Hotel z obojętnością na klientów

Pisemny: 27 marta 2013
Czas podróży: 2 — 7 marta 2013
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 3.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 5.0
Odpoczywał na przeł omie lutego i marca. Z minusó w: 1) Hotel ma bardzo sł abą izolację akustyczną , jeś li ktoś bę dzie mieszkał nad tobą - masz wszelkie szanse na nieprzespaną noc; 2) Personel hotelu nie spieszy się , aby zwró cić na ciebie uwagę , potrzebujesz - idź sam; 3) Należ y pamię tać , ż e hotel ma przedpł atę , a jeś li nagle zmienisz plany - Twoje problemy, nikt nie zwró ci Ci pienię dzy; 4) Dyrekcja hotelu nie wykazuje lojalnoś ci wobec stał ych klientó w (przyjeż dż amy już drugi rok); 5) W hotelu nie ma internetu. Na plus - hotel jest dobrze oczyszczony i ma dobrą lokalizację . Oboję tnoś ć wobec klientó w psuje dobre wraż enia. Biorą c pod uwagę powyż sze, nie wró cimy do tego hotelu i nie bę dziemy go nikomu polecać .
Tłumaczone automatycznie z języka ukraińskiego. Zobacz oryginał