A teraz o wadach - braku windy w budynkach mieszkalnych - dziecko musiał am wnieś ć na rę kach na 3 pię tro, a wó zek zostawić przy wejś ciu, do rafy jest bardzo daleko (ok. 800 m od brzegu) , brak prysznica na pontonie (aby zmyć só l trzeba przejś ć okoł o 1 km pod prysznic) Kradzież rę cznikó w – przewodnik cał y czas ostrzegał , aby nie zostawiać ich bez opieki. Monotonne ś niadanie - codziennie to samo we wszystkich restauracjach - kieł baski i wę dliny NIE MOŻ NA zjeś ć , zostaje jajecznica i pł atki zboż owe z buł ką . W restauracji z owocami morza przez tydzień - raz był y grillowane krewetki i kalmary, przez resztę czasu tylko ryby. Ale + to znacznie wię cej niż -, wię c daję mu 8
Bardzo mi przykro, ż e po przeczytaniu pochwalnych recenzji opuś cił em dł ugo wyczekiwany urlop w hotelu Royal Albatros Moderna. Na co hotel został wybrany gł ó wnie dla dziecka.
Gwiazdkowa ocena hotelu to 5 * no có ż , to za duż o!!! ! W Egipcie po raz czwarty, trzy razy w Sharm i raz w Hurghadzie, czyli jest doś wiadczenie zwiedzania Egiptu!
Zacznę w kolejnoś ci:
Lataliś my egipskimi liniami lotniczymi, startowaliś my i lą dowaliś my (sprytny pilot), karmiliś my się w samolocie. Wszystko jest wspaniał e.
Mieliś my najlepszego przewodnika w cał ej praktyce naszych podró ż y, nazywa się HANI (przedstawiciel Biblio-Globus i SUNMAR), nie obcią ż ał nas zbę dnymi informacjami, wszystko był o kró tkie i na temat.
Osiedlili się w odnowionym pokoju (obok parku wodnego), balkon wychodził na są siedni hotel, w któ rym muzyka grał a cał ą noc, ale na szczę ś cie nie był o jej sł ychać , izolacja akustyczna od wyjś cia na balkon jest doskonał a, czego nie moż na powiedzieć o drzwiach wejś ciowych.
Tekturowe drzwi (ja bym to nazwał parawanem), na dole któ rych był a szczelina, wpuszczają ca każ dą przechodzą cą grupę ludzi. Nasz pokó j na 2 pię trze był ką cikiem na pó ł pię trze, co oznacza, ż e mijali nas wczasowicze z 3 pię tra i cał ego naszego drugiego pię tra. Odpę dzał em wszystkich wczasowiczó w i sł uchał em ich rozmó w, ś miechu, pł aczu dzieci. Kiedy o ś wicie ptaki zaczę ł y ś piewać , wydawał o się , ż e są w naszym pokoju.
I tak po przyjeź dzie postanowiono się umyć i pospieszyć nad morze. Ale w pokoju nie był o rę cznikó w. Pobiegł em do recepcji, przyniosł em w 10 minut. (Rę czniki!!!! ! To pierwszy hotel, w któ rym był y rę czniki, w któ re nie moż na się owiną ć , rozmiar był mał y, a jakoś ć nie był a lodem! Nawiasem mó wią c, wszystko jest w porzą dku z rę cznikami plaż owymi, dlaczego tak duż o oszczę dzają na hotelowych???? ) Jak tylko przyszł a kolej Przed myciem wł osó w w pokoju nie był o szamponu. Mą ż umył gł owę ż elem, znó w pobiegł am na recepcję.
Na terenie jest wiele basenó w dla dzieci (ponownie, co wpł ynę ł o na mó j wybó r hotelu), ALE CZY SĄ BEZPIECZNE? Zaczą ł em myś leć po tym, jak gorą czka dziecka wzrosł a do 40. Wymioty, luź ne stolce! Co trzy godziny obniż ał em temperaturę i musiał em wł ą czać ś wiatł o ogó lne w pokoju, bo w pokoju nie był o kinkietó w, lampek nocnych ani lampek stoł owych, to był a wielka niedogodnoś ć , bo obudził em oboje dziecko a mą ż ze ś wiatł em.
Trwał o to trzy dni, dziecko leż ał o jak szmata! Kiedy zdał em sobie sprawę , ż e nie ma pozytywnych zmian w stanie dziecka, leki przeciwgorą czkowe i przeciwdrobnoustrojowe nie pomogł y. Czwartego dnia skontaktował em się z firmą ubezpieczeniową . Dziecko został o zamoczone i wypuszczone do domu. Ale po dniu nowe objawy został y dodane do poprzedniego stanu. Ponownie skontaktował em się z firmą ubezpieczeniową . Znowu nas zabrali, nasą czyli duż ą obję toś cią i zabrali biomateriał do testu.
Zamieś cił em wynik w foto-DYSENTERIC AMEBA!
Gdzie w hotelu moje dziecko mogł o zł apać tego pasoż yta? Jestem skrupulatną mamą i pilnuję dziecka, nie puszczam przypadkowo jego zabaw, kontroluję w basenie, aby w ż adnym wypadku nie poł ykać wody, fast food nie jest dla naszej rodziny! Ale mimo to wynik jest godny ubolewania!
Teraz o sprzą taniu pokoju. Jak już pisał em, szampony przynoszono po wielokrotnych przypomnieniach, a po pię ciu dniach skoń czył y się trzy tuby, ale nigdy nie został y zgł oszone. Musiał am szukać ś rodka czyszczą cego, ż eby bł agać o szampon i papier toaletowy, co też się koń czył o (bo bidet w toalecie nie dział ał , podobnie jak podś wietlenie lustra)!
Ale przede wszystkim jakoś ć sprzą tania zabił a zmianę poś cieli!
Nie zmieniam poś cieli co 10 dni w domu i wcale jej nie potrzebuję na wakacjach, ale po tym, jak dziecko wymiotował o i luź ne stolce, był o trochę zakł opotania, gdy moja có rka po prostu nie pobiegł a do toalety i coś spadł na ł ó ż ko, sam usuwał em i prał em globalne plamy, wywieszał em ł ó ż ko na balkonie - dobrze, ż e wszystko szybko wyschł o! Przez trzy dni prosił a sprzą taczkę , ż eby nie sprzą tał a, bo dziecka nie moż na był o przewozić . Ale kiedy byliś my w klinice przez kolejne trzy dni, miał am nadzieję , ż e sprzą taczka zmieni poś ciel mojej có rce. Bo był y jeszcze plamy, któ rych nie pokrył em praniem (zał ą czam zdję cie). Ale ł ó ż ko był o regularnie uzupeł niane codziennie przez sprzą taczkę , a plamy na ł ó ż ku pozostał y!
Teraz o jedzeniu!
Sformuł owanie: „Nie bę dziesz gł odny, ale nie ma na co zwró cić uwagi” – to cecha charakterystyczna tego hotelu.
Wybó r jest kiepski i monotonny!
Kelnerzy w restauracjach to mą drzy faceci, wszyscy są przyjaź ni, nie ma ż adnych skarg, jedyne, co rozumiem, to ską d pochodzą pochwalne ody do tego hotelu! Trzy razy w cią gu naszych 10 dni ró ż ni kelnerzy (w ró ż nych restauracjach) podchodzili do mnie z pytaniem:
- Czy to w porzą dku?
No có ż , dlaczego miał by mó wić , ż e tam w swoim pokoju masz mę ż a z dzieckiem o temperaturze 40…?
A ty odpowiadasz, aby nie denerwować:
- Dobra!!
I tutaj zaczą ł się „taniec z tamburynami”:
ponieważ oni mó wią po rosyjsku standardowymi zwrotami, a ja uż ywam standardowych zwrotó w po angielsku, dialog nie szedł dobrze, ale wyraź nie zrozumiał em sł owo Internet z ich wyraż eń.
Na co odpowiadam:
- internet jest zł y.
Potem kelner zabiera mi telefon, a ja ś ledzę jego ruchy, rozdaje swó j Internet i otwiera recenzję znanej strony T ********** lub, wiecie, strony z logo sowy ( Nie piszę nazwy, ż eby nie myś leć o reklamie). I zaprasza mnie do napisania recenzji. To jest wytrwał oś ć i wytrwał oś ć.
Najwyraź niej wydano jasne instrukcje, aby w ten sposó b uzyskać chwał ę hotelu (((
I tak, hotelowy internet jest okropny, a jeś li nadal chcesz odwiedzić to miejsce, kup lokalną kartę SIM.
Animacja w hotelu jest sł aba, ale faceci pró bują . Standardowa dyskoteka dla dzieci. Malowali twarze dzieci. Był a impreza z pianką . Widział em aerobik w wodzie w basenie. Pokaz był odwiedzany trzy razy - ciekawie, dostał em się na taniec brzucha, pokaz ognia i tań czył y jeszcze trzy dziewczyny (bardzo zapalają ce)!
Barman przy barze przy basenie dla dorosł ych od strony aquaparku (wysoki, chudy facet) dodał negatywne wraż enia: poprosił em o biał e wino, nalał ciepł ego wina, przy temperaturze powietrza +36. Moż e szkoda lodu. Wypił em i zdał em sobie sprawę , ż e nie moż na wypić tego ciepł ego napoju, wró cił em i poprosił em o ló d.
Przy wyjś ciu pokó j został przedł uż ony do 15:00, transfer odebrano o 17:00, ale dokł adnie o 12:00 przyszli eksmitować pokó j, musiał em poradzić sobie z recepcją , pokazać paragon za przedł uż enie! Dobrze, ż e w tym czasie był am w pokoju i spakował am walizki.
Dzię kuję za przeczytanie mojej recenzji do koń ca, z pewnoś cią ró ż ni się ona od tych pisanych o tym hotelu. Ale to pierwszy hotel, w któ rym naprawdę chciał em wracać do domu!
+ Zielone, zadbane terytorium, klimatyzacja, sł odycze
- DYSENTHERIC AMEBA, kuchnia, sprzą tanie pokoi, wygł uszenie, ciemnoś ć w restauracjach i pokoju
Mieliś my odprawę wieczorem, po 21:00 przylecieliś my wieczornym lotem, tradycyjnie zostaliś my wysł ani na obiad i kazano nam przyjechać po karty do pokoju. Aby mieć pewnoś ć wyboru dobrego i wygodnego pokoju (nie oznacza to zamiany pokoju standardowego na willę ), zaproponowano mi napiwek w wysokoś ci dziennego kosztu pokoju standardowego, ale odmó wili przyję cia.
Osiedliliś my się w pokoju 817, był a to jednocześ nie niemił a niespodzianka i rozczarowanie. Przyjechaliś my sami z mamą , zamieszkaliś my w pokoju z 5 ł ó ż kami, obrzydliwym zapachem kanalizacji i oknami na podjazd. Zadzwoniliś my do recepcji i poprosiliś my o przeniesienie, ponieważ pokó j był dla nas niewygodny - był oby lepiej, gdybyś my tego nie zrobili.
Zostaliś my już przeniesieni do pokoju 1436 na 3 pię trze, choć już z widokiem na basen i tu zaczę ł y się wszystkie globalne rozczarowania w stosunku do stał ych goś ci hotelu.
Pierwszej nocy na dachu jakieś aparaty wł ą czał y się i wył ą czał y i był o tak gł oś no, ż e spaliś my przez 15-20 minut, potem budziliś my się i tak przez cał ą noc. Sam pokó j ma nieszczelne drzwi wejś ciowe, któ re wraz z przesuwanymi drzwiami balkonu drż ał y od przecią gu i powodował y cią gł y hał as i gwizd. Wszystko pogorszył o się , gdy przez kilka dni z rzę du wiał wiatr 38 km/h (ponieważ był luty i rejon Nabq, tego się spodziewano) i noce mijał y z gł owami pod koł drą w nadziei, ż e się nie przezię bię albo gł owa, albo uszy. Ponieważ w samych drzwiach balkonowych był y szpary mię dzy ś cianami a samymi drzwiami, na ratunek przyszł y papierowe serwetki i upchnę liś my je tak, aby przynajmniej był o gł oś no, a przecią g nie był taki.
Jeszcze bardziej pogorszył się.19. 02.
2022 Sharm został obję ty burzą , a nasz pokó j został zalany ró wnież w pokoju i toalecie.
Zdecydowany plus - czł owiek, któ ry posprzą tał nasz pokó j, wszystko szybko i dobrze zlikwidował .
Na logiczne pytanie, dlaczego ponownie się nie przeprowadzili - powiedziano nam, ż e hotel ma peł ne rozliczenie, ale kiedy obsł uga relacji z goś ć mi zaproponował a ponowną przeprowadzkę , obawialiś my się , ż e nowy pokó j moż e być jeszcze gorszy.
Spotkanie z przewodnikiem. Nie mam nic przeciwko TUI, ale chciał bym, aby przewodnik John był bardziej otwarty na osoby, któ re nie wykupują wycieczek. Odpoczywamy w Egipcie kilka razy w roku, w cią gu ostatnich 5 lat byliś my już.15 razy - jeź dziliś my już po wszystkich wycieczkach, m. in. Izrael, Jordania.
Na naszą proś bę o pomoc z numerem, a był o kilka rodzin i przyczyną tego był ró wnież hał as urzą dzenia, odpowiedzieli nam „Zajmij się hotelem, a potem moż e się poł ą czę ”, to był o dokł adnie 15 minut po wystę pie z pakietami wycieczek i skandowaniem „Jestem tutaj, aby pomó c Ci dobrze wypoczą ć i jestem gotó w poś redniczyć w rozwią zywaniu wszelkich problemó w z hotelem” - w praktyce widzieliś my cał ą gotowoś ć do pomocy.
Posił ki i napoje. Za to wielkie dzię ki hotelowi, nie ma ż adnych skarg na jedzenie i napoje. Jedzenie (tak, moż e nie tak urozmaicone jak przed covid), ale ś wież e i smaczne - każ dy znajdzie coś dla siebie. Personel restauracji i baru jest zawsze przyjazny i uprzejmy.
Woda. Woda jest rozdawana w butelkach przy barach i przynoszona do pokoju. Byliś my w Cleopatra Luxury wiosną zeszł ego roku, gdzie bardzo dawkowali wodę , a do pokoju przynieś li 1 litrową butelkę na osobę na dzień . Pod tym wzglę dem Albatros jest o rzą d wielkoś ci wyż szy.
Terytorium.
Terytorium jest duż e, zadbane, zielone i widać , ż e jest strzeż one i pielę gnowane. To ogromny plus.
Spa i pokó j. Nie byliś my w SPA, ale codziennie byliś my na sił owni – fajnie, ż e nie moż esz przegapić treningu na wakacjach.
Dział anie relacji goś cia. Dziewczyny są pię kne i szczerze chę tne do pomocy i na miarę swoich sił przy wymianie pokoju i na wezwanie inż yniera (sejf był zablokowany) wysł ał y do pokoju owoce i szlafroki z kapciami.
A takż e ogromny plus - restauracja rybna. Pyszne i ś wież e owoce morza, makarony i zupy są zawsze na wierzchu.
Być moż e dla kogoś jest to argument, czy iś ć , czy nie. Wcześ niej hotel pozycjonował się jako bardziej europejski ze wzglę du na konflikty mię dzy goś ć mi ró ż nych narodowoś ci, a rodziny arabskie był y bardzo rzadkimi goś ć mi, teraz - jak nam się wydawał o, jest ich co najmniej 50 proc. Oczywiś cie byli Francuzi, Wł osi, Rosjanie, Kazachowie, Polacy, ale nie w takiej liczbie.
Dla nas ta chwila nie jest pytaniem, o ile moż na spokojnie wspó ł istnieć , wypoczywają c w tym samym hotelu, ale być moż e jest to dla kogoś nie do przyję cia.
Kró tkie zakoń czenie. Hotel ma swoje plusy i minusy, nigdy nie wiadomo kto i jakie szczę ś cie. Sami zdecydowaliś my, ż e ta podró ż do tego hotelu, jak ró wnież do Egiptu, był a ostatnią .
Przyjechaliś my o 13:00 czasu lokalnego, z lotniska do hotelu na okoł o 15 minut.
W recepcji sprawdzają kupon, potem trzeba wypeł nić kilka formularzy, po czym wysł ano nas do Food Cord, jemy i pijemy, jak mó wią .
Poszliś my, usiedliś my, był y tylko go-psy i pizza.
Po 30-40 minutach podeszli do lady, zał oż yli nam na rę ce bransoletki i wrę czyli nam karty z pokoi, a takż e na rę czniki (kartę oddajesz na plaż y lub przy basenie, dają rę cznik, a zmień to, za stratę grzywny w wysokoś ci okoł o 10 USD).
W naszej firmie był y dzieci do 1 roku ż ycia w wó zku. Dostali pokoje na trzecim pię trze)) bez windy!
Wchodzimy do pokoju, sytuacja jak w latach 90, zapach starego materaca w pokoju, meble stare, ł azienka pozostawia wiele do ż yczenia!
Cztery pokoje miał y swoje problemy, niektó re nie mają ciepł ej wody, kran nie dział a, drzwi się nie zamykają i tak dalej.
A to jest hotel 5*.
Balboy dał nam Raid, ś rodek odstraszają cy komary, przed pó jś ciem spać był em bardzo zaskoczony), ale nie był o to konieczne, komary latał y cał ą noc, uką szenia są bardzo bolesne, pę cherze pozostają ogromne i wydaje mi się , ż e mają pchł y w swoich materacach.
Idziemy do recepcji, mó wimy zmienić numery, mamy dzieci, wó zek. Sł uchali, mó wili „poczekaj do rana”. Pamię taj, ż e wszyscy dobrze rozumieją rosyjski, ale udają , ż e nie rozumieją .
Radzę kupić kartę SIM na lotnisku, 10 GB za 14 USD i kolejkę.30 minut.
WI-FI w hotelu jest okropne, po prostu nie istnieje.
Rano skontaktowaliś my się z naszym przewodnikiem, wyjaś niliś my sytuację , przewodnik powiedział , ż e zdecyduje się za opł atą , tylko dla nas))))
Przygotuj się , ż e wszyscy spojrzą w twoją rę kę , od tego zależ y stosunek do ciebie.
Podczas gdy nasz przewodnik rozwią zywał problem, poszliś my zbadać terytorium. Teren jest ogromny, jest naprawdę duż o basenó w, dla dorosł ych, dla dzieci, aquapark, jest kilka podgrzewanych, wszystko dział a od 10 rano do 17 wieczorem.
Molo 700-800 metró w, znajdują się tam mał e wysepki, z któ rych moż na zejś ć do morza.
Morze jest ciepł e i czyste, jest duż o ryb, co bardzo cieszy. Polecam kupić specjalne buty. Sklep nie znajduje się na terytorium okoł o 5 USD, ale moż esz się targować .
Czas mijał , przewodnik zadzwonił do mnie i dał znać , ż e pokoje został y wymienione. W rzeczywistoś ci nowe liczby są znacznie lepsze. Moż e robią to celowo?
Jak nam powiedziano, na terenie hotelu jest 5 restauracji, ale nie pochlebiaj sobie za bardzo) trudno nazwać to restauracją , najprawdopodobniej samoobsł ugową jadalnią .
Niewiele jest owocó w, jabł ek, melona (zielony), bananó w, pomarań czy. Z owocó w morza, trochę ryb i mał ych krewetek. Szefowie kuchni dodają duż o przypraw, któ re diametralnie zmieniają smak potrawy.
Generalnie na ś niadanie, obiad i kolację idziesz z talerzem i wybierasz, co do jedzenia, jest duż o jedzenia, ale nie ma wiele do jedzenia.
Nie bę dziesz mó gł siedzieć na zewną trz, cieszyć się sł oń cem) muchy bę dą cię drę czyć .
Moglibyś my ró wnież pracować na terytorium...
Samo terytorium jest czyste, sprzą tanie w pokoju na ż yczenie.
Szlafrok i kapcie należ y zamó wić osobno w recepcji)
Zero usł ug, z przysł ugą , oczywiś cie nie wszyscy, wię cej mł odych pracownikó w.
Nie wró cę drugi raz.
Okolica jest czysta, kilka palm, gł ó wnie kwiató w granicznych.
Baseny są czyste, nie wolno skakać nawet na gł ę bokoś ci 1.80 m.
Park wodny to zwykł e 5 zjeż dż alni, na 3 z któ rych wszyscy jeż dż ą .
Jedzenie jest takie samo jak wszę dzie kurczak, woł owina, ryby, ryż , ziemniaki. . .
Suszone owoce pomarań czy, melonó w, jabł ek, bananó w, winogron.
Morze: ponton jest bardzo dł ugi, są trzy wjazdy, gdzie jest pł ytko +/-1m, 4 wejś cie otwarte, ale zamknię te przez cał y dzień z powodu wiatru i burzy, był o otwarte 2 razy w godzinach 16-17:30.
Animacja jest nudna.
Napoje, zaró wno alkoholowe, jak i soki, są rozcień czane.
Obsł uga nie zdą ż ył a posprzą tać pokoju już wycią ga rę kę ż eby coś dać .
Restauracje został y szybko posprzą tane.
Dziecko grał o w golfa, chł opiec dotkną ł pał ką mał ego rozcię cia powieki 1 cm, wię c lekarz nie chciał nawet przyjś ć na recepcję , po przyjeź dzie powiedział , ż e trzeba ją zaszyć i kosztuje 150E. JAK USZYĆ POWIEKĘ? ? ? Potem po cichu wyszli, gdy zdali sobie sprawę , ż e to ten sam lekarz, co ja kolorowa lodó wka.
Najpierw zł e!
1. Wró cił z wakacji z Covid Delta. Najmł odsze dziecko w 5 dniu odpoczynku miał o temperaturę do 40 i miał o problemy z ż oł ą dkiem. Pierwsze objawy miał am już po przyjeź dzie do domu - zrobił am test i choroba został a potwierdzona. Teraz wszyscy są na zwolnieniu lekarskim.
2. Kolejny problem z ugodą . Przyjechaliś my o 6:00 rano, osiedliliś my się o 14:30 w pokoju 1822 (jeś li się nie mylę ). Pokó j jest straszny, ż eby mieć coś do poró wnania, to jak w zarezerwowanym siedzeniu gó rna strona przy toalecie. Pokó j nie remontowany, bez rę cznikó w, ze starymi meblami iw najdalszym budynku. Poszliś my to zał atwić , ze skandalem przenieś li nas do pokoju 1403. Okazał o się , ż e jest dokł adnie tak samo, tylko bliż ej morza. Po kolejnym skandalu i paczce gró ź b zgodzili się zmienić numer, ale już nastę pnego dnia. Mam takie pytanie, po co zaczynać wakacje od negatywnoś ci i psuć ludziom wakacje? Zabierz pokoje bez naprawy do innej kategorii i sprzedawaj z rabatem, a nie wysył aj ludzi do wszystkich krę gó w piekł a z myś lą "nagle przejedź " i tam ktoś się zatrzyma !! !
Wtedy napiszę pozytywne chwile)))
1. Hotel.
Naprawdę podobał nam się hotel: ogromny, pię kny teren, wiele basenó w. Jedzenie jest bardzo urozmaicone i smaczne. Codziennie był o mię so (woł owina, indyk, kurczak), ryby, owoce morza (w restauracji rybnej), owoce, duż o ciastek i sł odyczy, dł ugo wymieniać wszystko, myś lę , ż e każ dy znajdzie coś dla siebie.
2. Morze.
Przez cał y okres odpoczynku, tylko trzy dni (po obiedzie) wisiał a zielona flaga, przez resztę czasu nie wolno im był o pł ywać . Ale w tym czasie udał o nam się popł ywać i popatrzeć na pię kną rafę i ryby. Dzieci w ogó le nie chciał y chodzić nad morze, nie wychodził y z basenó w, wię c nie jest to dla nas problem.
3. Wycieczki.
Odbyliś my dwie wycieczki przez organizatora wycieczek Anex-tour. Pierwsza to wycieczka po mieś cie, pomyś leliś my, aby zobaczyć zabytki i dostać się na rynek po owoce i sł odycze. W rezultacie pokazali nam jeden pomnik i jeden meczet. Potem zaczę li nosić do swoich sklepó w, gdzie wszystko jest trzy razy droż sze niż na rynku. Na koniec przywieziono je do restauracji rybnej, powiem, ż e smaczniej jest zjeś ć w hotelu). Druga wycieczka na jachcie od 8:30 do 17:00. Od razu ostrzegam, jak ktoś ma chorobę lokomocyjną , to lepiej tego nie brać ))) Cał y dzień miał em chorobę lokomocyjną i prawie nic nie widział em. Dopiero gdy się zatrzymaliś my, stał o się trochę ł atwiej i zaczą ł em nurkować .
Podsumowują c powiem, ż e reszta nam się podobał a! ! ! Hotel jest dobry, personel (z wyją tkiem administracji) jest bardzo elastyczny, zdecydowanie doradził bym moim przyjacioł om!
Moż e nie do koń ca trafne poró wnanie, ale mimo wszystko jest to nasza druga wycieczka do tego hotelu.
Kusił o mnie, ż eby wybrać inną lokalizację , zrecenzował em kilka innych miejsc, ale postanowił em nie ryzykować .
Na kilka dni przed przyjazdem skontaktował em się z przedstawicielem hotelu Julią , któ ra uprzejmie odpowiedział a z potwierdzeniem udział u w rozwią zaniu wszystkich naszych ż yczeń , ale oczywiś cie zgodnie z polityką i koncepcją hotelu!
Ostatni raz był w maju, tym razem w sierpniu. Powiem ci, myś lał em, ż e tym razem był o nawet trochę wygodniej. Synaj spotkał nas +38. Hotel poł oż ony jest na samym koń cu strefy przybrzeż nej z hotelami, w rejonie Nabq Bay. Dlatego operator spotkania podrzucił nas jako ostatni.
Od razu zobaczył em Julię w recepcji (na identyfikatorze), przedstawił em się i powtó rzył em ż yczenie osiedlenia się przy duż ym basenie i na pierwszym pię trze (jesteś my 3+1 (4), z wó zkiem). Julia uprzejmie zaproponował a, ż e zje kolację podczas dekorowania. Zał oż yliś my bransoletki i poszliś my do kawiarni nad morzem, ponieważ przyjechaliś my o 15.00, a gł ó wna restauracja nie przyjmował a już goś ci.
Po lunchu typu fast food wró ciliś my po klucze. Liczba prawie taka sama jak ostatnio, trochę bliż ej morza iz widokiem na ogró d. Przy zameldowaniu od razu podeszł a osoba odpowiedzialna za sprzą tanie, zapytał a, czy wszystko jest w porzą dku i zniknę ł a na proś bę o dodatkowe ł ó ż ko. Bezpieczny! Ten temat był ró wnież omawiany ostatnio. Znowu nie pracował . Przez recepcję wezwano mistrza, któ ry pojawił się po 5 minutach i naprawił wszystkie problemy. Za tak szybką decyzję otrzymał em 10 funtó w)
Nieco pó ź niej pojawił a się osoba odpowiedzialna za sprzą tanie z poś cielą i poś cielą oraz dodatkowymi rę cznikami. Nie obraził się też -20 funtó w. Przewodnik po spotkaniu w autobusie ostrzegł , ż e hotele w Sharm El Sheikh nie zapewniają pasty do zę bó w, szczoteczki, kapci i szlafrokó w. Dlatego moż esz go zabrać ze sobą lub kupić w sklepie na recepcji.
Pó ź niej obsł uga przyniosł a kosz owocó w-pozdrowienie z hotelu na drugą wizytę (zgodnie z regulaminem hotelu, wszystko na stronie)
Julia osobiś cie zadzwonił a, aby upewnić się , ż e wszystko jest w porzą dku.
Wszystko! Usiedliś my, przebraliś my się i na basenach - jest ich cał a masa - zaró wno dla dzieci, jak i dla dorosł ych i dla relaksu i dla aktywnych, aquapark dla dorosł ych, aquapark dla dojenia dzieci. Wspaniał y!
Jedzenie - jest duż o restauracji, jeszcze wię cej jedzenia, nie ma kolejek. Co drugi dzień w rybnych krewetkach, w pozostał ych grill, wł oskie spaghetti i pizza, orientalne sł odycze, owoce, sał atki.
Animacja - animatorzy (Alena ich liderka) znają się na rzeczy. Zaró wno dzieci, jak i doroś li nie mieli czasu na nudę .
Morze jest dokł adnie tym, po co ludzie przyjeż dż ają do Sharm El Sheikh. Są korale i ryby, jedynym minusem jest dł ugi ponton (800 krokó w tam iz powrotem)
Każ dy dzień zaczyna się od morza
Wi-Fi - jest, zaró wno w pokojach, jak i przy basenach, najlepiej w recepcji. Tak, to nie ló d, ale wystarczy na wiadomoś ci… Lepiej kupić kartę SIM bezpoś rednio na lotnisku.
Aktywnoś ć - tenis stoł owy, siatkó wka plaż owa, golf, rzutki, joga, aerobik w basenie, pił ka wodna
Każ dy dzień szedł inaczej niż poprzedni
Ale gł ó wnym atutem hotelu jest jego personel - absolutnie każ dy robi wszystko, aby goś cie byli zadowoleni!
Wyjazd proszony o przedł uż enie do czasu przybycia transferu do godziny 22.00.
Julia nie odmó wił a i to pomimo tego, ż e cał a liczba pokoi był a wypeł niona po brzegi i nasz pokó j czekał na kolejne rozliczenie.
Usł uga kosztował a 50 dolaró w.
Wię c zdecydowanie polecam!
Specjalne pozdrowienia Julii!
Bą dź wytrwał y w swoich ż yczeniach, nie daj się zwieś ć rozwodom i staraj się widzieć pozytywy we wszystkim!
Personel jest przyjazny, z wyją tkiem wieczornej zmiany w recepcji. Przy odprawie zawsze zatrzymują się w najgorszych pokojach i mó wią , ż e nie ma innych pokoi, ponieważ hotel jest peł ny. Zakwaterowanie w pokojach przy aquaparku lub pokojach przed recepcją (pokoje od 800 lub od 1800). Zawsze otrzymuj normalny numer, poczekaj do ostatniego. A powinno być poś rodku mię dzy plaż ą a restauracjami, bo jest tam ogromny teren i ś rednio chodził em 1.000 krokó w dziennie.
W barach standardowego egipskiego alko-szmurdyaka i yuppie)). Chcesz SOK - poproś o guawę , mango lub pomidora...To jedyna rzecz, któ ra wylewa się z paczek lub szkł a. Napoje to Pepsi, Mirinda, 7Up, Schweppes. I od kawy przy profesjonalnych automatach na plaż y, w lobby i restauracjach. Na ś niadanie przygotowywana jest nawet ś wież o mielona kawa i sł odkie napoje, nie tylko yuppie. Osobno opowiem o kawiarni Colombus ...Moż esz tam przygotować wszelkiego rodzaju kawę i napoje kawowe, któ re tylko znasz i pracujesz 24/7.
Jeś li chodzi o plaż ę:
Plaż a jest ś wietna. Jest wiele leż akó w. Klasa morska...Jeden minus - ponton 800 metró w ale z trzema zachodami sł oń ca przed rafą z leż akami...Ale to nie przeszkadza w odpoczynku, tylko na korzyś ć , cią gł y ruch. Rafa koralowa jest normalna i ż ywa, duż o ryb.
Czy przyjdę tu ponownie? ? ? TAK...I NIE RAZ)))
Hotel jest duż y z ciekawą lokalizacją , ma 5 restauracji do jedzenia i wszystkie są blisko siebie, jest to bardzo wygodne. Hotel wygodnie przyjmuje duż ą liczbę goś ci, a jednocześ nie swobodnie i wygodnie na terenie. Jest wiele basenó w, ale jakoś ć wody w nich chce być lepsza. Podobno system uzdatniania wody jest tak stary, jak same baseny (ze sztuczną murawą , a nie pł ytkami).
Chcę zwró cić szczegó lną uwagę na personel: personel hotelu jest bardzo przyjazny i wykonuje dobrą robotę ! Najbardziej podobali mi się barmani w barze „Olombo”, któ ry znajduje się przy basenie, gdzie przez cał y dzień grana jest muzyka i jest aktywna rozrywka dla goś ci (aerobik, taniec, treningi sportowe itp. ). Barman Sergey i jego asystenci są w stanie obsł uż yć swoich goś ci!
Do tego nigdy nie ż ał uje napiwkó w, a do tego nie musisz biegać do baru po suplement! Daję solidne 5 punktó w temu sł upkowi i jego pracownikom! Przystojny!
Plaż a nam się nie podobał a, wię c myś lę , ż e na wakacje na plaż y nie powinieneś tu przyjeż dż ać.
Obszar jest tak duż y, ż e stopy mę czą się każ dego dnia, wię c bą dź na to przygotowany.
Animacja jest i nie mę czy.
Jedzenie dobre, prawie urozmaicone.
Pokoje na pierwszy rzut oka wydają się zmę czone, ale bez problemó w i dopł at wymieniane są na dobre.
W morzu jest niewiele ryb, niewiele koralowcó w, ale jest na co popatrzeć.
Teren hotelu jest ogrodzony, ale otwarty, moż na dojś ć do są siednich hoteli.
Istotne zalety:
Duż a powierzchnia i liczba basenó w
Dobry personel
Wszystkie restauracje są w pobliż u?
Iloś ć leż akó w i duż ych ł ó ż ek, nawet na molo
Zadbany obszar
Dostę pnoś ć parku wodnego z 5 zjeż dż alniami dla dorosł ych
Hotel jest naprawdę fajny dla dorosł ych i dzieci przez cał y dzień?
Niedogodnoś ci:
Pł ytkie morze z przypł ywami i sztormami
Woda w basenach ś mierdzi chemią , a dzieci są nią zatruwane
Jedzenie jest monotonne