Poszczególni pracownicy psują ogólne wrażenie

Pisemny: 9 styczeń 2019
Czas podróży: 29 grudzień 2018 — 5 styczeń 2019
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 6.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 8.0
Osiedlili się szybciej niż mogli, dostaliś my za darmo dwupokojowy apartament z widokiem na basen. Pokó j był brudny przy zameldowaniu (5 dolaró w pomogł o dosł ownie „wyjś ć ”), potem posprzą tali go normalnie. Jedzenie jest ogó lnie w porzą dku. Animatorzy pró bują . Plaż a jest dobra, rafa jest ś wietna.
Teraz o negatywach: Drogi administracji hotelu, masz kilku przedstawicieli personelu - w szczegó lnoś ci porozmawiamy o producencie fajki wodnej KARIM, któ ra wykreś la WSZYSTKIE pozytywne wraż enia na temat hotelu. Karim w chamski sposó b wykopuje turystó w (z dzieć mi) z kanap (w pobliż u basenu suł tana), argumentują c, ż e jest to obszar fajki wodnej, a na moją proś bę , aby pokazać , gdzie jest napisane w regulaminie, niegrzecznie wysł ał . . do recepcji (poszliś my tam i powiedzieliś my, ż e mam nadzieję , ż e podejmą dział ania).
Tak, Internet jest obrzydliwy (nie zadział a).

Plusy: terytorium, animacja, rafa, plaż a.
Minusy: chamska i nieprofesjonalna postawa niektó rych pracownikó w (nie tylko Karim był , ale był szczerze niegrzeczny, wię c na razie milczymy o reszcie). Ludzie tacy jak Karim nie powinni pracować w Suł tanie (odstrasza to turystó w). Internet (sprawdź , aby był pł atny, ale dobrej jakoś ci, w przeciwnym razie problem polega na tym, jak dojechać do Ciebie w okresie pracy)
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał