Autor:
Data zakupu usługi: 18 sierpień 2018 Pisemny: 15 październik 2018 |
|
Biuro podróży: Anex Tour Туроператор (Dniepr) Typ usługi: пакетный тур |
Byliśmy bardzo niezadowoleni i mieliśmy złe wrażenia zarówno na temat przewodników ANEX Tour, jak i całej firmy. Właściwie nie warto komplikować tego problemu, ale firma uznała za konieczne nie spotykać się z turystami i robić to po swojemu, ale najpierw rzeczy. Zapłaciliśmy za wycieczkę, niezbyt tanią, Barcelona Premium. W wyznaczonym czasie byliśmy we wskazanym miejscu. Pragnę zaznaczyć, że ze względu na niewygodny dojazd do hotelu my i turyści, którzy wybierają się na wycieczki, będziemy musieli przejść 200 metrów we wskazane miejsce, aby dojechać autobusem w pobliżu innego hotelu. Po odczekaniu 5-7 minut pobiegłem do hotelu, aby skontaktować się z przewodnikiem Valentiną, aby wyjaśnić, gdzie jest autobus. W tym czasie moja dziewczyna zatrzymała się we wskazanym miejscu, czekając na autobus. Przewodniczka nie zwróciła na mnie od razu uwagi, ponieważ była zajęta sprzedażą wycieczek nowo przybyłym turystom. Valentina kazała mi uciekać, autobus już na ciebie czeka, pospiesz się. Wracając do Sol Dor (hotel, do którego musieliśmy się udać), moja dziewczyna odpowiedziała mi, że przez cały ten czas nie było autobusu. Pobiegłem z powrotem do hotelu do przewodnika Valentiny, aby znaleźć problem. Ona też nie zwróciła na mnie od razu uwagi, z powyższego powodu. W końcu, po kilku minutach wyjaśnień, porozmawiała z przewodnikiem Milenem lub kimś innym, a następnie zadzwoniła do biura głównego, aby rozwiązać problem. W rezultacie autobus odjechał bez nas. Nasza przewodniczka Valentina, jak się później okazało, była zajęta (podobno sprzedając te same wycieczki), że nie odpowiedziała na telefon przewodnika, który jakby nas szukał i dzwonił do hotelu i tak dalej, a także prawdopodobnie wyszedł wcześniej niż wyznaczony czas, chociaż powiedział, że czeka na nas, biegając dookoła, szukając innych bzdur. I w rezultacie wszystko zostało na nas zepchnięte, mówiąc, że nie pojawiliśmy się we wskazanym czasie i miejscu, a więc sami jesteśmy winni.
W ciągu 2 dni napisaliśmy pismo do biura głównego o zaistniałej sytuacji w nadziei na zwrot pieniędzy. Ale biuro ANEX Tour odmówiło nam, ponieważ znowu byliśmy winni. Jako argument kierowca ma lokalizator GPS, który śledzi pozycję swoich przystanków, podpis kierowcy i jednego z turystów, którego się nie pojawiliśmy i inne bzdury. Zaskakujące jest to, że widziano nas zarówno w recepcji, jak i przewodniczkę Valentinę, którą wyjeżdżaliśmy, oraz turystów z naszego hotelu, że byliśmy na przystanku autobusowym o godzinie wskazanej na bilecie. Ale urząd uznał to wszystko za kłamstwo i nie zwróciło nam pieniędzy. Uważam, że ten problem jest winny przewodnikowi, który nie raczył ponownie zadzwonić do naszej hotelowej przewodniczki Valentiny, aby ona z kolei zadzwoniła do nas w tej sprawie, że nie mogli nas zobaczyć w celu dokowania nas, podobnie jak nasz przewodnik hotelowy, który był zajęty własnymi problemami. Ale pod koniec drugiego dnia „huśtawka” dla nas zdecydowała się „zejść” i zrekompensować kolejną wycieczką, nawet z utratą dla nas środków finansowych. Chociaż ta wycieczka nie przyniosła większej przyjemności niż ta, którą pierwotnie planowaliśmy.
Cała ta sytuacja popsuła nam nastrój, odpoczynek i straciliśmy dzień odpoczynku z powodu niezgodności przewodnika z przewodnikiem lub organizacją organizującą wycieczki. A poza tym dla firmy 200 euro nie odegra szczególnej roli, ale najwyraźniej ważniejsze jest dla nich utrzymanie tych pieniędzy niż reputacja i dobra recenzja. Co możesz zrobić...
Firmy ANEX Tour wciąż „rosną i rosną” w zakresie świadczenia usług, a także radzę prowadzić pracę edukacyjną ze swoimi pracownikami. Naucz ich zwracania uwagi na swoich klientów i ludzi, którym pomagają, aby mieli dobre wakacje, aby o nic się nie martwili i pomagali im w każdy możliwy sposób i nie rozwiązywali ich problemów finansowych (przynajmniej niezauważalnych dla innych) .
Nawet jeśli moja recenzja nie będzie miała na nich żadnego wpływu, pomoże wczasowiczom uniknąć tak nieprzyjemnej sytuacji podczas wycieczki.