Amara nie jest już taka sama

Pisemny: 3 październik 2019
Czas podróży: 22 wrzesień — 6 październik 2019
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 6.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 5.0
Hotel przyjmuje wię cej goś ci, niż jest w stanie obsł uż yć . Ł adowanie 100% dorosł ych i dzieci 50-70%. Plaż a i restauracja są zaję te. Za mał o leż akó w, problematyczne jest wejś cie i wyjś cie z morza przed obiadem (szerokoś ć plaż y nie jest zbyt duż a, plaż a są siedniego hotelu oszczę dza). Posił ki są standardowe tureckie, bez dodatkó w (i wydawał oby się , ż e Amara, ale nie). Jedzenie nie jest solone podczas gotowania (zdrowe, ale czasem niesmaczne). Scena wieczornych wystę pó w w centrum hotelu, do godziny 23:00 wszyscy, któ rzy mają widok na morze, bawią się bez wstawania z ł ó ż ka. Animacja pró buje, ale byli zobowią zani do zbierania pozytywnych opinii od urlopowiczó w (dlaczego? ). Wi-Fi jest nawet na plaż y, ale nie zawsze jest rozbrykane. Sprzą tanie rodzi pytania (koniec sezonu, wszyscy są zmę czeni). Bardziej przychylne wraż enie zrobił Cristal (jedna sieć hoteli).
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał