Hotel mi się podobał, ale obsługa to osobny problem

Pisemny: 7 wrzesień 2020
Czas podróży: 1 — 8 sierpień 2020
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 2.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 8.0
Lokalizacja hotelu jest znakomita, dojś cie do morza tunelem, sam budynek, jego infrastruktura też jest znakomita, ale obsł uga to oczywiś cie katastrofa. Co do kuchni - czysta monotonia z ró ż nych stron, animacja nie jest zbyt dobra, klub dla dzieci nie dział ał . I to jest prawdziwy problem ze sprzą taniem, ok, zamkną ł em oczy na kolejne ł ó ż ko i rę czniki, ale i tak - trzeba je zmienić , pokó j nie był sprzą tany po zakwaterowaniu, ledwo prosił em o ż el z szamponem i papierem toaletowym, a potem był o nas trzech, ale dali jak za jednego. W rezultacie nie polecam tego hotelu. To smutne, ż e personel rujnuje cał ą reputację (((
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał