Okropny hotel?

Pisemny: 28 sierpień 2019
Czas podróży: 16 — 29 sierpień 2019
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 5.0
Pierwszy raz piszę recenzję - zagotował a się ! Odpoczywał z dzieckiem w sierpniu 2019 r.
1. Rezerwacja. Zarezerwowane trzy tygodnie przed przyjazdem. Pokó j standardowy dla dwojga. Ł ó ż eczko dziecię ce jest koniecznoś cią . Odpowiedź jest ok, nie ma problemu. Dzień przed przyjazdem zadzwonił em, przypomniał em o ł ó ż eczku, tak, oczywiś cie. Przyjechaliś my kilka godzin wcześ niej, kazali się zameldować i wybrać się na spacer. Przypomina mi ł ó ż ko. Zameldowanie o 14. Zabieramy klucze...administrator mó wi:
- Ile lat ma dziecko?
- 3 lata
- ach, jest duż y, nie zmieś ci się
- a ż e ł ó ż eczko nie jest standardowe? Mają.120cm, dziecko ma 100cm
- no, a co jeś li to zepsuje

Brak sł ó w! Po skandalu powiedziano nam, ż e go przyniosą . Przynieś li go o 15, bo pokojó wki jedzą obiad
2. Liczba. Obrazy i rzeczywistoś ć są zupeł nie inne. Meble zepsute, ł azienka okropna. Swoją drogą nie jesteś my wybrednymi mieszkań cami. Ale kiedy strzelasz do 1300, oczekujesz czegoś innego. Po skandalu przeniesiono nas do tego samego pokoju, ale z nie zepsutymi meblami
3. Czyszczenie. Trzeciego dnia sprzą tanie na mokro i zmiana rę cznikó w. Pią tego dnia - generalne sprzą tanie. pokojó wki są na pewno mił e, na ż yczenie dają i robią wszystko. Ale po 3 czyszczeniach umywalka i kabina prysznicowa pozostał y brudne tj. nie tylko myli je ź le, ale wcale nie myli. Kolejna rozmowa z administratorem.
4. Morze, plaż a. Najlepsze jest to, ż e baza znajduje się w pierwszej linii. Piasek jest czysty, morze super. Leż aki. Są , ale nie dla wszystkich. I wszystkie są spleś niał e. Cał kowicie pokryty czarnymi plamami pleś ni
5. Odż ywianie. Baza posiada wł asną jadalnię . Za opł atą . Asortyment jest ograniczony, ale to nie jest tak waż ne, najważ niejsze jest. Muchy, latają nad jedzeniem, siadają na nim i nikt nie myś li, ż eby je odpę dzić . Chociaż jest duż o personelu, 5 osó b przy ladzie, ale nie zwracają uwagi na muchy. Nie kł ó cą się o gusta, wię c nie piszę pysznie. Jest restauracja. Smacznie, dobrze, drogo. Ale w Zatoce wcale nie jest tanio. Cudowna, mił a, uprzejma, kompetentna kelnerka Natalia. Gdyby ludzie tacy jak Natalia byli na przyję ciu, wiele rzeczy w bazie by się zmienił o.

Ogó lnie, jeś li nie rozł ą czasz się w hotelu, niegrzecznym administratorze i warunkach, tak jak my, ale cieszysz się morzem, pogodą , plaż ą.... wtedy reszta był a udana. Ale nie wró cimy do tego hotelu. Jadą c tam – bą dź przygotowany na to wszystko, ale raczej wybierz coś innego.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał