Cześć! Proszę mi powiedzieć, że zarezerwowaliśmy wycieczkę na Malediwy pod koniec sierpnia z wylotem z Kijowa 29.10.14. Leć liniami lotniczymi Dubaj. Biuro podróży wysłało vouchery na noclegi, ubezpieczenie, a na biletach widniało, że będą bliżej dat wyjazdu, bo. Ta linia lotnicza nie wydaje ich z góry. 22.09.14 Wchodzę na stronę Fly Dubai i nie widzę już naszego lotu (wcześniej przy zamawianiu wycieczki był), jest tylko jeden, ale z 21-godzinnym oczekiwaniem na transfer, który , oczywiście jest niedopuszczalne. Po tym, jak skontaktowałem się z biurem podróży z pytaniem o tę sytuację, biuro podróży odpowiedziało dopiero drugiego dnia, że lot został odwołany i są 3 opcje rozwiązania problemu, ale każda z opcji jest z dopłatą z naszej strony. Czy to normalna praktyka? A czy da się coś od nich dostać bez dopłat?
10 lat wstecz
•
7 subskrybenci 82 odpowiedź