OPINIE O FIRMIE PODRÓŻY CORAL TRAVEL ТУРОПЕРАТОР
Coral Travel była jedyną firmą latającą do Bodrum z Charkowa. Dlatego ją wybrali. Zrobiłem rezerwację z półrocznym wyprzedzeniem. I bardzo tego żałowałem. W efekcie polecieli do niewłaściwego hotelu i w niewłaściwych terminach, a nawet z ogromną nadpłatą. →
Hotel, w którym mieszkaliśmy, nie odpowiada zadeklarowanym gwiazdom, pokój był na 0 piętrze, zabity i straszny, byliśmy bardzo zdenerwowani, sami próbowaliśmy negocjować z hotelem, nie wyszło, zwróciliśmy się do nasz przewodnik po hotelach. Co było bardzo zaskakujące, na spotkanie przyszedł przewodnik i od progu zasugerował, aby wszyscy wymienili dolary po bardzo korzystnym kursie, po czym zaczął wznosić się wycieczki. →
Odeon jest partnerem touroperatora Coral Travel w Egipcie. To właśnie „Odeon” spotyka turystów na lotnisku przylotu (najmniej w Sharm el-Sheikh), przewozi autobusy do hoteli, przewodnicy „Odeon” powinni zapewnić turystom wsparcie w czasie wakacji. Do obowiązków przewodników należy między innymi pierwsze spotkanie z turystami po przybyciu do hotelu, kiedy to przewodnik musi zapoznać turystów ze specyfiką wypoczynku w tym hotelu i ogólnie w kraju. →
Organizator wycieczki jest przyjazny, wszystko dobrze opowiedział, ale nie powiedział, że większość zdjęć na stronie z hotelu, w którym mieszkaliśmy - jest fałszywa, a opis NIE odpowiada rzeczywistości! Po przyjeździe na wakacje, organizator wycieczki wcisnął wszystko na przewodnika, →
Odpoczywałem w Sharm el-Sheikh, w hotelu Shores Golden Resort 4*, przewodniku hotelowym agencji Coral Travel Mohammed. Jako rodzina chcieliśmy odwiedzić Izrael. Koszt, ogłoszony przez przewodnika, nam odpowiadał. Przy płaceniu za usługę robi się wyjaśnienie: trzeba jeszcze dopłacić 20 dolarów od osoby za opłatę celną na przejściu granicznym, która została naliczona tydzień temu, a na pewno teraz. →
Był niedrogi hotel, ale nie ostrzegali przed chamskim przewodnikiem o imieniu Leonid, który odwraca się od turystów wątpiących w wycieczki i leci do tych, którzy są skłonni zapłacić, nienawidzimy tej firmy, nigdy nie skorzystamy z jej usług i przewidując los zmarłych biur podróży →
Na wakacje przyjechały 4 rodziny z dziećmi, na spotkaniu z hotelowym przewodnikiem wysłuchały chamstwa i chamstwa, po czym opuściły spotkanie. Kilka dni później przyszli odebrać od przewodnika vouchery, wpadli w konflikt, któremu towarzyszył nieprzyzwoity język i groźby, że możemy nie wrócić do naszego kraju od przewodnika hotelowego, po czym personel hotelu zdołał go gdzieś zaciągnąć i wysłano nas inne osoby z firmy do rozwiązania sytuacji. →
Przypadkiem, z wyboru hotelu. →
Kupiliśmy bilet przez agenta „Sezon cudów” (Julia), operator Koral, kupiliśmy wszystko szybko, doradziliśmy dobry hotel, lot był jak należy bez przesiadek, spokojny przewodnik hotelowy nie pchał wszystkiego po kolei . Dlatego podobało mi się latanie Coralem, jedynym lotem powrotnym do Mau był mały niewygodny samolot. →
Bardzo rozczarowany tym przewoźnikiem. W Antalyi siedzi dziewczyna Olesya z Koralu - rzadka prostacka kobieta, której wciąż nie można szukać. Kiedy mieliśmy problem z zatruciem dziecka w kupionym przez nich hotelu, wrzasnęła na mnie i odłożyła słuchawkę, bez pomocy. Ich przedstawiciel w hotelu okazał się zupełną pustką - całkowicie wykupiony przez hotel i nie działa po stronie turysty, tylko hotelu. →
|