+ VIP, indywidualne podejś cie.
+ Oddzielna strefa willowa z wł asnymi restauracjami i dodatkowymi usł ugami.
+ Wygodne i niedrogie rodzinne dwupokojowe apartamenty z drzwiami i dwiema ł azienkami. wę zł y. (apartament rodzinny)
+ Stylowe, komfortowe wille.
+ Ś wietny klub dla dzieci. Adventure Park (Free Fall, Zipline, park linowy, ś cianka wspinaczkowa).
+ Organizują igrzyska olimpijskie i festiwal dla dzieci.
+ Szlafroki i kapcie dla dzieci, zestaw ką pielowy w pokoju. Nocnik, wó zki, ł ó ż eczko dla dziecka - to wszystko jest moż liwe po wcześ niejszym uzgodnieniu.
+ Elegancki park wodny dla dorosł ych i dzieci w każ dym wieku.
+ Bezpł atny dostę p do atrakcji i parku wodnego oraz pokazu hotelu The Land Of Legend5*. Transfer wliczony w cenę.
+ Zielona, duż a powierzchnia.
+ Zamknię ty teren na plaż y z pł atnymi namiotami / altanami.
+ Pyszne i urozmaicone jedzenie. Importowane napoje alkoholowe i bezalkoholowe wysokiej jakoś ci.
+ Duż a liczba restauracji a la carte po wcześ niejszym umó wieniu się bezpł atnie.
+ Hotspot ze ś wietnymi lodami i goframi.
+ Moż esz aktywnie spę dzić wakacje lub przejś ć na emeryturę , na co pozwala terytorium i wyposaż enie hotelu.
+ Przelew ekspresowy a/p-hotel-a/p
"-":
- Pokoje standardowe są już trochę "zmę czone".
Recenzja wideo - https://www. youtube. com/watch? v=CVML_SIFDRI&t=1s
1. Zacznijmy od pokoi: opró cz tego, ż e pokoje są delikatnie mó wią c stare, są też sł abo sprzą tane. Brudne i pomię te zasł ony, poł amane lusterka, poł amane gniazdka, wytarte przeł ą czniki. Biurko bez krzesł a. Podobno pracują stoją c za nim, przez tydzień wybił em krzesł o dla dziecka, któ re odrabiał o lekcje.
2. Jedzenie i napoje. To samo przez 12 dni. Brak urozmaiceń , brudne naczynia, brak ł yż eczek do kubkó w (z cukrem kolidował y noż em) ż ywa gą sienica dostał a się do talerza wraz z zieleniną ?? ? ? tylko pomidorki koktajlowe są smaczne, reszta jak chiń ska, bez smaku. Tak samo jak „jak deser”, takż e do bani. Skromny wybó r zieleni, na cał e wakacje znaleź liś my raz bazylię . Nie znajdziesz tu ś wież o wyciś nię tego soku w cią gu dnia z ogniem. Koktajle są obrzydliwe. Na stole nie znajdziesz cukru, a takż e wykał aczek. Czasami serwetki.
3. Personel! Osobny temat! Arogancki, arogancki i oboję tny. Personel w recepcji jest bardzo nieprzyjazny, siedzą w sztafecie goś ci i są tak samo bezczelni, jakbyś przyszedł do nich do domu. Ż aden z pracownikó w nie wita się na spotkaniu. Kelnerzy nie mó wią po rosyjsku, wł aś ciwie tak jak po angielsku, mó wili na palcach. Rozkaz jest spó ź niony, czasem w ogó le nie przynoszony. Przy dystrybucji jest mał o ludzi, wszę dzie kolejki, obsł uga niezadowolona, nieprzyjazna. Kelnerzy są jak dzikie konie.
Sprzą tacze zachowują się jak na bazarze, sprzą tają nasz pokó j w porze lunchu, kiedy wszyscy odpoczywają , bardzo gł oś no i wyzywają co rozmawiają ze sprzą taczką z pokoju naprzeciwko. Został y wyczyszczone delikatnie sł abo. Po otrzymaniu naszych skarg na pokó j w ż aden sposó b nie zareagowali. Reakcja pojawił a się po tym, jak nasze biuro podró ż y zaczę ł o pisać do nich roszczenia z naszego miasta. Zaproponowali nam bezpł atną kolację w restauracji a la carte na ich koszt. Zjedliś my kolację , wypiliś my butelkę wina (kelner ją rozlał i odwró cił pustą butelkę do gó ry nogami) i nie oferował ani nie przynosił już alkoholu. Nie mogliś my nawet pomyś leć , ż e wino jest pł atne. Ale kiedy przekazaliś my pokó j, przedstawili nam fakturę za wino 40 €! Carl 40€!!! ! ! Oto ich komplement na nasz koszt.
4. terytorium! Sprzą ta się tak samo jak pokoje, leż aki są zaję te i puste przez pó ł dnia, a ludzie nie mają wystarczają cej liczby miejsc (obsł uga w ż aden sposó b tego nie przestrzega).
5. Internet i telewizja! To tylko bó l! Moż esz powiedzieć nie, narzekanie nie pomogł o. Nie był o kanał ó w dla dzieci w ję zyku rosyjskim.
6. Przewodnik z firmy corel podró ż uje na począ tku wakacji tak aktywnie zaaranż ował akcję osobistego transferu z hotelu na lotnisko, ż e my wybierzemy dogodny dla nas czas. A ostatniego dnia wyzywają co ogł osił wyznaczony czas bez opcji.
Rozwó d się zakoń czył . Turcy odważ yli się . Na tym zarezerwowane są nasze wycieczki do tego kraju.
Wszystkie komentarze są po prostu ignorowane.
To jest 4 * hotel z rozcią gnię tym.
1) Kiedy dotarliś my do hotelu i podeszliś my do recepcji, powiedziano nam: „Usią dź , przyjdą do ciebie”. Siedzieliś my na min. 20, ale nikt się do nas nie zbliż ał . Gdy ponownie podeszliś my do recepcji, podeszł a do nas kobieta, któ ra w ogó le nie rozumiał a ani nie mó wił a po rosyjsku. Dał a nam kartę goś cia do wypeł nienia i ponownie zniknę ł a na 30 minut. Kró tko mó wią c, sami daliś my te papiery do recepcji i w koń cu dostaliś my kartki z pokoju. Weszliś my do pokoju, otworzyliś my go i prawie zemdlaliś my. Po pierwsze, pokó j strasznie pachniał papierosami (dymem). Po drugie, był o duszno i klimatyzacja nie dział ał a. Zadzwoniliś my i powiedzieliś my, ż eby zmienić numer. Zmienili nas…. A potem czekał o nas wiele ciekawych rzeczy…
2) Pokó j, któ ry zmieniliś my, był bardzo brudny (na gzymsach, za lustrem itp. był o tak duż o kurzu, ż e nigdy nie widział em tego w ż adnym hotelu). Pokó j jest bardzo mał y, ł azienka też . Wnę trze ma wraż enie, ż e trafił em do hotelu w ZSRR w latach 80-tych. Klimatyzacja (klimatyzacja) dział ał a w pokoju, ale dział ał a tak, ż e cał y czas wiał o zimne powietrze. Nawet jeś li ustawili temperaturę na 28 stopni. Kró tko mó wią c, w nocy był o zimno, a ponieważ izolacja akustyczna w pokojach jest obrzydliwa, nie dał o się otworzyć okna i wył ą czyć klimatyzacji, bo koncerty i dyskoteki grał y do .24. 00. Musiał em spać z zatyczkami do uszu i pod kocem.
Nie był o wifi w pokoju!!! ! ! Na korytarzach jakoś zł apał , ale w lobby barze (w pobliż u Recepcji) dział ał perfekcyjnie i przez to zawsze był tł um ludzi. Chciał bym ró wnież powiedzieć , ż e pokoje praktycznie nie był y sprzą tane. Zrobili ł ó ż ko, zmienili rę czniki i to wszystko! ! ! Ś mieci moż na był o odebrać o godzinie 19.00. Mini bar i sejf - wszystko w porzą dku. Mini bar był regularnie napeł niany. Oczywiś cie nikt nie odpowiadał na wszystkie nasze proś by o zrobienie czegoś z klimatyzacją i Internetem.
3) Teren hotelu szykowny, pię kny, duż o zieleni, czysty (stale gromada ludzi czystych, koszenie trawnikó w, mycie itp. ). Wiele baró w. Zaró wno przy basenie, jak i na plaż y. Kelnerzy cią gle jeż dż ą na wrotkach, wię c jeś li już , przyniosą wszystko bezpoś rednio do solarium))). Basen jest czysty, leż aki wygodne, morze ciepł e i czyste. Wię c nie ma absolutnie ż adnych roszczeń do terytorium.
4) Restauracja jest duż a. Moż na posiedzieć zaró wno w salach jak i na ulicy z widokiem na morze. Wybó r jedzenia jest cał kiem dobry. Na zewną trz znajduje się ró wnież grill. Ale...nie ma wieprzowiny))).
5) Animacje są bardzo sł abe. Dla dzieci oczywiś cie jest wszystko. Wię c dla tych, któ rzy mają dzieci, jest coś do zrobienia. Jest park wodny, wyś cigi i wiele, wiele wię cej. A dla dorosł ych – aerobik w wodzie w basenie, jakaś joga, i wydaje się , ż e są boiska do tenisa, pił ki noż nej, siatkó wki itp. , ale są prawie puste, bo nikt ich tam nie zaprasza. Wieczorem koncert i dyskoteka. Wszystko!
6) Kolejnym bardzo duż ym minusem jest bardzo nieprzyjazny personel (moż na nawet powiedzieć niegrzeczny! ! ). Wszę dzie: w barach, restauracjach, w Recepcji. I nie tylko my narzekaliś my.
Wniosek: hotel cał kowicie nie odpowiada cenie / jakoś ci. Uwierz mi, szczegó lnie w Turcji są hotele tań sze i duż o chł odniejsze!!!! ! !
Pokó j był na szó stym pię trze z widokiem na morze (tu są po prostu niesamowite wschody sł oń ca), pokó j jest mał y, prosty, ale wszystko, czego potrzebujesz, był o tam. Uporzą dkowane na czas, wszystkie akcesoria uzupeł nione bez problemó w. Jedzenie - bez dodatkó w, ale smakował o. Dystrybucją ż ywnoś ci w restauracji gł ó wnej zajmowali się pracownicy kuchni. Wiele restauracji był o nadal zamknię tych. To wspaniał e spa! Mają c problemy z plecami, zawsze na wakacjach biorę kurs masaż u leczniczego. Pragnę wyrazić swoją ogromną , szczerą wdzię cznoś ć mistrzyni masaż u o imieniu Ziya! Mam z kim iz czym poró wnywać , a wię c: Jesteś Profesjonalistą z duż ej litery! Dzię kuję bardzo! Mam nadzieję , ż e kierownictwo hotelu Cię doceni! Wyraż am ró wnież wdzię cznoś ć mił ej i uroczej Galii z recepcji uzdrowiska. Dzię kuję też mojemu przewodnikowi z Anex tour Mustafa - przyjacielskiemu, uważ nemu facetowi! (Ciepł a kurtka bardzo mi się przydał a podczas spaceru wzdł uż Bosforu w Stambule na jego polecenie).
Dzię ki tym wszystkim wspaniał ym ludziom wraż enia z reszty był y bardzo dobre. Dzię kuję bardzo! Bą dź zdrowy i szczę ś liwy! Ż yczę wszystkim wspaniał ych wakacji i dobrego zdrowia!
Zacznę od tego, ż e w nazwie hotelu wystę puje sł owo premium, ale moim zdaniem w hotelu nic z tego sł owa nie został o.
O liczbach
02.09. W 2019 roku moja rodzina (ja + ż ona + dziecko 2.8) zamieszkał a w pokoju 1326. Pokó j jest wyją tkowo mał y, nawet dla dwojga, nie dostaliś my ł ó ż eczka. Chcieliś my zmienić pokó j na deluxe, ale po obejrzeniu jakiego rodzaju pokoi w tej kategorii postanowiliś my zrezygnować z tego pomysł u. Pokó j był bardzo ź le posprzą tany, na dywanie był a duż a mokra plama, porozrzucane był y kł aczki puchu, wezwano sprzą tanie. Rę czniki też był y w jakimś puchu, przypuszczam, ż e był y prane z koł drami lub poduszkami, bo po prysznicu wszyscy byliś my w tych strzę pach, musieliś my te ś mieci z siebie i dziecka usuną ć rę koma.
Na korytarzach zawsze kiepsko odkurzony dywan i ogó lnie doś ć ponura atmosfera, smugi od przeciekó w na ś cianach (jest zdję cie). Okap w ł azience nie dział a dobrze i jeś li są siedzi palą , to wszystko do nas leci i rozprzestrzenia się po cał ym pokoju. W telewizji nie ma ani jednego kanał u dla dzieci w ję zyku rosyjskim, wszystkie bajki są po turecku, mó wisz poważ nie?
O restauracji
Ró ż norodnoś ć dań nie jest duż a, ale produkty są generalnie wysokiej jakoś ci. Obsł uga na niskim poziomie, kelnerzy nie nadają się , trzeba ł apać . Jednak nawet w tym przypadku po zł oż eniu zamó wienia kelner moż e po prostu znikną ć i tyle. Bardzo czę sto nie przynoszą tego, co zamó wili, chociaż duplikujesz zamó wienie zaró wno w ję zyku rosyjskim, jak i angielskim. Ś wież e to duż y problem. Talerze i sztuć ce są sł abo umyte, smugi i tł uste plamy są w porzą dku, a duż y procent talerzy ma odpryski na dnie.
Zaczynają sprzą tać wszystko ze stoł ó w na 15 minut przed zamknię ciem, a jeś li przyszedł em 5 minut przed zamknię ciem, to restauracja jest otwarta, ale nie ma nic. Stoł y są sprzą tane ró wnie ź le.
O obszarach i terytorium publicznym
Teren jest duż y i pię kny, ale brudny, na trawnikach są stał e bagna i bł oto. Woda stagnuje i nie da się chodzić boso po trawie. Czę sto moż na znaleź ć ś mieci pod krzakami lub potł uczone szkł o na ś cież kach. Wodospad to raczej studzienka, woda rozkwitł a i pachnie ś ciekami. Rixi, aquaparki, baseny – ok. 2 tys. Piasek na plaż y nie jest bardzo podobny do piasku, jest to pylista substancja, po przejś ciu po któ rej nogi są jak po przejś ciu przez kamienioł om. Bary robią obrzydliwe koktajle, z rzadkimi wyją tkami. Był o dwó ch barmanó w, któ rzy sprawili, ż e wszystko był o smaczne i pię kne. W ogó le nie da się pić kawy.
Sił ownia jest mał a, wię kszoś ć sprzę tu jest stara, nigdy premium.
SPA to inna historia, dawno nie widział am tak okropnego masaż u. A hammam generalnie jest fantastyczny – Azjatka robi to w niezaprasowanym pokoju, moja ż ona i ja byliś my niemile zaskoczeni. Pokazy na scenie dla dorosł ych są po prostu okropne, na scenie dziecię cej wszystko jest w porzą dku. Tryby pracy wielu stref wcale nie są jasne i przeczą logice. Dlaczego park wodny jest otwarty od 10 do 12 i od 14 do 17, a zjeż dż alnia dla trzech osó b jest tylko od 14 do 17. Ogó lnie wszystko jest dziwne.
O zdrowiu i postawie personelu
Na tle wszystkich niuansó w „odpoczynku” w waszym hotelu non-premium, dziecko i ż ona, czyli coxsackie, mają problemy zdrowotne. Czwartego dnia od począ tku odpoczynku u dziecka pojawił a się wysoka gorą czka, wysypka i wszystko przebiegał o zgodnie z klasycznym schematem, pó ź niej doł ą czył y wymioty. Ż ona ró wnież cierpiał a na tego enterowirusa, trochę w ł agodniejszej postaci. Po rozmowach z goś ć mi udał o mi się dowiedzieć , ż e prawie każ de dziecko jest chore lub chorował o w takiej czy innej formie.
Doroś li są mniej, ale takż e dotknię ci tym wirusem. W lodziarni dziewczyna na ladzie zwymiotował a tuż za ladą . Idą c korytarzem sł ychać był o wymioty dorosł ej osoby z są siedniego pokoju. Niekoń czą cy się lekarze i karetki pogotowia.
Przebywanie na terenie hotelu stał o się trochę przeraż ają ce i bezcelowe, dziecko i jego ż ona są chorzy, korzystanie z pomieszczeń dla dzieci i miejsc publicznych jest niebezpieczne, ponieważ istnieje ryzyko wtó rnej infekcji. Potem poszedł em porozmawiać z goś ciem, napisał em skargę i zapytał em dziewczynę , dlaczego nie ostrzegli o epidemii przy odprawie, na co otrzymał em odpowiedź - „Wł aś ciwie epidemia jest na cał ym wybrzeż u, a nie wł aś nie w naszym hotelu, a zaczę ł o się dwa tygodnie temu, teraz podupada. A organizator wycieczki powinien cię ostrzec.
Po moich uporczywych zastrzeż eniach, ż e to hotel powinien przed tym ostrzegać , dziewczyna zwró cił a się do kolegi, któ ry był starszym ję zykiem ojczystym w ję zyku tureckim. Po 2 minutach rozmowy odwró cił a się do mnie i powiedział a z lekkim uś miechem - mó wi, ż e nie mamy ż adnej epidemii. Potem wszystko stał o się jasne i godzinę pó ź niej bilety został y już kupione.
Wynik
Odpoczynek jest zrujnowany, podobnie jak zdrowie. Stracone pienią dze, czas też . Stosunek do Rixos i do Turcji jako cał oś ci stał się ostro negatywny. Cał a wcześ niej zdobyta lojalnoś ć w Fethiye lub Belek przez to samo Regnum poszł a w negatyw. Dzię ki temu hotelowi wielu moich znajomych nie pojedzie już do Turcji. Mam nadzieję , ż e nie tylko moi przyjaciele zrobią to samo.
Nie ma pytań o terytorium, wszystko jest mniej wię cej czyste, zadbane.
Pokó j jest dobry Pool Suite Parter.
Jedzenie jest urozmaicone, ale oczywiś cie przez czas odpoczynku był o powtarzane. Są ryby, owoce morza i ró ż ne rodzaje mię sa. Lokalny alkohol, tak sobie. Tylko w gł ó wnym barze moż esz znaleź ć Jacka Danielsa - jeś li masz ochotę na drinka podczas obiadu - to nie zadział a, czyż nie w restauracji? ? Jednocześ nie jest to najpopularniejsza whisky i nie jest droga!
Od nieprzyjemnych: duż o ludzi, jeś li chcecie znaleź ć leż aki w cieniu, musicie wstać o 7 rano i pobiec po to, czy to odpoczynek? Administracja w ogó le nie monitoruje, czy rę czniki są usuwane z bezpł atnych leż akó w, czy nie, smutek (((
Najbardziej wkurza mnie relacja z goś ć mi.
Przemilczam fakt, ż e sprzą tanie w pokoju jest bardzo wą tpliwe; czasami trzeba zadzwonić i przypomnieć , aby go usuną ć.
Regularnie kontaktujemy się z relacjami goś ci i prosimy o przyniesienie wody i napojó w do minibaru. Jeś li masz szczę ś cie, przyniosą go z czwartego wezwania, jeś li nie, to trzeba podnieś ć ton – po co nam to, bo jesteś my na wakacjach. W ogó le nie nakł adają ż elu pod prysznic ani papieru toaletowego. Regularnie odkł adają sł uchawkę i są niegrzeczni.
Szkoda, ż e kierownictwo hotelu nie sł ucha swoich goś ci.
Jeś li odbierzesz trochę punktó w, przyjedziemy ponownie, ale jak myś lisz o tych chwilach, nie zjemy drugi raz za te pienią dze, są inne hotele. Szczerze mó wią c spotkaliś my ludzi, któ rzy byli tu drugi i trzeci raz, ale nie powiem, co mó wią o tym hotelu w tym roku, bo nic dobrego (
Powiem tylko swoją opinię - w tym roku obsł uga zepsuł a resztę , teraz zbierzmy się na obiad i chodź my porozumieć się z relacją goś cia, bo po czwartej rozmowie i rzuceniu się z nami telefonem w koń cu usł yszeli o problemach!
Mam nadzieję , ż e masz wię cej szczę ś cia. Naprawdę chciał bym, ż eby kierownictwo hotelu uporzą dkował o sprawy.