OPINIE O FIRMIE PODRÓŻY ANEX TOUR ТУРОПЕРАТОР
Dzień dobry! Jeśli nie chcesz zepsuć wakacji, nie próbuj latać tą okropną firmą „annex tour” - to są ZŁE, OSZUST. Odbyliśmy wycieczkę do Turcji w Bodrum od 14.10 do 20.10.2018 r. Hotel natychmiast potwierdził naszą rezerwację, są wszystkie dobre miejsca. Samolot wystartował punktualnie, oczywiście zdziwiliśmy się po przeczytaniu recenzji, ale wcześnie byliśmy zachwyceni. →
Przedstawiciele Anex Tour to bezczelni, głupi, chciwi szantażyści. Dlaczego turyści MUSZĄ uczestniczyć w ich spotkaniach sprzedażowych? Dlaczego problemy turystów są rozwiązywane, jeśli przyjdziesz na spotkanie, a jeśli nie przyjdziesz, to wyzywająco Cię ignorują? Turyści są nieustannie zastraszani - albo nie przyjdą po nich z hotelu, albo obiecują problemy z policją itp. →
Byliśmy bardzo niezadowoleni i mieliśmy złe wrażenia zarówno na temat przewodników ANEX Tour, jak i całej firmy. Właściwie nie warto komplikować tego problemu, ale firma uznała za konieczne nie spotykać się z turystami i robić to po swojemu, ale najpierw rzeczy. Zapłaciliśmy za wycieczkę, niezbyt tanią, Barcelona Premium. →
W agencji, w której kupiliśmy wycieczkę, byliśmy dobrze obsłużeni, nie było przesiadek lotów, nic złego nie mogę powiedzieć, dam ocenę 8 na 10. . →
Pierdolić!!!! Znowu trasa Anex przesunęła lot powrotny z wieczora na ranek, kradnąc w ten sposób cały dzień dobrego wypoczynku. Wcale nie przeklinam, ale te... nie zasługują na żadne inne słowa. Bezprawie operatora turystycznego ANEX tour Ukraina pozostaje bezkarne!!!! Dlaczego w naszym kraju wszystko odbywa się w jednym miejscu i nie ma ram prawnych, aby w pełni ukarać organizatora wycieczek Anex. →
Początkowo nie liczyłem na specjalny luksus w 4-ke, ale nie ma nawet warunków do ekonomicznego życia w hotelu, który oferuje nam „ruletka”. Dodatkowo chamstwo i bezczynność pracowników Alexa robią wrażenie!!! 11.07 dotarliśmy do hotelu Ares Dreams w towarzystwie przewodnika. Od razu stało się dla mnie jasne, że hotel nie odpowiada poziomowi 4* (recepcja wygląda gorzej niż stodoła na wsi), o czym poinformowałem towarzyszący przewodnik. →
To tylko ciemność! Napisali skargę, nie otrzymali na nią odpowiedzi, najwyraźniej pracownicy, otrzymawszy ją, po prostu ją wyrzucili! Zgodnie z podanym formularzem tylko godzinę przed wyjazdem z hotelu. Istota skargi brzmiała: Czas i miejsce wypoczynku: 27.09-04.10.2018 Hotel Crystal Green Resort 5*, Turcja 10. →
Wybrałem firmę wyłącznie z lotu w rozsądnej cenie. Wylot był z Kijowa o 14. Trzeba było przybyć na odprawę z 3 godzinnym wyprzedzeniem.Byłem bardzo zdenerwowany, że wszystko na pokładzie było opłacone po cenach europejskich. I nawet maleńka przekąska nie została podana za darmo, jak to zwykle bywa na wszystkich lotach. →
Niezawodny touroperator: przelot samolotem Azur, transfer, zakwaterowanie, organizacja wycieczek - wszystko idealnie! →
Zawsze latam z wycieczką do aneksu, ale kiedy dotarliśmy do hotelu, wycieczka do aneksu Svetlana zawsze była niegrzeczna, zawsze byli turyści, którzy dawali ręcznik, aby włączyć światła w pokoju w ten sposób (( →
|