1) Personel jest uprzejmy, uś miechnię ty, przyjazny, na recepcji, w restauracji, w centrum medycznym. Zawsze witają się , pytają , jak się czujesz, czy wszystko nam się podoba itp. Jednym sł owem, dobra robota.
2) Procedury wszystko co jest w tym miejscu odpowiada poziomowi hotelu. Nic zbę dnego, ale robią to z wysoką jakoś cią : masaż e, ką piele, prysznice, inhalacje. Znowu personel jest przeszkolony, uprzejmy. Wszystko jest czyste, schludne, sterylne, czyste rę czniki są oddawane po każ dym zabiegu, nie trzeba ich nosić z pokoi. Basen w hotelu jest doskonał y, ciepł y, woda jest czysta.
3) Pokoje są czyste, wygodne, przytulne, ciche. Sprzą tają codziennie, nawet w weekendy, zmieniają ł ó ż ko. Woda jest cał y czas gorą ca, lodó wka jest zaktualizowana w pokoju. W hotelu znajduje się kominek. Wieczorem jest bardzo fajnie usią ś ć przy kominku i poczytać ksią ż kę (któ rą moż na od razu zabrać ). Jest też bar, któ ry robi dobrą kawę .
4) Terytorium - OGROMNE! ! ! Dla lubią cych chodzić pieszo jest tu duż o miejsca, moż na nawet jeź dzić na rowerach, jest wypoż yczalnia. Terytorium jest pię kne, wokó ł gó ry pł ynie mał a rzeka. Na terenie znajduje się parking dla samochodó w, kort tenisowy, odkryty basen. Ma też wł asne mini-zoo, co jest bardzo nietypowe (jak dla mnie).
5) Posił ki w restauracji 3 razy dziennie, menu do wyboru. Jedzenie smaczne iz umiarem. Ale to, jak dla mnie, nie jest dietetyczne! Prawidł owo, ale nie dietetycznie. A jeś li jesteś na diecie (zapalenie ż oł ą dka, wrzody, cukrzyca itp. ), Musisz wcześ niej ostrzec kucharzy, ponieważ gotowane potrawy zawierają ocet, sos, cebulę itp. Ale po raz kolejny - jedzenie jest dobre!
6) Jest jeden minus!! ! ! Hotel nie posiada wł asnej pijalni. Jest, ale nie dział a, nie ma wody mineralnej, mó wią , ciś nienie nie osią ga. Woda jest w karafkach (wydaje się , ż e jest zabrana gdzieś na dole w hotelu), ale jakoś ró ż ni się od tej w centralnej pijalni Polyany. To jest plus! Dla tych, któ rzy lubią chodzić pieszo, po raz kolejny bardzo dobrze i poż ytecznie jest dojś ć do centralnej pijalni)))).
Ogó lnie hotel jest dobry i bardzo nam się tu podobał o. Na pewno wró cimy!
Najwyraź niej nadszedł wiek...)
Wybraliś my Zakarpacie, dł ugo monitorowane i postanowiliś my zaczą ć od kompleksu Solva SPA.
Miejsce na relaks, odpoczynek i regenerację sił - super!
W cią gu ostatnich dwó ch lat byliś my tu już pię ć razy (czasem na tydzień , czasami na kilka dni…).
Jeś li jedziemy do Europy, trasa wiedzie przez Solvę przynajmniej 2-3 dni, z powrotem też...
Ogromne terytorium, zieleń , kwiaty, basen kryty i odkryty.
Ł abę dź w stawie jest szczegó lnie przyjemny! Bardzo komunikatywna!
Moż e chodzić z tobą po cał ym terytorium...
A kró liczki są urocze. . .
Jelenie ró wnież biegają po terenie (nawet jeś li są karmione rę cznie).
Pokoje są doskonał e, duż e, dobre ł ó ż ka, mię kkie materace.
Telewizory są jednak mał e, a modele stare - nie odbierają pendrive'ó w z filmami.
Dobra jednostka medyczna (zainstalowany sprzę t jest lepszy niż w innych sanatoriach, w któ rych odpoczywaliś my).
Personel jest bardzo uprzejmy i przyjazny (szczegó lnie dziewczyny z jednostki medycznej), starają się zadowolić wszelkie pytania.
Zawsze doskonał e jedzenie w restauracji (z nastawieniem dietetycznym). Szczegó lny szacunek dla szefa kuchni, któ ry pracował w grudniu 2019! Zaró wno dania, jak i desery to tylko bomba! Nie każ da restauracja to robi. . .
Ł adna, duż a sił ownia, ł adny kryty basen.
Jedynym punktem jest to, ż e sauna fiń ska i ł aź nia turecka cią gle nie dział ają .
Prawdopodobnie nie chcą go wł ą czyć , gdy jest mał o osó b - ile razy byli, nigdy nie pracowali.
Był em też zdenerwowany, ż e usunę li ceny niskiego i ś redniego sezonu - wszystko jest na maksymalnej prę dkoś ci.
Ale tak czy inaczej, bez wzglę du na to, gdzie odpoczywają , poró wnujemy to z Solvą . Chł opaki wypracowują swoje pię ć gwiazdek w peł ni!
Zaskoczony negatywnymi recenzjami, któ re tu został y. . .
W niegrzecznej formie zwró cił a mi uwagę , ż e mó j syn (4 lata) przejechał przez zupeł nie pustą halę na dziecię cym rowerze.
Na mó j komentarz – „uwaga został a przyję ta, ale powiedział eś , ż e nie chcę już do Ciebie chodzić ”, usł yszał em odpowiedź – „Twó j wybó r. Ró b co chcesz! "
Nadal kł ó cił a się ze mną w podniesionym tonie, był a niegrzeczna, zachowywał a się arogancko i chamsko.
Klatka nie dział a. W hotelowej restauracji moż na zamó wić tylko posił ki zł oż one! Nie ma menu. Jeś li nie zgadzasz się z wyborem kucharza - idź sam poszukaj gdzie zjeś ć .
Z tył u hotelu dobiega hał as i szum (wentylatoró w lub transformatora) z pomieszczenia technicznego. Spanie w nocy przy otwartym oknie nie jest przyjemne.
Wniosek - dobry hotel ze strasznym kierownikiem.
P. s. Jako wł aś ciciel firmy duż o komunikuję się z biznesmenami i dyrektorami, duż o podró ż uję po ś wiecie i Ukrainie, czę sto zatrzymuję się na Zakarpaciu. Takiego nieprawidł owego zachowania nie sł yszał em nawet w prostszych miejscach.
Jeś li wł aś ciciel tego hotelu przeczyta te recenzje, bardzo polecam przeprowadzenie audytu i zmianę niegrzecznego kierownika.
Przynieś li nam rachunek pomnoż ony przez 2, ponieważ zamó wił em 1 porcję , ale zjadł em go z dwiema osobami z mał ym dzieckiem.
Przychodzą posprzą tać dokł adnie wtedy, gdy ś pisz lub odpoczywasz. Kiedy jesteś na zabiegach lub chodzisz i wieszasz znak „moż na usuną ć ” jest on ignorowany. Kiedy dziecko ś pi w porze lunchu i wisi napis „Nie przeszkadzać ”, dobija się do drzwi, a szkł o drż y. Tylko ś winie, musiał em się pokł ó cić , wię c w ogó le przestali przychodzić do naszego pokoju. Musiał em iś ć do recepcji po papier toaletowy.
Nikt nie bawi się z dzieć mi, nie ma pokoju zabaw. W sali kominkowej o godzinie 10 rozpala się kominek, cał y pokó j jest zadymiony, dzieci siedzą duszą c się i oglą dają bajki, któ re animator wkł ada do laptopa.
Dyrektor Victoria jeszcze się popisuje i zabiega o dzieci wł aś ciciela.
W basenie, tuż przed dzieć mi, szef jakiejś policji pieprzył się ze swoją kochanką , któ ra pasował a do jego có rki.
Okropny hotel. Nie kupuj do zdję cia. Kompletne oszustwo i nienawistna atmosfera.
Od profesjonalistó w:
- dobra infrastruktura hotelu: duż y zadbany teren na obrzeż ach wsi z rabatami kwiatowymi i pię knymi drzewami, otoczony lasem, z mini zoo z sarenkami i kró likami, przestronne i dobrze wyposaż one pokoje (przy tym z czasem wydawał o nam się , ż e w pokojach typu standard i twin, w któ rych odpoczywaliś my, ukł ad ł azienek nie został sfinalizowany (nie ma pó ł ek na detergenty i kosmetyki, wieszakó w na ubrania, a pod prysznicem niklowana pó ł ka jest zardzewiał y), solidne wykoń czenie budynku (duż o marmuru, wysokiej jakoś ci materiał y, kryształ owe ż yrandole itp. ), dobrze wyposaż ona sił ownia, baseny (zewnę trzny i wewnę trzny z ró ż nymi funkcjami hydromasaż u), korty tenisowe;
- konstrukcja usł ugi jest doś ć elastyczna: moż liwoś ć wyboru formatu zakwaterowania i leczenia (po raz pierwszy spotykam się , aby w okreś lone dni moż na był o zmienić format z podstawowego „ł ó ż ko-ś niadanie” na „peł ne wyż ywienie” ), nie ma cyklicznoś ci jak w sanatoriach (tzn. moż na dowolnie zaplanować termin przyjazdu i wyjazdu), administratorzy w recepcji są doś ć zorientowani na klienta (musieliś my wyjechać dzień wcześ niej - ż adnych problemó w i mandató w), cał y hotel usł ugi moż na odbierać w pokoju za dodatkową opł atą .
- dobra przyroda: las i czyste powietrze;
- pijalnia wó d mineralnych "Polyana Kvasova" w hotelu;
- bezpł atny parking na miejscu.
Minusy:
- obsł uga - pozostawia wiele do ż yczenia: pokoje sprzą tane są nieregularnie, detergenty nie są wymieniane gdy skoń czą się , brudnych obrusó w nie moż na zmienić w restauracji po goś ciach, bufet ś niadaniowy jest niestabilny (przerwy w potrawach, chociaż wszystko smaczne i urozmaicone zgodnie z ideą , a takż e daniami), na obiad i kolację kompleks musi czekać.20 minut (dlaczego nie robią bufetu za takie pienią dze), a jeszcze wię cej w menu, jedzenie jest przecię tne i drogie, w chacie na terenie hotelu, jedzenie też jest przecię tne, ogó lnie rzecz biorą c, ś niadanie jedliś my tylko w hotelu (znaleź liś my przy wjeź dzie do wsi Polana od strony Swalawy przed most restauracja Ekaterina w hotelu o tej samej nazwie: wnę trze jest nieestetyczne, ale jedzenie jest doskonał e, chodziliś my tam codziennie na lunch: w menu jest kilkanaś cie dań , ale wszystko jest doskonał ej jakoś ci, dzię ki do dobrego kucharza i ś wież ych produktó w, mają tam wł asną hodowlę pstrą ga);
- brak moż liwoś ci dział u medycznego: masaż nie dział ał przez pierwszy tydzień (doś wiadczone osoby zamawiają usł ugi przed przyjazdem), na ogó ł praca trwa tylko do 2 godzin, gabinet lekarski to buda bez okien 6 metró w kwadratowych;
- deklarowane wi-fi w cał ym hotelu dział ał o do 70%, a w pokojach mniej niż poł owę czasu;
- pijalnia z wodą mineralną czę sto nie dział ał a, bo w innych rzeczach pomysł jest dobry, ale wykonanie idiotyczne: jest 6 kranó w (każ dy z osobnym dozowaniem i temperaturą ), któ re odkrę cane są kartą magnetyczną , ale są.3 karty i tylko na recepcji, co jest napisane na wskaź niku przy kranie, nie jest prawdą , woda albo nie wył ą cza się i pł ynie strumieniem, to jej nie ma;
- pokoje są doś ć hał aś liwe i niewygodnie jest (zwł aszcza spać ) przy otwartych oknach: począ tkowo mieszkaliś my w pokoju na tył ach budynku, tam przez cał ą dobę (z wyją tkiem kilku godzin w nocy) pompowanie i stacja sprę ż arek, któ ra cią gle brzę czy; tydzień pó ź niej na naszą proś bę przeniesiono nas do pokoju z oknami od elewacji, tam generalnie jest ciszej, ale codziennie o 6.30. rano io 22.30. wieczory obejmował y hał aś liwe instalacje do podlewania klombó w, dodatkowo codziennie do 7 rano dowozili pracownikó w na sam ganek samochodami, któ re ró wnież są bardzo hał aś liwe podczas jazdy po utwardzonym terenie, nastę pnie w ś rodku nocy wczasowicze robią hał as i nikt na nie nie reaguje, generalnie nie moż na się wyspać , udał o się ;
- pł atnoś ć w hotelu tylko gotó wką! ?
- przy odkrytym basenie nie ma wystarczają cej liczby leż akó w i wydaje się , ż e został y kupione na wyprzedaż y (kilkanaś cie rodzajó w) itp.
Myś lę , ż e hotel ma ogromny potencjał , aby stać się hotelem 5-gwiazdkowym, ze wzglę du na lokalizację i istnieją cą infrastrukturę , a wł aś ciciel musi zatrudnić wykwalifikowanego managera z doś wiadczeniem w tworzeniu i zapewnianiu nienagannej obsł ugi, uzupeł nić restaurację i centrum medyczne o personel, aby nie był o dł ugiego czasu oczekiwania, zaproś doskonał ego kucharza, aby ludzie nie szukali gdzie zjeś ć i zadbaj o to, aby cał y personel kompleksu hotelowo-rekreacyjnego pracował sprawnie i był nastawiony na zapewnienie nienagannej obsł ugi. Wł aś cicielowi i personelowi firmy Solva ż yczę powodzenia, a ci, któ rzy planują tam pojechać , nie powinni czekać na coś wykwintnego, ale cieszyć się cudowną przyrodą i infrastrukturą , przymykają c oko na wiele niedocią gnię ć zwią zanych z usł ugą .
Z minusó w nie zł apał em WIFI w pokoju.