Jedzenie wyś mienite, kraby, krewetki, mango, ananasy, kró tko mó wią c wszystko na znakomitym poziomie, jedzenie naprawdę wyś mienite. Wiele baró w, przeką sek, lunch moż na spę dzić w restauracji nad morzem. Podgrzewane baseny, zjeż dż alnie dla dzieci. Morze, co za morze)) Jedno molo, jeden ponton. Są korale, są ryby. Ogromnym plusem na wakacje z dzieć mi jest piaszczysta plaż a i moż liwoś ć wejś cia do morza od strony plaż y. Gł ę bokoś ć zależ y od przypł ywu. Ró ż nica wynosi od 0.5 m do 1.5 m. Nasza księ ż niczka nie wyszł a z wody. Animacja w poró wnaniu wył ą cznie do Sunrise jest sł aba. Wi-Fi jest wszę dzie w hotelu, karta został a kupiona na pró ż no. Polecamy tym, któ rzy chcą normalnego i niezbyt drogiego Velkoma. No có ż , prawdopodobnie interesuje cię , jak się mają orki. Orki rzeczywiś cie tam był y, byli Europejczycy, Kazachowie i nasi ukochani Ukraiń cy) Nasze symbole narodowe musiał y nieź le spalić mokszan, ale nie popisywał y się , tylko patrzył y na siebie. Barmani znają kilka zwrotó w po ukraiń sku, bę dziesz zadowolony.
Ż yczę wszystkim mił ego wypoczynku i jeszcze tu przyjedziemy.
Ani recepcjonistki tego hotelu, ani przewodnik z Biblio Globus nie dostarczyli mapy sanatorium, któ ra jest ogromnych rozmiaró w. Nie powiedzieli nawet, ż e taki schemat istnieje. W rezultacie kilka razy zgubiliś my się w hotelu i dopiero trzeciego dnia znaleź liś my najlepszą drogę do jadalni. Wyobraź sobie: pora obiadowa, upał i poszukiwanie jadalni przez dwie starsze osoby. Nie podano ż adnych informacji o istnieją cych autobusach i ich rozkł adach jazdy.
2) Sł aba organizacja komunikacji mię dzy pokojem a centrum hotelu. Brak ksią ż ki telefonicznej z numerami recepcji i innymi usł ugami w pokoju 351. W efekcie, gdy zgasł y ś wiatł a, nie wiedzieli gdzie dzwonić i co robić . Gdyby ktoś zachorował lub wydarzył się nagł y wypadek, był by sam ze swoimi problemami.
3) Zł y internet.
Po przyjeź dzie Wi-Fi nie dział ał o, naprawili to dopiero po 3 dniach, a nawet po tym Wi-Fi zwolnił o i okresowo wył ą czał o się na kilka godzin.
4) Szydercza postawa w obsł udze przy zamawianiu jedzenia w pokoju. W pokoju 351 przez cał y okres naszego pobytu nie był o menu, a zamó wienie na ś niadanie przez room service został o zrealizowane dopiero godzinę po zgł oszeniu. Zamiast prawdziwego ś niadania dla dwó ch osó b przyniesiono 20 ró ż nych produktó w mą cznych z biał ego pieczywa: pieczywo smaż one, ciasta, buł ki itp. Za taką iloś ć monotonnego jedzenia ż ą dali 11 dolaró w. Skargi w recepcji na monotonię ś niadań (tylko produkty mą czne) do niczego nie doprowadził y. Co wię cej, pracownicy recepcji okazywali oboję tnoś ć , a nawet zł oś ć na zgł oszone komentarze. Przy kasie byliś my zmuszeni zapł acić za to „ś niadanie” (od razu je zwró ciliś my), chociaż dano nam zapewnienie, ż e nie bę dą nas za to pobierać.
5) Wycieczka po mieś cie (przeglą d) był a narzuconą wizytą w ró ż nych punktach handlowych. Przewodnik Yana z Biblio Globus od razu zaprowadził nas do sklepu z olejami, gdzie ceny był y 2 razy wyż sze niż ceny aptek. Potem zabrał a nas do sklepu odzież owego, gdzie znowu ceny był y 2 razy wyż sze niż zwykle. Wizyty te pochł aniał y lwią czę ś ć wycieczki. Zamiast pokazywać okolice Soho i zjeś ć dobrą kolację , zostaliś my zmuszeni do odwiedzenia zł ej restauracji rybnej. Ostatecznie przewodnik nie wskazał lokalizacji autobusu, któ rym mieliś my wracać do hotelu, musieliś my go szukać przez godzinę . Yana sama pobiegł a do autobusu, nie martwią c się o resztę grupy.
6) Brak dobrej animacji.
Animacja w hotelu jest nudna i monotonna.
7) Naprawy w hotelu w okresie ś wią tecznym.
Od naszego przyjazdu hotel cał y czas przechodził remont, a wczasowicze zmuszeni byli wdychać kurz i kontemplować brud przy jadalni.
Wniosek.
Hotel nie speł nia swojego pię ciogwiazdkowego statusu i ceny, jaką pobiera za pobyt. Organizacja rekreacji nie jest peł na szacunku, ale miejscami lekceważ ą ca w stosunku do tych, któ rzy kupili bony. Wykonywanie obowią zkó w przez pracownikó w jest zaniedbaniem.
Wielki Szef Kuchni był osobiś cie obecny na lunchach i kolacjach – zapytał – jak Wam się podoba? Czy wszystko jest pyszne? Widelce i noż e w ofercie specjalnej zamknię te opakowania, marmurowe stoł y są od razu przetwarzane, jak tylko goś cie wstają , przed nowymi goś ć mi! Najsmaczniejsza kawa w lobby barze! Kawa jest cał kiem dobra! Koktajle - mojito i gin - tonik - ok! Mó j mą ż pił piwo, rum i koniak - bardzo nic nie powiedział ! Personel reaguje, nie biegnij - lataj! Daj mi dolara - masz stolik i napoje - już stoją ! Wszyscy sprytni!! !
Jeś li chodzi o animację - nasze dziewczyny - Olya, Anya, Kiwi, chł opcy - Koko, Shbl - super fajnie, ś miesznie! ! ! Na plaż y obsł uga też jest ś wietna - przestawią leż aki, w razie potrzeby przesuną ogrodzenie od wiatru, lody - 4 rodzaje (truskawka, mango, wanilia, czekolada) od 10 do 17, wszystkie napoje i kawa zostanie przywieziony do Ciebie, na pierwszy telefon! Plaż a jest dł uga, czysta, rafa pię kna - dwa pomosty! Jedyne rozczarowanie to wł oska restauracja a la carte Casa Mia - ł osoś jest suchy, a zupa z owocó w morza gorsza niż w gł ó wnych restauracjach! Guma panna cotta i tiramisu po prostu zhah! Ogó lnie opuś ciliś my IT i poszliś my zjeś ć w gł ó wnych restauracjach Lina i Dana - nam się podobał o! Wię c jeś li kiedykolwiek był eś w przyzwoitej wł oskiej restauracji - NIE marnuj czasu! ! !
Ró wnież w sporcie - mó j mą ż kocha siatkó wkę , dzię ki Siergiejowi Anatolijewiczowi z Zaporoż a - zorganizował ludzi na boisku do siatkó wki - po 3 druż yny! Wszyscy odeszli! ! ! Hotel z ogromnym pię knym, zielonym terenem - spacer czapli, ś piew ptakó w - naprawdę Ogrody Suł tana! Nie mieliś my szczę ś cia z pogodą pierwszego dnia, tylko plus 18 (pogody nie moż na kupić ), ale potem 20-21, morze 23-24, pł ywaliś my i udał o nam się opalić ! Od drugiej wizyty w hotelu - przyjemne bonusy - transfer indywidualny (obowią zkowy na ż yczenie biura podró ż y), pokó j wyż szej klasy (jeś li masz ogró d, oddadzą na morzu bez dopł at), zniż ki na wycieczkę ! Chcemy tu przyjechać po raz drugi, trzeci i pią ty! Duż o ludzi i po raz pią ty i dziewią ty - ja i mó j mą ż byliś my mile zaskoczeni!
ZDECYDOWANIE POLECAMY! DOBRA OBSŁ UGA I WYSOKI POZIOM za rozsą dne pienią dze! DZIĘ KI SUŁ TANOWI ZA WAKACJE! ! !
Przeczytaliś my recenzje, bardzo chcieliś my dostać się do waszego hotelu, a teraz nadeszł a godzina X, ale niestety zamiast zachwytu i radoś ci, dostaliś my cał kowite rozczarowanie. . .
A teraz konkretnie i faktycznie:
1. Pokoje
Kupiliś my pokoje z widokiem na ogró d, po przyjeź dzie uroczyś cie wrę czono nam pokó j z widokiem na plac budowy, myś lę , ż e logiczne jest zał oż enie na ten moment poziomu szczę ś cia, oczywiś cie poprosiliś my o zmianę pokoju i pozdrawiam, dzię ki do hotelu, poszedł się z nami spotkać i dali nam ł adny pokó j z widokiem na boisko do koszykó wki i kawał ek morza. ALE chciał em zwró cić uwagę na sam fakt, ż e hotel, któ ry pozycjonuje się jako elitarny / premium (na podstawie cennika i recenzji tour manageró w) POZWALA SOBIE na oferowanie takich pokoi goś ciom? Czyli typ da się podwieź ć i ktoś bę dzie z tego zadowolony?
2. Odż ywianie
To jest gł ó wny bó l, po przeczytaniu recenzji o owocach morza, krewetkach, szerokiej gamie owocó w, w tym obecnoś ci mango, przyjechaliś my i byliś my przeraż eni.
Sera feta nie był o na ś niadaniu, musiał am iś ć i bł agać , bo po proś bach się pojawił i nie odchodził od stoł u przez cał ą resztę . Znowu czyli administracja ś cisnę ł a to w nadziei ż e da się podwieź ć w hotelach stał y skł adnik jest tań szy niż wasza feta, ale nie macie, to nie jest norma
Mango, sezonowy listopadowy owoc Egiptu, hotel znowu ś cisną ł i nie umieś cił go w bufecie, tł umaczą c, ż e sezon się skoń czył...Mó wisz poważ nie?
W Kairze mango są masowe, za hotelem jest mnó stwo mango w sklepach, a drogo to kosztuje 1-2 USD? Nastę pnie usuń gwiazdki i sprzedaj hotel za mniejsze pienią dze
Jest osobna rozmowa o owocach morza, krewetki podawano tylko raz w tygodniu, ao te same krewetki musiał am bł agać szefa kuchni, bo wł oż ył.2-3 sztuki i zgł osił z wielkim niezadowoleniem
W cią gu tygodnia był y rozgotowane kraby, gumowe oś miornice, tak był y, ale nie wiesz, jak je smacznie ugotować .
Krą ż ki kalmaró w był y rozgotowane, dzię ki za rozstró j ż oł ą dka, był o ś wietnie
To obiektywna opinia, jest coś do poró wnania. Piszę to na podstawie odwiedzin przynajmniej 8 hoteli w Egipcie, mniej wię cej w tej samej kategorii cenowej, wię c owoce morza są bez smaku.
Twoje wypieki, rogaliki o obrzydliwym zapachu margaryny, w ogó le wypieki, czy to z któ rego stoiska?
Jaki jest problem z zał oż eniem piekarni, w któ rej zamiast tych puszystych, paskudnych buł eczek piecze się ś wież y chleb. . .
Swoją drogą w hotelach po cenie niż szej niż u was jest dostę pny, rewelacyjny chleb, rogaliki wypiekane, wspominam z uś miechem.
Na obiad gotujesz kanapki, wą tpliwe danie dla hotelu 5* z Twoją ceną (zazwyczaj przeką ska w barze na plaż y), ale skoro tak się zł oż ył o, ż e ten przysmak zają ł miejsce na i tak skromnym bufecie, to proszę je zrobić nie sł odkie buł eczki, to kpina
Kieł basy na ś niadanie jednego rodzaju, bez smaku, prehistoryczne cannelone, a sam bufet bardzo, bardzo MAŁ Y, podobno serwowany zgodnie z zasadą - oszczę dzanie powinno być ekonomiczne.
Generalnie to kompletny szok, takie gł upie jedzenie w hotelu z taką ceną , powtarzam, jest coś do poró wnania z hotelami w swojej kategorii cenowej, a hotele trochę tań sze, w któ rych jedzenie był o DUŻ O SMACZNIEJSZE, niestety nie mogę wymienić hoteli, bo moja opinia zabrzmi jak reklama i zostanie usunię ta.
ALE z cał ym tym horrorem twojego hotelu jest tu niesamowicie wspaniał y personel, chł opakami są kelnerzy Aziz, Mahmoud, asystent z bagaż em Said, szef kuchni, któ ry robi makaron, to mł ody uś miechnię ty facet (niestety nie zrobili tego pamię tajcie jego imię , makaron przy okazji jest bardzo smaczny, to jedyna radoś ć na stole do szycia) bardzo dzię kuję , jesteś super.
Ogó lnie rzecz biorą c, ł ą cznie:
Hotel nie jest wart swojej ceny, jedzenie dla pierwszej tró jki, start od ceny wywoł awczej 350-400 euro i to bę dzie twoja czerwona cena, nie pasujesz do deklarowanych gwiazdek i ceny, obrzydliwe wakacje, dzię kuję dla tego.
Jeś li masz jakieś pytania, odpowiem na każ de z rozsą dkiem.
Przejrzeliś my recenzje, ale jak zwykle nie wierzył em, ż e wszystko jest takie fajne. Wię c to jest naprawdę niesamowite! Kuchnia genialna, rafa koralowa przerosł a oczekiwania, duż a powierzchnia, wygodne pokoje itp. itp. Jedenaś cie na dziesię ć pod każ dym wzglę dem.
Jedyna rzecz - nie pró buj pł ywać po zachodzie sł oń ca ani w morzu, ani (nie jest jasne dlaczego? ) W basenach. Ale przetrwanie jest ł atwe, do czasu Samary jest minus dwie godziny, wię c niespodziewanie staliś my się rannymi ptaszkami.
Osiedlił się w budynku 4 (numery zaczynają się od 4). Jest to budynek najbliż ej plaż y/morze - spacerkiem 3 minuty, ale najdalej od basenó w, jadalni i recepcji. I to wszystko pod gó rę! !
Pokó j bardzo dobry: wszystko jest czyste, naprawione, wszystko jest pod prysznicem (ż el, szampon, odż ywka, balsam), uzupeł niane, gdy tylko go weź miesz. Jest szlafrok, kapcie i inne akcesoria. Generalnie w mojej praktyce jest to najlepsze wypeł nienie pokoju w hotelach tego typu (był a popielniczka, a nawet mydelniczka : )). Chł opaki poprosili o szczoteczkę do zę bó w, natychmiast ją przynieś li. Nie ma wystarczają cej liczby suszarek do ubrań dla wszystkich, ale (na moją proś bę ) zostaliś my wł ą czeni nastę pnego ranka.
Ł ó ż ka są dobre (chociaż poduszka jest twarda, ale moż na się do tego przyzwyczaić ), ale musiał am się pokł ó cić , ż eby spać na duż ym ł ó ż ku (ja był am jedyna w pokoju) - widzisz, tylko pary mogą ż yć w pokojach z duż ym ł ó ż kiem. Co wię cej, recepcjonistka najwyraź niej stracił a wszystkie umieję tnoś ci wył udzania pienię dzy, tk. jego ż ał osne pró by nastraszenia mnie (znalazł em ci pokó j z duż ym ł ó ż kiem, ale nie jest na pierwszej linii i daleko od twoich znajomych) do niczego nie doprowadził y i mieszkał em w doskonał ym pokoju obok wł asnego i na pierwsza linia (pierwsza był a tylko centrum nurkowym : ))
W pokoju trzyosobowym widział am 3 peł ne ł ó ż ka, a był to pokó j najbliż ej morza, wię c ten pokó j też ma swoje zalety))).
Hotel posiada spokojną okolicę (bez muzyki, animacji, dzieci) na plaż y iw basenie. Jadalnia ma czę ś ć tylko dla dorosł ych. Z animacji podobał y mi się imprezy na plaż y o 11.30 - piana i ostrokrzew (indyjski festiwal koloró w). W basenie podł oga jest pochył a i szorstka z goł ymi nogami, nie jest zbyt przyjemnie stać na niej - po pó ł godzinnym aerobiku w wodzie roztarł em w strzę py kciuki i pię ty.
Odż ywianie
Jedzenie jest urozmaicone i zawsze moż na znaleź ć coś dla siebie. Zawsze miał em grilla i owoce morza. Z owocó w: arbuz, figi, melon (zieleń jest sł odsza, najwyraź niej lokalna, a pomarań cza wydaje się być importowana), guawa, kilka razy dali mango.
Morska plaż a
Jest mał y pas piasku do leż enia / siedzenia w wodzie. Po lewej stronie jest drewniane molo, po prawej plastikowy ponton. Ponton jest bliż ej wody, wię c lepiej widać z niego ryby, ale wchodzenie i wychodzenie z wody jest niewygodne. Na molo koralowce i ryby są bardziej ró ż norodne i pię kniejsze. Pomię dzy pomostem a pontonem znajduje się duż y koralowiec, w któ rym ż yją tysią ce ryb ró ż nych typó w, koloró w i rozmiaró w. Okazuje się , ż e jest to ogromne akwarium. Im dł uż ej wisisz na każ dym wię kszym koralu, tym wię cej ryb moż esz zobaczyć .
Byliś my bardzo zadowoleni z obsł ugi pokoju, jedzenia, terytorium, uprzejmego personelu.
Na terenie hotelu znajduje się wiele pię knych widokó w i miejsc do sesji zdję ciowych.
Morze jest cudowne, ogromna czysta plaż a, duż o zieleni (nietypowej dla Egiptu).
Na zewną trz hotelu koń czą się pię kne widoki, ulice są brudne, duż o ś mieci.
Specjalne podzię kowania dla przewodnika o imieniu Galal, któ ry pracuje jako przewodnik od okoł o 20 lat. Bystry, dobrze wychowany, wykształ cony, doskonale zna się na swojej pracy. Widać , ż e naprawdę kocha swoją pracę . O wszystkich podró ż ach opowiada tak pię knie, ró ż norodnie i kompetentnie, ż e mimowolnie chce je zobaczyć i w tym wszystkim uczestniczyć . Nie był o wą tpliwoś ci, ż e nie wiedział . Ogó lnie odnosił o się wraż enie, ż e dana osoba jest w swoim ulubionym miejscu. Dobrze zrobiony. Jeż eli bę dzie moż liwoś ć wyjazdu do Egiptu, na pewno udamy się na odpoczynek w Sultan Gardens Resort 5*. Dzię ki!