Pytanie o sanatoria Solva Resort & SPA 4*

Aktualne wycieczki do tego hotelu?
Uzyskaj najlepszą cenę od biur podróży
  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
24 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie

Powiązane pytanie «Waluta i pieniądze»
Dlaczego negatywne recenzje znikają niemal natychmiast, a pozytywnych o Hotelu Solva się nie publikuje? Sprawdzony
Dlaczego negatywne recenzje znikają niemal natychmiast, a pozytywnych o Hotelu Solva się nie publikuje? Sprawdzony
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
12 subskrybenci  •
‹ Hotel Solva Resort & SPA 4*
spytał 2019-02-266 lat wstecz
Odpowiedzi  •  24
аватар Igor_m
Jest więcej dobrych i pozytywnych niż złych. Weź kolejkę.
аватар Olgaolga153
Skąd wiesz, ile było pozytywnych recenzji? A jak sprawdziłeś? Czy sam je napisałeś?
аватар sss78
Nie. Zapytaliśmy gości, kogo mamy napisać. Niektórzy odpowiedzieli.
аватар sss78
Jeden sam to napisał. Postanowiłem sprawdzić. Zespół wsparcia tutaj jest doskonały. Napisałem, że recenzja nie wygląda jak opinia gościa.
аватар Igor_m
Dlaczego nie publikujesz recenzji w swojej witrynie? Poczytalibyśmy, ucieszyli się i cały tłum pojechał do Solva Resort & SPA 4*.
аватар sss78
Pracujemy nad tym. Konieczne jest zbudowanie osobnego silnika na hostingu
аватар Igor_m
Praca, zadzwonię w sierpniu w drodze na Węgry. Oceniłem Reikartz i ocenię również Twój hotel.
аватар sss78
Będziemy zadowoleni. Życzę Ci sukcesu.
аватар admin
sss78, proszę zauważyć, że to Ty zainicjowałeś publiczną dyskusję na ten temat.
Odpowiadamy:
1. Jeśli odmówisz zamieszczenia recenzji, automatycznie wysyłane jest powiadomienie z podaniem przyczyny.
Nie mamy powodu, dla którego „recenzja nie wygląda jak opinia gościa”.
2. Najnowsza recenzja Twojego hotelu?
https://www.turpravda.com/ur/poljana/Solva_Resort_SPA-h34047-r399987.html
umieszczony tak, aby był widoczny tylko na blogu autora i nie wpływał na ocenę hotelu. Oficjalnym powodem jest „Twoja recenzja nie jest wystarczająco pouczająca i obiektywna”. Faktycznym powodem jest to, że ta recenzja została napisana z tego samego adresu IP, z którego odwiedzasz naszą stronę.
Dlatego pozwólmy sobie na radę – hotelarzom lepiej jest monitorować a nie nasz serwis.
PS. Recenzję Igor_m umieścimy „bez prasowania”. Takie przywileje mają wszyscy autorzy rankingu „sensei”.

PSS Monitorujemy nie tylko adresy IP.
аватар Pachok
Och co za piękno :)
Dyskusja skłoniła do przeczytania recenzji.
Panienko, piszą o tobie złe rzeczy! A ty wypisujesz się z siebie, że „wszystko jest kłamstwem” :) Byłoby miło, żebyś zrozumiał, że anonimowość w Internecie to iluzja, a zrozumienie kto jest kim nie jest takim trudnym zadaniem.
Co ciekawe, czy „dobra recenzja” jest twoją osobistą inicjatywą, czy kierownictwo przeczytało recenzje i zdecydowało się wstawić tłok dla ciebie?
Nawiasem mówiąc, całkowicie zgadzam się z recenzją, która teraz wisi tam pierwsza. Od kilku lat spędzamy wakacje w Reikartz, a ostatnim razem spacerowaliśmy po sąsiednich hotelach, aby zobaczyć alternatywę. Wszędzie wszystko jest w porządku, pokazali pokoje, restaurację, baseny i tylko nie wpuścili ich do Solvy, zresztą w zupełnie chamski sposób.
аватар sss78
A czy możesz, kochanie, dowiedzieć się, co według ciebie jest chamskie?
аватар sss78
Dlaczego nasze terytorium jest zamknięte? A dlaczego nie zawsze wpuszczamy ludzi do basenów i siłowni?
Ta decyzja była dla nas trudna, ponieważ rozumieliśmy, do czego dążymy. I z jaką negatywnością ludzie to odbiorą. Przepraszamy, jeśli zdarzyło się to komuś z was!
Trzy lata od powstania kompleksu jesteśmy otwarci dla wszystkich. Każdy mógł do nas przyjechać, zapoznać się z kompleksem, pospacerować, skorzystać z usług i nie tylko. Staraliśmy się wypromować nasz hotel.
Zamiast tego otrzymaliśmy dużo śmieci na terenie, połamane ławki w lesie, uszkodzone altany i klomby, skargi naszych klientów na hałas.
W trosce o komfort naszych Gości podjęto decyzję o ograniczeniu dostępu do hotelu.
Jeśli latem mamy do 100-130 gości jednocześnie i akurat tyle leżaków, żeby było im wygodnie, a nie możemy ich już fizycznie pomieścić, to jesteśmy zmuszeni odrzucić prośbę o wpuszczenie wczasowiczów z innych hoteli basen.
To samo dotyczy wszystkich innych usług.
аватар sss78
W sezonie niskim lub średnim ograniczenia nie są tak „surowe”)) Chętnie przyjmujemy osoby, które przychodzą na basen lub do restauracji. Dla usług medycznych lub kortów tenisowych. Jedyne, czego nie możemy zrobić, to otworzyć teren na prosty spacer. Dlatego w Solvie zdarzały się bardzo częste sytuacje z użyciem napojów alkoholowych. Rozumiemy, że wypicie butelki wina na pięknym trawniku jest bardzo romantyczne. Ale dobrzy ludzie muszą po sobie posprzątać. Każdy, kto przeszedł przez teren sanatorium Słoneczne Zakarpacie, dobrze rozumie, o czym mówimy.
аватар sss78
Wiesz, wszystkie recenzje są subiektywne. Jest to opinia jednej osoby bez uwzględnienia opinii przeciwnika. Negatywne recenzje nie odzwierciedlają prawdy, a tym bardziej prawdy. Jeśli rozumiesz różnicę. Goście, jeśli są ze wszystkiego zadowoleni, bardzo rzadko piszą recenzje. Ale jeśli nagle zranisz swoją dumę, napiszą takie obrzydliwe rzeczy na wszystkich zasobach .... Lekko upiększone w cudzysłowie.
Pracujemy od 8 lat. Bez względu na wszystko staramy się utrzymać poziom. Przynajmniej pewien poziom. Ponad 80% naszych klientów jest polecanych przez znajomych. Słowo szeptane w zwykłych ludziach. Spośród nich 60-70% stało się naszymi stałymi klientami. To są ci, którzy przychodzą więcej niż 2 razy.
czy jest tak źle?
аватар sss78
Wiesz, że. Wcześniej, w czasach Związku Radzieckiego, w kodeksie karnym był artykuł o zniesławieniu. Ona, wraz z sodomią, była jedną z pierwszych, które zostały usunięte. Pod pretekstem wolności słowa i liberalnej polityki genderowej mamy świat, jaki mamy teraz. Pełen kłamstw i gejów.
Wszyscy tutaj oceniacie obsługę w hotelu o jedzeniu, ale o wszystkim, to gówno - fajnie. Odwiesiliśmy etykiety i siedzieliśmy zadowoleni. Więc zamierzam ich teraz uczyć. Włożę tłok. Lepiej dwa tłoki. Ale nikt z was nie ma pojęcia, jak to jest pracować! Praca w warunkach rynku ukraińskiego. Do pracy w warunkach niedoboru kadr, kiedy ludzie w szalonym tempie wylewają się z kraju. Kiedy trudniej znaleźć woźnego niż dyrektora, ale generalnie milczę o dobrym kucharzu i kelnerze. Każdy jest mądry, aby udzielać rad. Napisz recenzje.
аватар sss78
Klient ma zawsze rację, to najgorsza rzecz w branży turystycznej. Przybywając do hotelu myślisz, że go kupiłeś. Wszyscy tutaj są mi winni. Przyniosłem ci pieniądze. A w Turcji za te pieniądze dostałem więcej. Kradniesz tutaj wszystko. Wiele z tego mogę opisać. Ale nie ma sensu - nie dotrze do Ciebie, dopóki nie zostaniesz właścicielem hotelu. A kiedy to się stanie, będziemy mogli z Tobą o tym wszystkim porozmawiać. I uwierz mi, cała prawda wywróci się dla ciebie do góry nogami. Będziesz mieć pełny obraz, wszystkie aspekty tego biznesu będą przez Ciebie brane pod uwagę. Wszystkiego najlepszego
аватар meri9755
Drogi sss78, nawet tutaj można prześledzić negatywne nastawienie do ludzi. Nie chciałbym być twoim gościem. Za to, że pracujesz, myślisz, że zawdzięczasz wszystko. Czy to w porządku, że pracujesz na własny zysk, a turyści przynoszą Ci ten zysk? Ty bezkrytycznie KAŻDY!! oskarżony o kradzież. Przyznaję, że to płacz z serca, ale skoro wybrałeś ten biznes, proszę o korespondencję. I uśmiechnij się, nawet jeśli chcesz wszystkich ugryźć) W przeciwnym razie wkurz się. Powodzenia.
аватар sss78
Na początek jestem mężczyzną.
I to nie jest płacz z serca, ale tylko z drugiej strony medalu.
Oskarżają nas o kradzież. Ktoś bardzo dawno temu zaczął plotkę, że to wszystko Pshonki. Janyka. Można wymienić wszystkich uciekinierów. A teraz, zbliżając się do bramy, ludzie widzą luksusowy budynek (na tle innych tutejszych hoteli), plus fakt, że teren jest zamknięty, pierwsze, co myślą, to to, że wszystko zostało skradzione. A jeśli jeszcze nie wpuszczono ich na terytorium ... Tylko milion ton brudu.
Twoja opinia jest stronnicza. I nie masz racji.
аватар marivana4
I jestem po twojej stronie)) Przeczytałem)) Nie daj się zwieść.
аватар Pachok
„Moim zdaniem w chamski sposób” jest niegrzeczne i nieprzyjazne.
Jeżdżę do Polyany z małym dzieckiem na półtora miesiąca, ważne jest dla mnie, aby zobaczyć na własne oczy, dokąd jadę.
Możesz również zrezygnować na różne sposoby. „Przepraszamy, nasza polityka zabrania przechodzenia osób z zewnątrz” wystarczy. Ale „Zarezerwuj, a potem zobacz” odrzuciło wszelkie pragnienie, które musisz przestać.
Nikt nie zamierzał wchodzić na leżaki ani pić alkoholu.
A tak przy okazji, nie napisałem o tym żadnej recenzji.
Ale co piszą prawdziwi goście - cóż, w żaden sposób, szczerze.
Czy myślałeś o podejściu do problemu z drugiej strony - nie obwinianie turystów i narzekanie na trudności ukraińskiego biznesu, ale rekrutację normalnego personelu lub nauczenie już istniejącego do pracy z sektorem usługowym?
аватар sss78
Teraz możesz mówić, co chcesz. To, czy było z tobą, czy nie, nie było już ważne. Gdyby tak było, proszę o wybaczenie od ochrony i pracowników recepcji.
Nie byłoby żadnych incydentów - terytorium byłoby otwarte.
Cały czas o tym myślimy. Nasz kompleks ma najwyższe w regionie wynagrodzenia i najlepsze warunki pracy, ale to nie gwarantuje dostępności normalnego personelu. Reikartz i my jesteśmy jedynymi firmami w tym regionie, które czasami prowadzą szkolenia, ale nawet to nie rozwiązuje czynnika ludzkiego.
Wakat na dyrektora i wicedyrektora jest otwarty - jeśli masz doświadczenie w rozwiązywaniu takich problemów, to zapraszamy.
аватар Bovik
marivana4
Zgadza się "Nie bierz złego w głowie".
I napisałeś głupca "Nie bierz głupca głowy".
Porada jest bezpłatna. Kiedy coś piszesz, przynajmniej czytaj.
аватар ni1920960
Dobre rzeczy albo szybko się zapomina, albo nie są doceniane. To jest rzeczywistość
аватар pauluholja
Czy wakat dyrektora ma znaczenie?
Najważniejszą rzeczą, którą przeczytałem, jest czynnik ludzki ...
Znalezienie odpowiedniego pracownika dla branży hotelarskiej w regionie jest takie samo, jak w przypadku świeżej wody ...
Wypróbuj metodę zmianową pracowników z innych regionów z nagrodami na zasadach konkurencyjnych między zmianami.
(z wieloletniego doświadczenia w sanatorium)
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Solva Resort & SPA 4*
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już