zrujnowane wakacje

Pisemny: 30 kwiecień 2017
Czas podróży: 29 kwiecień — 4 może 2017
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Wybraliś my Hotel Olymp w Uż gorodzie 1.5 miesią ca przed ś wię tami majowymi na 6 dni. Rezerwacja został a potwierdzona numerem rezerwacji i kodem PIN z Booking. com, Dzwoniliś my do hotelu kilka razy, wszystko się potwierdził o, a w dniu wyjazdu - z trudem dodzwoniliś my się , okazał o się , ż e nie ma rezerwacji i są brak miejsc, o któ rych nawet nie zostaliś my poinformowani (chociaż zamó wienie został o dla nas potwierdzone) Poradzono nam znaleź ć inny hotel, w któ rym są miejsca. W rezultacie nie był o moż liwoś ci zarezerwowania kolejnego hotelu, a nawet mieszkania 28 maja, musiał em zwró cić bilety na pocią g, tracą c prawie cał ą kwotę w jedną stronę z Kijowa i resztę zaplanowaną na 2 miesią ce. A wieczorem 29 dostaliś my telefon z hotelu z pytaniem: dlaczego się nie meldujemy? Czy to jakaś forma zastraszania? A moż e szczegó lna forma „profesjonalizmu” na poziomie europejskim? . Jedyną pociechą jest to, ż e istnieje prawo bumerangu. Galina.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał