Hotel jest dobry. Ale zarządzanie restauracją musi się zmienić

Pisemny: 3 sierpień 2020
Czas podróży: 20 — 25 lipiec 2020
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 9.0
Czystość: 9.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 8.0
Odpoczywał em z rodziną (2+1) w lipcu 5 dni. Hotel jest nowy, czysty. Terytorium jest mał e, ale pię kne i zadbane (powiedział bym nawet, ż e wylizane). Pokó j "standard plus" przestronny dla trzech osó b. Balkon z widokiem na ulicę nie powodował ochoty tam jechać - bardzo gł oś no. Czy moż na suszyć rę czniki, któ re musiał y być zapinane na spinacze do bielizny (któ re sami kupili), ponieważ . brak suszarki. Osobiś cie brakował o mi sejfu w pokoju, ł yż eczek (jest czajnik, filiż anki) i kosza na ś mieci (w toalecie był jeden).
Sprzą tanie w pokoju tylko wtedy, gdy opublikujesz znak. Ś mieci wynoszono każ dego ranka. Sprzą taczki są ś wietne, wszystko robią szybko i czysto.
Podczas odprawy woda pod prysznicem nie spł ywał a dobrze - po 5 minutach. Przyszedł pracownik i problem został rozwią zany.

Terytorium jest oczyszczone, oczyszczone, podlewane. Bardzo mał y basen (któ ry na zdję ciu wyglą da na ogromny) jest ró wnież czyszczony. Na plaż y jest wystarczają co duż o leż akó w, jeś li nie ma wolnych, to przy pierwszym wezwaniu pracownik, któ ry jest stale na plaż y, w razie potrzeby stawia leż aki i parasole. Plaż a jest stale sprzą tana.
Ogó lnie rzecz biorą c, od razu widać , ż e istnieje gł ó wne gospodarstwo domowe. czę ś ci i gł ó wne nad plaż ą /basenem. Wszystko odbywa się jasno, harmonijnie i terminowo.
Ale restauracja - chł opaki, trzeba coś z tym zrobić . Po prostu nie ma menedż era. Jeś li istnieje, oznacza to, ż e osoba jest wyraź nie nie na miejscu. Są kelnerzy, a chł opaki wydają się być dobrzy i sprytni, ale wszystko jest takie niezorganizowane. Czasami musieliś my dł ugo czekać , aż kelner przyniesie menu - już poszliś my i sami je wzię liś my. Nastę pnie czekasz na przyję cie zamó wienia (raz czekał eś ponad 20 minut). Potem czekasz na przyniesienie tego zamó wienia. W rezultacie obiad trwa pó ł torej godziny. Jednocześ nie kelnerzy mogą stać na czacie, patrzeć na telefon, zamiast przyjmować zamó wienie. Kiedy szczekasz, zaczynają rozró ż niać mię dzy sobą „kto co pomyś lał i kto powinien był co zrobić ”. A to w 99% kwestia zarzą dzania. Ten administrator musi zostać wyrzucony.
A w sobotę pracują od 8.30 – to generalnie oburzenie. Czyli w tym przypadku ś niadanie moż na zjeś ć o godzinie 9.30-10.00 (bo wszystko jest bardzo dł ugie). Z powodu takiej organizacji restauracji musiał em chodzić do innych miejsc, w któ rych ludzie pracują jaś niej i szybciej. Z drugiej strony to naprawdę pyszne jedzenie i kawa.
Widzieliś my też , ż e jest animacja dla dzieci, huś tawka, plac zabaw, ale nie pojechaliś my - byliś my nad morzem.
Morze przez cał y tydzień był o brudne, od alg. Ale to nie wpł ywa na jakoś ć hotelu.

Ogó lnie rzecz biorą c, jeś li zminimalizujesz negatywne czynniki, to bardzo dobry hotel dla Zatoki.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał