Nieracjonalnie wysokie ceny

Pisemny: 9 sierpień 2013
Czas podróży: 18 lipiec — 9 sierpień 2013
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 1.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 3.0
Ceny w ogó le nie pasują do usł ugi! Odpoczywaliś my w tzw. "Luxie". . . Na ostatnim pię trze pią tego budynku. Przez cał y dzień , zwł aszcza po ś niadaniu i obiedzie, nad naszymi gł owami sł yszeliś my dudnienie przesuwają cych się stoł ó w i krzeseł w jadalni, któ ra akurat znajduje się na szó stym pię trze nad cał ym pią tym pię trem. W pokoju nie ma krzeseł , nie ma nawet miejsca do wieszania rzeczy. Plafon na jednym z kinkietó w jest odwró cony do gó ry nogami i ró wnież zepsuty. Rę czniki nie był y zmieniane codziennie. Ż aden z pokoi nie posiada sejfu! Telewizja - przedpotopowa! I to się nazywa luksusem. . .
Wydł uż enie pokoju tak, aby nie siedzieć w dniu wyjazdu po godzinie wymeldowania przed wyjazdem z hotelu na lotnisko (a jest to wskazane w ich regulaminie – „jeś li chcesz, moż esz przedł uż yć pobyt w hotelu do pł acenie za godzinę ”) kierownik Valentina Skorobogach odmó wił a tak niegrzecznej, a nawet chamskiej formy, ż e wraż enie hotelu pozostał o gł ę boko negatywne. Krzyczał a na cał ą salę , ż ebyś my opuś cili pokó j, ż e jak ci się nie podoba, to nie przychodź . I nie tylko raz! Czy tak powinna komunikować się z klientami, dzię ki któ rym otrzymuje wynagrodzenie, pracownikiem hotelu? !
Zaproponowali, ż e poczekają.7 godzin na taksó wkę w holu gł ó wnego budynku, gdzie nie ma przechowalni bagaż u ani telewizora, a są tylko dwie malutkie sofy. A to z mał ym dzieckiem! I nie tylko my!

Wię cej w tym pseudo-hotelu BEZ STOPY! To jest „usł uga”! Za to, co pł aciliś my 6600 rubli dziennie, nie jest jasne. Choć by na dobre - smaczne i urozmaicone jedzenie na ś niadanie i obiad, co jest prawdą .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał