Nie pasuje do poziomu

Pisemny: 31 październik 2019
Czas podróży: 27 październik — 2 listopad 2019
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 3.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 6.0
W hotelu pod koniec sezonu jedzenie i napoje zaczę ł y nagle się koń czyć , zjeż dż ają c do poziomu pierwszej tró jki, normalne lody są tylko na obiad, a potem po wydaniu importowany alkohol znika do pory obiadowej. Nie ma szampana, chociaż mó wi się , ż e zapytany o wznowienie, kierownik ds. relacji z goś ć mi odpowiedział , ż e przyniosą go za 2 godziny i wszystko bę dzie dobrze. Po 2 godzinach nie pojawił a się , powiedział a, ż e ​ ​ zabierają , ale przyniosą albo jutro, albo pojutrze (tuż po wyjeź dzie), ale przyniosą butelkę do pokoju (zapł acił em, ż eby to nigdy się nie skoń czy). Nie chcę po prostu iś ć do baru i poprosić o trochę drobiazgó w jak chipsy, usł yszeć odpowiedź - to koniec.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał