moje przerażenie o hotelu?

Pisemny: 8 lipiec 2011
Czas podróży: 14 czerwiec — 5 lipiec 2011
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 3.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 6.0
Dzień dobry. Chcę napisać o tym „super” hotelu. Odpoczywał od 14.06 do 05.07. pokó j był.105. pokó j był mał y, lodó wka nie dział ał a (3 razy wpadł em i poprosił em o naprawę , ale cią gle mi odpowiadali, ż e dział a, chociaż temperatura w lodó wce był a taka sama jak w pokoju ). W pokoju nie był o klimatyzacji! chociaż , kiedy ustalono z hotelem, powiedziano, ż e wszystkie pokoje je mają . Wiem też , ż e nie znajdują się one w co najmniej 3 pokojach gł ó wnego budynku.
Ś niadanie jest bardzo zł e. Obiad i kolacja - normalne, ale koń czy się.10-metrowa kolejka na jedzenie. Naczynia są myte sł abo, kilka razy pianka z detergentu kapał a na naczynia. Cią gle opó ź niaj o 10-20 minut ten obiad-kolacja. Ż adnych pł atkó w ś niadaniowych, zup, na cał ą restaurację i 4 budynki hotelu są tylko 2 kieliszki dla dzieci.
Ale najwię kszym minusem dla mnie osobiś cie jest to, ż e przez 3 tygodnie dzieci w hotelach nie pił y owocó w !!!!!!!! ! ! był y tylko ogó rki i pomidory (czę sto niedojrzał e). Arbuzy i melony podawano w kawał kach tylko w pierwszym tygodniu naszego pobytu (co drugi dzień ). Potem zaczę li kruszyć razem melon i arbuz do wielkoś ci winegret, a wszystko w duż ej misce. Podobno jest o wiele bardziej ekonomiczny. Chciał em negocjować za pienią dze w hotelu na zakup arbuza dla dzieci (hotel kosztuje jeden duż y arbuz 3 euro). Był em nawet gotó w zapł acić dwa razy wię cej. ale dostał em taką cenę , ż e odmó wił em. W Petersburgu arbuz kosztował by mnie 2.5 razy taniej. W sklepach kupione 3 razy - 2 razy wyrzucone, trzeci okazał się.3-ku.

Pokó j był na pierwszym pię trze - wilgotny.... Mał y (1.5 roku) trafił do mojego szpitala z grypą tydzień pó ź niej. Wś ró d wczasowiczó w był a pani lekarka, któ ra powiedział a, ż e ​ ​ w naszym pokoju jest grzyb, z tego powodu dziecko zachorował o. Pró bował a wynają ć nam inny pokó j (na drugim pię trze), ale kierownik hotelu był wobec niej BARDZO niegrzeczny (a raczej krzyczał ), doprowadzają c starszą kobietę do ł ez. No i oczywiś cie zostaliś my w naszym pokoju.
Morze jest niedaleko, ale w cią gu pierwszych 3 dni wszystko był o pokryte ropą!!! ! ! Opublikuję zdję cie.
Wniosek: NIE PODOBA SIĘ . NAWET jeś li nie jest to drogi hotel - taki hotel i obsł uga nie są potrzebne do niczego.
Nie pojedziemy tam ponownie i nie polecam nikomu. Przed zakupem tego hotelu przeczytał em wiele recenzji z Rosji, Wielkiej Brytanii i Niemiec. Europejczycy ocenili ten hotel 2 na 5. Pomyś lał em, ż e prawdopodobnie ludzie są przyzwyczajeni do odpoczynku o 5, a ja jestem skromny w proś bach, nie zepsuty - wszystko bę dzie dobrze, ale................... NAPRAWDĘ NIE JAK.....
Pomyś l o sobie.... i powodzenia tym, któ rzy jeszcze odważ ą się tam pojechać - przyda się
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał