Nie polecam tego

Pisemny: 25 wrzesień 2023
Czas podróży: 1 — 13 wrzesień 2023
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Do hotelu dotarliś my 1.09. 23 w nocy. Aby się zameldować , menadż er Chingiz (z wł osami zwią zanymi w kucyk) zaż ą dał.200 euro na kartce papieru. Był em oburzony i nie zgodził em się . Nocowaliś my na kanapie, a rano nowa zmiana rozdawał a klucze. Chcę powiedzieć temu Czyngisowi – kiedy się modlisz, nie zapomnij powiedzieć o swoich grzechach. Jeś li chodzi o jedzenie, to od wielu lat spę dzam wakacje w Turcji i nigdy nie spotkał am się z tak brzydką dietą . Nie ma usł ugi cateringowej. Asortyment jest wą ski i monotonny. Nie ma ż adnej kontroli nad przygotowaniem dań i degustacją przez Szefa Kuchni. Dania są bez smaku, nie przygotowane na smak, jest duż o pó ł produktó w. Posił ki rozpoczynają się od dł ugich, upokarzają cych kolejek, co potwierdza brak organizacji. Naleś niki na ś niadanie zazwyczaj zaczynają się smaż yć dopiero po godzinie 8.15. Gorą ce napoje - kawa i herbata - podawane są w papierowych kubkach (5*!!! ), jakoś ć jest fatalna. Kawę i herbatę moż na pić wył ą cznie w herbaciarni.
Chciał bym wiedzieć , co robi szef, któ ry ma pod sobą mł odą kadrę . Stoł y sprzą tają wszyscy, któ rzy zostali odnalezieni i przyprowadzeni, czyli jest problem z obsł ugą . Zmień szefa kuchni - przynosi hań bę wyją tkowej kuchni tureckiej. Komfort - przez cał y pobyt (11 dni) nie dział ał a klimatyzacja ani w restauracji, ani w lobby, ani w recepcji. Pracowali tylko w pokojach. Pokó j był sprzą tany 2 razy bez zmiany poś cieli, wyposaż enie (papier, szampon... ) został o uzupeł nione na naszą proś bę . Nie ma animacji. Chciał bym podzię kować kierownictwu sklepu Natalii i...za pomoc i mił ą komunikację . Ż ał uję hotelu, któ ry wybrał em - niezasł uż one gwiazdki.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał