Recenzja biura podróży Coral Travel Туроператор (Kijów)

Niektórzy przewodnicy Odeon byli trochę zdezorientowani

Autor:
Data zakupu usługi: 20 styczeń 2020
Pisemny: 29 luty 2020
4.0
Biuro podróży: Coral Travel Туроператор (Kijów)
Typ usługi: пакетный тур

Odeon jest partnerem touroperatora Coral Travel w Egipcie. To właśnie „Odeon” spotyka turystów na lotnisku przylotu (najmniej w Sharm el-Sheikh), przewozi autobusy do hoteli, przewodnicy „Odeon” powinni zapewnić turystom wsparcie w czasie wakacji.

Do obowiązków przewodników należy między innymi pierwsze spotkanie z turystami po przybyciu do hotelu, kiedy to przewodnik musi zapoznać turystów ze specyfiką wypoczynku w tym hotelu i ogólnie w kraju. Przewodnik musi również wcześniej zamieścić na tablicach informacyjnych ogłoszenie o godzinie wyjazdu z hotelu dla turystów, którzy odlatują do domu.

Kilka razy podróżowałem z Coral Travel i miałem do czynienia z przewodnikami Odeon. Ogólnie - bardzo dobre wrażenie.

Widać, że długo nie chodzę na pierwsze spotkania, bo w 99% przypadków to spotkanie nie dostarcza żadnych nowych informacji, tylko zamienia się w próbę sprzedania czegokolwiek „nowym” turystom niektórych wycieczek.

Tak działają przewodnicy nie tylko „Odeona”, więc nie narzekam, szkoda marnować godzinę odpoczynku na pustych pogawędkach, więc po prostu nie chodzę na te spotkania.

W tym roku po raz pierwszy spotkałem się z próbą przewodnika „nauczenia” ludzi takich jak ja.

Na stoisku informacyjnym „Coral Travel” przy hotelu „Sharm Grand Plaza” codziennie informacja o wyjeździe dla różnych turystów. Dzień lub dwa przed datą przelewu. Ale nie było żadnych informacji w przeddzień mojego wyjazdu. Wieczorem czekałem przy wejściu do pierwszego najlepszego autobusu „Odeon” i poprosiłem towarzyszącego mu przewodnika autobusowego o zajrzenie do systemu (mają dostęp do wszystkich informacji na smartfonach) o godzinie mojego wyjazdu. Dowiedziałem się od niego, kiedy przyjdzie po mnie przelew powrotny. Ten sam chłopak ze śmiechem wyjaśnił, że miejscowy przewodnik „uczy” tych, którzy nie pojadą na spotkanie. Myślenie - żart, ale nie, w recepcji powiedziano mi, że z klientami "Coral Travel" to nie pierwszy raz.

A następnego dnia na stoisku informacyjnym nie było żadnych informacji.

Brudne jakoś, nie?