Okropny hotel?

Pisemny: 10 wrzesień 2021
Czas podróży: 19 — 31 sierpień 2021
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 5.0
Lokalizacja jest bardzo dobra, to jedyna dobra. Mieszkał em w apartamencie morskim, budynek 5. Widok na morze, bardzo pię kny. Ale sam numer 24 to kompletny zł y gust. Meble są dobrej jakoś ci, ale brzydkie. Klimatyzacja skierowana bezpoś rednio na ł ó ż ko, nie regulowana. Drzwi wejś ciowe się nie zamykają . Sprzą tanie odbywa się warunkowo, rę czniki i poś ciel był y wymieniane 2 razy w cią gu 12 dni, po przyjeź dzie nie był o papieru toaletowego.
Jedzenie nie był o zł e, ale trzeba iś ć na począ tek, potem wybó r jest sł aby. Personel wyraź nie nie jest zainteresowany klientami. Kiedy usł yszał em rozmowę wł aś cicielki hotelu z jej goś ciem (kobieta skarż ył a się , ż e kosze na ś mieci przy jej oknie nie został y wyję te i ś mierdzą , wł aś cicielka odpowiedział a: „Nie mogę pomó c, nie mogę się przenieś ć i ż e hotel nie jest godny takiego goś cia”), zrozumiał em, gdzie to wszystko jest chamstwo.
Wyniki:

- przez lata koronawirusa i przymusowych wizyt Rosjan w takich hotelach (zwł aszcza w tym) na Krymie, ludzie zasmakowali w gratisie i nie dokł adają najmniejszego wysił ku, aby poprawić obsł ugę goś ci, a jedynie wydzierają duż e pienią dze za wszystko;
- hotel nie odpowiada kategorii cena i jakoś ć ;
- Nie wró cę do tego hotelu i nie doradzę . Trzeba dać Krymowi odpoczynek od turystó w przez co najmniej rok, aby Krym zrozumieli prostą prawdę , ż e turyś ci przynoszą im dochó d, a nie odwrotnie.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał