Odpoczywaj z przyjemnością

Pisemny: 18 listopad 2009
Czas podróży: 12 — 19 październik 2009
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
9.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 10.0
Usługa: 9.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 9.0
Odpoczywaliś my w paź dzierniku 2009. Nie mogę powiedzieć.... SZCZĘ Ś CIE lub PRAWIDŁ OWOŚ Ć...ale szczę ś liwy numer. Dla dwojga liczby z nr 200-400 są najbardziej! Z widokiem na morze. Nie sł ychać są siadó w ani dź wię kó w wieczornej animacji. Zaznaczam, ż e ż adne 20 dolaró w nie dopł acił o. Có ż , o zielonym terytorium nie bę dę się powtarzał.... naprawdę myją , podlewają , tną , zabijają elektryczną packą na muchy....To solidna 5! ! ! Poś ciel, woda, kawa/herbata, szampon w pokoju regularnie. Prawda. . . natychmiast zostawili go za 1 dolara, a nastę pnie za kilka funtó w (w miarę rozdania). Có ż , nie był o to dla nas obcią ż eniem, ale przyjemniej jest wró cić do czystego pokoju. Przejdź my teraz do kuchni....Zjadł em tak duż o, ż e bezbł ę dnie przepł yną ł em 3 okrą ż enia w basenie, któ ry bardzo mi się podobał ! ! ! Nie pró bowaliś my wszystkiego w restauracjach. Oczywiś cie moż e ktoś jest smakoszem..... Nie jestem wybredna....O 5....4. . . ocena. Wino, napoje..... tak sobie....to nie jest smaczne! Ale nie po to poszedł em tam jeś ć i pić . Teraz, jeś li chodzi o animację . Chł opaki MŁ ODZI! Cał y dzień ł adują się mł odzień czą energią...I NIE OBSTRUKCYJNIE. O plaż y? . Có ż , myś lę , ż e jeś li sami nie zepsuliś my koralowcó w (ryby nie trzeba był o karmić ! ) Nie ma na niego ż adnych skarg. O tym, ż e wszystkie leż aki są zaję te- KŁ AMIE! Jest pracownik, któ ry po skontaktowaniu się (a czasami sam to widzi), przyniesie Ci to leż ak nawet z przeciwległ ego koń ca plaż y. Morze-CUDA. Są stali mieszkań cy. Moż na ich tam spotkać na co dzień : skatik, jeszcze mał y. Murena....pię kne 3 metry, kilka skrzydlic i inne, któ re już się zaznajomił y z mał ą rybką . Chrupnię cie pod wodą robi wraż enie! Teraz, aby nie mę czyć się powtarzaniem wszystkich recenzji, porad. Uś miechnij się , naprawdę poważ nie radzę . Z jakiegoś powodu panuje tam opinia, ż e ​ ​ wszyscy Rosjanie są zał adowani. Obsł uga to doceni. . . Zapewniam was. Oni sami lubią się zatrzymać na pogawę dkę (oczywiś cie ci, któ rym wolno kontaktować się z wczasowiczami). I nie denerwuj się drobiazgami, reszta bę dzie tak dobra w TYM hotelu, jak go zbudujesz. W przeciwień stwie do są siednich, marketing dział a tu doskonale....Odpytywanie i dzwonienie do klientó w moż e natychmiast usuną ć Twó j problem z porzą dku dziennego. W koń cu wiele w sł uż bie hotelu zależ y od wł aś ciciela i menedż eró w. . Tutaj wszystko jest w porzą dku! Kanadyjski wł aś ciciel, wł oski manager. Czę sto moż na był o zobaczyć poruszanie się po terenie. Wię c tak....tak! Dobrego wypoczynku! ! !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał