pytań o terytorium, wszystko jest mniej wię cej czyste, zadbane.
Pokó j jest dobry Pool Suite Parter.
Jedzenie jest urozmaicone, ale oczywiś cie przez czas odpoczynku był o powtarzane. Są ryby, owoce morza i ró ż ne rodzaje mię sa. Lokalny alkohol, tak sobie. Tylko w gł ó wnym barze moż esz znaleź ć Jacka Danielsa - jeś li masz ochotę na drinka podczas obiadu - to nie zadział a, czyż nie w restauracji? ? Jednocześ nie jest to najpopularniejsza whisky i nie jest droga!

Od nieprzyjemnych: duż o ludzi, jeś li chcecie znaleź ć leż aki w cieniu, musicie wstać o 7 rano i pobiec po to, czy to odpoczynek? Administracja w ogó le nie monitoruje, czy rę czniki są usuwane z bezpł atnych leż akó w, czy nie, smutek (((
Najbardziej wkurza mnie relacja z goś ć mi.
Przemilczam fakt, ż e sprzą tanie w pokoju jest bardzo wą tpliwe; czasami trzeba zadzwonić i przypomnieć , aby go usuną ć.
Regularnie kontaktujemy się z relacjami goś ci i prosimy o przyniesienie wody i napojó w do minibaru. Jeś li masz szczę ś cie, przyniosą go z czwartego wezwania, jeś li nie, to trzeba podnieś ć ton – po co nam to, bo jesteś my na wakacjach. W ogó le nie nakł adają ż elu pod prysznic ani papieru toaletowego. Regularnie odkł adają sł uchawkę i są niegrzeczni.

Szkoda, ż e ​ ​ kierownictwo hotelu nie sł ucha swoich goś ci.
Jeś li odbierzesz trochę punktó w, przyjedziemy ponownie, ale jak myś lisz o tych chwilach, nie zjemy drugi raz za te pienią dze, są inne hotele. Szczerze mó wią c spotkaliś my ludzi, któ rzy byli tu drugi i trzeci raz, ale nie powiem, co mó wią o tym hotelu w tym roku, bo nic dobrego (
Powiem tylko swoją opinię - w tym roku obsł uga zepsuł a resztę , teraz zbierzmy się na obiad i chodź my porozumieć się z relacją goś cia, bo po czwartej rozmowie i rzuceniu się z nami telefonem w koń cu usł yszeli o problemach!

Mam nadzieję , ż e masz wię cej szczę ś cia. Naprawdę chciał bym, ż eby kierownictwo hotelu uporzą dkował o sprawy.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał