Poniżej przeciętnej

Pisemny: 23 luty 2022
Czas podróży: 12 — 20 luty 2022
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 8.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 8.0
Hotel znamy, jako ż e byliś my już kilka razy przed tą wizytą (2019.2020), wybraliś my go na celebrację d/r z rezerwacją „ś wię tować bez niespodzianek”, ale wszystko poszł o nie tak, oj jak był o nie zgodnie z planem.

Mieliś my odprawę wieczorem, po 21:00 przylecieliś my wieczornym lotem, tradycyjnie zostaliś my wysł ani na obiad i kazano nam przyjechać po karty do pokoju. Aby mieć pewnoś ć wyboru dobrego i wygodnego pokoju (nie oznacza to zamiany pokoju standardowego na willę ), zaproponowano mi napiwek w wysokoś ci dziennego kosztu pokoju standardowego, ale odmó wili przyję cia.


Osiedliliś my się w pokoju 817, był a to jednocześ nie niemił a niespodzianka i rozczarowanie. Przyjechaliś my sami z mamą , zamieszkaliś my w pokoju z 5 ł ó ż kami, obrzydliwym zapachem kanalizacji i oknami na podjazd. Zadzwoniliś my do recepcji i poprosiliś my o przeniesienie, ponieważ pokó j był dla nas niewygodny - był oby lepiej, gdybyś my tego nie zrobili.
Zostaliś my już przeniesieni do pokoju 1436 na 3 pię trze, choć już z widokiem na basen i tu zaczę ł y się wszystkie globalne rozczarowania w stosunku do stał ych goś ci hotelu.
Pierwszej nocy na dachu jakieś aparaty wł ą czał y się i wył ą czał y i był o tak gł oś no, ż e spaliś my przez 15-20 minut, potem budziliś my się i tak przez cał ą noc. Sam pokó j ma nieszczelne drzwi wejś ciowe, któ re wraz z przesuwanymi drzwiami balkonu drż ał y od przecią gu i powodował y cią gł y hał as i gwizd. Wszystko pogorszył o się , gdy przez kilka dni z rzę du wiał wiatr 38 km/h (ponieważ był luty i rejon Nabq, tego się spodziewano) i noce mijał y z gł owami pod koł drą w nadziei, ż e się nie przezię bię albo gł owa, albo uszy. Ponieważ w samych drzwiach balkonowych był y szpary mię dzy ś cianami a samymi drzwiami, na ratunek przyszł y papierowe serwetki i upchnę liś my je tak, aby przynajmniej był o gł oś no, a przecią g nie był taki.

Jeszcze bardziej pogorszył się.19. 02.
2022 Sharm został obję ty burzą , a nasz pokó j został zalany ró wnież w pokoju i toalecie.

Zdecydowany plus - czł owiek, któ ry posprzą tał nasz pokó j, wszystko szybko i dobrze zlikwidował .

Na logiczne pytanie, dlaczego ponownie się nie przeprowadzili - powiedziano nam, ż e hotel ma peł ne rozliczenie, ale kiedy obsł uga relacji z goś ć mi zaproponował a ponowną przeprowadzkę , obawialiś my się , ż e nowy pokó j moż e być jeszcze gorszy.


Spotkanie z przewodnikiem. Nie mam nic przeciwko TUI, ale chciał bym, aby przewodnik John był bardziej otwarty na osoby, któ re nie wykupują wycieczek. Odpoczywamy w Egipcie kilka razy w roku, w cią gu ostatnich 5 lat byliś my już.15 razy - jeź dziliś my już po wszystkich wycieczkach, m. in. Izrael, Jordania.
Na naszą proś bę o pomoc z numerem, a był o kilka rodzin i przyczyną tego był ró wnież hał as urzą dzenia, odpowiedzieli nam „Zajmij się hotelem, a potem moż e się poł ą czę ”, to był o dokł adnie 15 minut po wystę pie z pakietami wycieczek i skandowaniem „Jestem tutaj, aby pomó c Ci dobrze wypoczą ć i jestem gotó w poś redniczyć w rozwią zywaniu wszelkich problemó w z hotelem” - w praktyce widzieliś my cał ą gotowoś ć do pomocy.

Posił ki i napoje. Za to wielkie dzię ki hotelowi, nie ma ż adnych skarg na jedzenie i napoje. Jedzenie (tak, moż e nie tak urozmaicone jak przed covid), ale ś wież e i smaczne - każ dy znajdzie coś dla siebie. Personel restauracji i baru jest zawsze przyjazny i uprzejmy.

Woda. Woda jest rozdawana w butelkach przy barach i przynoszona do pokoju. Byliś my w Cleopatra Luxury wiosną zeszł ego roku, gdzie bardzo dawkowali wodę , a do pokoju przynieś li 1 litrową butelkę na osobę na dzień . Pod tym wzglę dem Albatros jest o rzą d wielkoś ci wyż szy.

Terytorium.
Terytorium jest duż e, zadbane, zielone i widać , ż e jest strzeż one i pielę gnowane. To ogromny plus.

Spa i pokó j. Nie byliś my w SPA, ale codziennie byliś my na sił owni – fajnie, ż e nie moż esz przegapić treningu na wakacjach.

Dział anie relacji goś cia. Dziewczyny są pię kne i szczerze chę tne do pomocy i na miarę swoich sił przy wymianie pokoju i na wezwanie inż yniera (sejf był zablokowany) wysł ał y do ​ ​ pokoju owoce i szlafroki z kapciami.

A takż e ogromny plus - restauracja rybna. Pyszne i ś wież e owoce morza, makarony i zupy są zawsze na wierzchu.


Być moż e dla kogoś jest to argument, czy iś ć , czy nie. Wcześ niej hotel pozycjonował się jako bardziej europejski ze wzglę du na konflikty mię dzy goś ć mi ró ż nych narodowoś ci, a rodziny arabskie był y bardzo rzadkimi goś ć mi, teraz - jak nam się wydawał o, jest ich co najmniej 50 proc. Oczywiś cie byli Francuzi, Wł osi, Rosjanie, Kazachowie, Polacy, ale nie w takiej liczbie.
Dla nas ta chwila nie jest pytaniem, o ile moż na spokojnie wspó ł istnieć , wypoczywają c w tym samym hotelu, ale być moż e jest to dla kogoś nie do przyję cia.

Kró tkie zakoń czenie. Hotel ma swoje plusy i minusy, nigdy nie wiadomo kto i jakie szczę ś cie. Sami zdecydowaliś my, ż e ta podró ż do tego hotelu, jak ró wnież do Egiptu, był a ostatnią .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał