Recenzja Royal Albatros Moderna

Pisemny: 2 czerwiec 2019
Czas podróży: 11 — 19 marta 2019
Ocena hotelu:
9.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Sami wybraliś my hotel na stronie, kierują c się opiniami i oceną samego hotelu. Osiedlili nas nawet wcześ niej niż oczekiwano, a nastę pnie przenieś li nas do innego pokoju, gdy zwolniono lepszy. Wszystko w tym był o ś wietne. Wedł ug liczby w zasadzie nie mogę wskazać ż adnych wad ani zalet, zwykł y pokó j standardowy. Wszystko był o ok, za cenę , któ rej się spodziewaliś my, wszystko był o super. Terytorium jest wystarczają co duż e, hotel znajduje się na 1 linii, był o gdzie chodzić . Wejś cie do morza odbywał o się z pontonu. A ten hotel ma bardzo dł ugi ponton, ale jest wszę dzie w Sharm. W hotelu Coral Sea ponton był nieco mniejszy, mimo ż e hotele są blisko. Tylko jeden basen na miejscu był podgrzewany. Nie korzystaliś my z animacji. Jeś li chodzi o jedzenie, jest tam 4 lub 5 restauracji, ale w rzeczywistoś ci menu jest takie samo. To oczywiś cie trochę mnie zdenerwował o, ponieważ spodziewaliś my się , ż e bę dą ró ż ne restauracje i ró ż ne kuchnie, ale tak nie był o. Internet Wi-Fi był sł aby, wiedzieliś my o tym, wię c wcześ niej kupiliś my kartę na lotnisku. W rzeczywistoś ci w tym hotelu nie ma ż adnych niuansó w, wszystko jest w porzą dku.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał