Przeciętny hotel z obrzydliwym personelem?

Pisemny: 12 lipiec 2016
Czas podróży: 9 — 11 lipiec 2016
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 2.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 7.0
Bardzo kontrastowy hotel. Z jednej strony lokalizacja, basen, parking. Ale wydaje się , ż e hotel został wł aś nie zdobyty. Odrapane, obrzydliwe sprzą tanie, obrzydliwy personel. W koń cu zabił em przejś cie z wysokoś cią sufitu 160 cm Horror jest prosty. Uderzył em się tam dwukrotnie w gł owę . Raz do krwi. Trzy razy prosił em administratora o przyklejenie jakiegoś ostrzeż enia lub biurokracji, ale nikt nic nie zrobił . Dialog w stylu „samego gł upca, zró bmy to, do widzenia”.
Poszukaj lepszego hotelu, nie jest wart takich pienię dzy?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał