Odpoczywaliś my we wrześ niu, bo. covid sprawił , ż e pomyś lał em o odpoczynku w pań stwie. Hotel posiada nowe pokoje w stylu europejskim. W apartamencie jest wszystko - sejf, kapcie, sprzą tanie co drugi dzień . Duż y zadaszony parking, terytorium jest uszlachetnione dla 5+.
… Już ▾
Odpoczywaliś my we wrześ niu, bo. covid sprawił , ż e pomyś lał em o odpoczynku w pań stwie.
Hotel posiada nowe pokoje w stylu europejskim. W apartamencie jest wszystko - sejf, kapcie, sprzą tanie co drugi dzień . Duż y zadaszony parking, terytorium jest uszlachetnione dla 5+.
Plaż a jest super, minus - leż aki bez materacy, leż enie na plecach przez 6 godzin nie jest zbyt przyjemne : )
W hotelu nie jedliś my, bo zaró wno cena wież y, jak i menu od minimalizmu do maksymalizmu nie był y w stanie nawet niczego uchwycić dla siebie. Wię c nie mogę mó wić w imieniu restauracji.
Nie pł ywał em w basenie.
Sprzą tanie jest dobre (studenci pracują , ale to sprzą tanie nie jest gorsze niż u Arabó w).
Z minusó w - pomieszczenie to otwó r wentylacyjny, któ ry w zasadzie jest przelotowy i z któ rego zawsze krzyczał chanson z pobliskiej rygalovki, do 24 stajni. A we wrześ niu, bo padał deszcz przez 2 dni i nie był o mdł oś ci, tak wietrznie. Ale nie był o problemu, aby zamkną ć go od wiatru, ale niestety nie moż na zamkną ć rygalovki. Ale tutaj znowu hotel nie ma z tym nic wspó lnego : ) Kró tko mó wią c, jeś li izolacja akustyczna jest na ulicy, a nie na podwó rku, to smutek jest katastrofą .
Ale na pewno jeszcze tu przyjedziemy.
Ci, któ rzy piszą w poprzednich recenzjach, bzdury, wynajmują przyczepy za 100 UAH dziennie, na Boga, w hotelach Zatoka, takich jak Leopolis 3-4 max.
Hotel posiada nowe pokoje w stylu europejskim. W apartamencie jest wszystko - sejf, kapcie, sprzą tanie co drugi dzień . Duż y zadaszony parking, terytorium jest uszlachetnione dla 5+.
Plaż a jest super, minus - leż aki bez materacy, leż enie na plecach przez 6 godzin nie jest zbyt przyjemne : )
W hotelu nie jedliś my, bo zaró wno cena wież y, jak i menu od minimalizmu do maksymalizmu nie był y w stanie nawet niczego uchwycić dla siebie. Wię c nie mogę mó wić w imieniu restauracji.
Nie pł ywał em w basenie.
Sprzą tanie jest dobre (studenci pracują , ale to sprzą tanie nie jest gorsze niż u Arabó w).
Z minusó w - pomieszczenie to otwó r wentylacyjny, któ ry w zasadzie jest przelotowy i z któ rego zawsze krzyczał chanson z pobliskiej rygalovki, do 24 stajni. A we wrześ niu, bo padał deszcz przez 2 dni i nie był o mdł oś ci, tak wietrznie. Ale nie był o problemu, aby zamkną ć go od wiatru, ale niestety nie moż na zamkną ć rygalovki. Ale tutaj znowu hotel nie ma z tym nic wspó lnego : ) Kró tko mó wią c, jeś li izolacja akustyczna jest na ulicy, a nie na podwó rku, to smutek jest katastrofą .
Ale na pewno jeszcze tu przyjedziemy.
Ci, któ rzy piszą w poprzednich recenzjach, bzdury, wynajmują przyczepy za 100 UAH dziennie, na Boga, w hotelach Zatoka, takich jak Leopolis 3-4 max.
Tak jak
Lubisz
• 3
Pokaż inne komentarze …
• podróżował 4 roku wstecz
Odpoczywał em z rodziną (2+1) w lipcu 5 dni. Hotel jest nowy, czysty. Terytorium jest mał e, ale pię kne i zadbane (powiedział bym nawet, ż e wylizane). Pokó j "standard plus" przestronny dla trzech osó b. Balkon z widokiem na ulicę nie powodował ochoty tam jechać - bardzo gł oś no.
… Już ▾
Odpoczywał em z rodziną (2+1) w lipcu 5 dni. Hotel jest nowy, czysty. Terytorium jest mał e, ale pię kne i zadbane (powiedział bym nawet, ż e wylizane). Pokó j "standard plus" przestronny dla trzech osó b. Balkon z widokiem na ulicę nie powodował ochoty tam jechać - bardzo gł oś no. Czy moż na suszyć rę czniki, któ re musiał y być zapinane na spinacze do bielizny (któ re sami kupili), ponieważ . brak suszarki. Osobiś cie brakował o mi sejfu w pokoju, ł yż eczek (jest czajnik, filiż anki) i kosza na ś mieci (w toalecie był jeden).
Sprzą tanie w pokoju tylko wtedy, gdy opublikujesz znak. Ś mieci wynoszono każ dego ranka. Sprzą taczki są ś wietne, wszystko robią szybko i czysto.
Podczas odprawy woda pod prysznicem nie spł ywał a dobrze - po 5 minutach. Przyszedł pracownik i problem został rozwią zany.
Terytorium jest oczyszczone, oczyszczone, podlewane. Bardzo mał y basen (któ ry na zdję ciu wyglą da na ogromny) jest ró wnież czyszczony. Na plaż y jest wystarczają co duż o leż akó w, jeś li nie ma wolnych, to przy pierwszym wezwaniu pracownik, któ ry jest stale na plaż y, w razie potrzeby stawia leż aki i parasole. Plaż a jest stale sprzą tana.
Ogó lnie rzecz biorą c, od razu widać , ż e istnieje gł ó wne gospodarstwo domowe. czę ś ci i gł ó wne nad plaż ą /basenem. Wszystko odbywa się jasno, harmonijnie i terminowo.
Ale restauracja - chł opaki, trzeba coś z tym zrobić . Po prostu nie ma menedż era. Jeś li istnieje, oznacza to, ż e osoba jest wyraź nie nie na miejscu. Są kelnerzy, a chł opaki wydają się być dobrzy i sprytni, ale wszystko jest takie niezorganizowane. Czasami musieliś my dł ugo czekać , aż kelner przyniesie menu - już poszliś my i sami je wzię liś my. Nastę pnie czekasz na przyję cie zamó wienia (raz czekał eś ponad 20 minut). Potem czekasz na przyniesienie tego zamó wienia. W rezultacie obiad trwa pó ł torej godziny. Jednocześ nie kelnerzy mogą stać na czacie, patrzeć na telefon, zamiast przyjmować zamó wienie. Kiedy szczekasz, zaczynają rozró ż niać mię dzy sobą „kto co pomyś lał i kto powinien był co zrobić ”. A to w 99% kwestia zarzą dzania. Ten administrator musi zostać wyrzucony.
A w sobotę pracują od 8.30 – to generalnie oburzenie. Czyli w tym przypadku ś niadanie moż na zjeś ć o godzinie 9.30-10.00 (bo wszystko jest bardzo dł ugie). Z powodu takiej organizacji restauracji musiał em chodzić do innych miejsc, w któ rych ludzie pracują jaś niej i szybciej. Z drugiej strony to naprawdę pyszne jedzenie i kawa.
Widzieliś my też , ż e jest animacja dla dzieci, huś tawka, plac zabaw, ale nie pojechaliś my - byliś my nad morzem.
Morze przez cał y tydzień był o brudne, od alg. Ale to nie wpł ywa na jakoś ć hotelu.
Ogó lnie rzecz biorą c, jeś li zminimalizujesz negatywne czynniki, to bardzo dobry hotel dla Zatoki.
Sprzą tanie w pokoju tylko wtedy, gdy opublikujesz znak. Ś mieci wynoszono każ dego ranka. Sprzą taczki są ś wietne, wszystko robią szybko i czysto.
Podczas odprawy woda pod prysznicem nie spł ywał a dobrze - po 5 minutach. Przyszedł pracownik i problem został rozwią zany.
Terytorium jest oczyszczone, oczyszczone, podlewane. Bardzo mał y basen (któ ry na zdję ciu wyglą da na ogromny) jest ró wnież czyszczony. Na plaż y jest wystarczają co duż o leż akó w, jeś li nie ma wolnych, to przy pierwszym wezwaniu pracownik, któ ry jest stale na plaż y, w razie potrzeby stawia leż aki i parasole. Plaż a jest stale sprzą tana.
Ogó lnie rzecz biorą c, od razu widać , ż e istnieje gł ó wne gospodarstwo domowe. czę ś ci i gł ó wne nad plaż ą /basenem. Wszystko odbywa się jasno, harmonijnie i terminowo.
Ale restauracja - chł opaki, trzeba coś z tym zrobić . Po prostu nie ma menedż era. Jeś li istnieje, oznacza to, ż e osoba jest wyraź nie nie na miejscu. Są kelnerzy, a chł opaki wydają się być dobrzy i sprytni, ale wszystko jest takie niezorganizowane. Czasami musieliś my dł ugo czekać , aż kelner przyniesie menu - już poszliś my i sami je wzię liś my. Nastę pnie czekasz na przyję cie zamó wienia (raz czekał eś ponad 20 minut). Potem czekasz na przyniesienie tego zamó wienia. W rezultacie obiad trwa pó ł torej godziny. Jednocześ nie kelnerzy mogą stać na czacie, patrzeć na telefon, zamiast przyjmować zamó wienie. Kiedy szczekasz, zaczynają rozró ż niać mię dzy sobą „kto co pomyś lał i kto powinien był co zrobić ”. A to w 99% kwestia zarzą dzania. Ten administrator musi zostać wyrzucony.
A w sobotę pracują od 8.30 – to generalnie oburzenie. Czyli w tym przypadku ś niadanie moż na zjeś ć o godzinie 9.30-10.00 (bo wszystko jest bardzo dł ugie). Z powodu takiej organizacji restauracji musiał em chodzić do innych miejsc, w któ rych ludzie pracują jaś niej i szybciej. Z drugiej strony to naprawdę pyszne jedzenie i kawa.
Widzieliś my też , ż e jest animacja dla dzieci, huś tawka, plac zabaw, ale nie pojechaliś my - byliś my nad morzem.
Morze przez cał y tydzień był o brudne, od alg. Ale to nie wpł ywa na jakoś ć hotelu.
Ogó lnie rzecz biorą c, jeś li zminimalizujesz negatywne czynniki, to bardzo dobry hotel dla Zatoki.
Tak jak
Lubisz
• 2
Wybraliś my ten hotel, ponieważ w zeszł ym roku odpoczywaliś my w nastę pnym i ten mi się podobał . Mylili się. Był a rodzina 2 dorosł ych, 3 dzieci. Pokó j był zarezerwowany na pię ć osó b. Ale na osiedlu rozdano 4 rę czniki plaż owe, a 5e jest niemoż liwe, bo liczba to 4 ł ó ż ka.
… Już ▾
Wybraliś my ten hotel, ponieważ w zeszł ym roku odpoczywaliś my w nastę pnym i ten mi się podobał . Mylili się.
Był a rodzina 2 dorosł ych, 3 dzieci. Pokó j był zarezerwowany na pię ć osó b.
Ale na osiedlu rozdano 4 rę czniki plaż owe, a 5e jest niemoż liwe, bo liczba to 4 ł ó ż ka.
Kiedy pró bował am iś ć na plaż ę z rę cznikami plaż owymi, okazał o się , ż e są one tylko na basen, musiał am kupić leż aki na najbliż szym bazarze.
Osiedlili się bez problemó w ~10.00, dobra liczba. Ale w cią gu 4 dni nigdy nie został usunię ty, trzeciego dnia nie był zbyt wygodny
Po rozł oż eniu w pokoju był o 5 mał ych stawó w szamponu, któ re skoń czył y się pierwszego wieczoru. Na ż ą danie uzupeł nienia, odmó wiono, nie należ y.
Restauracja dobrze gotuje, koktajle są przynoszone na basen, ale cią gle zapominamy o zamó wieniu, musimy przypomnieć . Drugiego dnia przy obiedzie dopisali fikcyjne danie za 140 hrywien do odrę cznego konta, mimo ż e regularnie zostawiał co najmniej 10% na herbatę , przeprosili.
Dobre - pokoje, terytorium, ciepł y basen i animacje dla dzieci, ale ogó lne wraż enie nie został o zapisane.
Jeź dzimy do Zatoki i Koblevo od ponad 10 lat. W cią gu ostatnich 5 lat znacznie poprawił y się usł ugi i poziom wypoczynku w poró wnaniu z zagranicą . Ale Leopolis lux był rozczarowują cy, miejmy nadzieję , ż e był wyją tkiem od ogó lnego trendu.
Postanowił em już nie stawiać tu stopy i nie radzę . Nad Morzem Czarnym jest już wiele przyzwoitych opcji, któ re cieszą swoich goś ci.
Wszystko jest gorsze, niż się wydaje na pierwszy rzut oka.
W zeszł ym roku odpoczywaliś my w pobliż u, hotel nam się podobał z zewną trz, w tym roku postanowiliś my pojechać do Leopolis, czego w rezultacie ż ał owaliś my.
Odpoczywaliś my z rodziną zł oż oną z 2 osó b dorosł ych i 3 dzieci, pokó j został ró wnież wstę pnie zarezerwowany dla 5 wczasowiczó w. Na osiedlu dali 4 rę czniki plaż owe, na proś bę o oddanie 5 do cię cia odmó wili, okazuje się , ż e mamy pokó j 4 osobowy i 5 rę cznika nie mogą dać.
Kiedy poszł am na plaż ę , okazał o się , ż e rę czniki plaż owe są na leż aki przy basenie, nie moż na ich zabrać na leż aki plaż owe. Musiał em iś ć na bazar, kupić wł asne rę czniki na plaż ę.
Mieszkaliś my w hotelu przez trzy noce, przez cał ą tę godzinę pokó j nigdy nie był sprzą tany, ponieważ pokó j jest dobry trzeciego dnia, nie był zbyt wygodny.
Kiedy zadomowił em się w pokoju, był o 5 mał ych patyczkó w z szamponem, któ ry wystarczył na pierwszy wieczó r. Poproszony o odnowienie - odmó wił , "nie należ y".
Restauracja jest specyficzna, nieź le kulinarna, ale cią gle zapominamy o zamó wieniu, któ re trzeba przypominać . Czeki wypisane rę cznie, trzeba sprawdzić , czy wieczorem 2 dnia w czeku za ~1500 UAH dodano danie, któ re nie był o zamó wione i nie przyniesione za 140 UAH, to pomimo tego, ż e zawsze zostawiał em herbatę dla kelnerzy min. 10%
Z dobrych - pokoje "ż yją ce", pię kna czysta okolica, ciepł y basen dla dzieci.
Od ponad 10 lat jeż dż ę co roku na kilka dni do Zatoki lub Koblewa.
Przez ostatnie 5 lat poziom hoteli, obsł ugi, restauracji stale się poprawiał , naprawdę podnoszą c się do poziomu dobrych zagranicznych kurortó w, mam coś do poró wnania. W tym roku Leopolis Lux i jego administracja zepsuł y to uczucie. Naprawdę mam nadzieję , ż e ten problem dotyczy tylko tego hotelu, a nie pogorszenia jakoś ci usł ug z powodu ograniczenia alternatyw.
Po usunię ciu Leopolis z listy opcji spę dzania wolnego czasu nie radzę tam odpoczywać . Na naszym wybrzeż u Morza Czarnego jest wiele przyzwoitych opcji bez opisanych problemó w, któ re naprawdę cieszą swoich goś ci.
Był a rodzina 2 dorosł ych, 3 dzieci. Pokó j był zarezerwowany na pię ć osó b.
Ale na osiedlu rozdano 4 rę czniki plaż owe, a 5e jest niemoż liwe, bo liczba to 4 ł ó ż ka.
Kiedy pró bował am iś ć na plaż ę z rę cznikami plaż owymi, okazał o się , ż e są one tylko na basen, musiał am kupić leż aki na najbliż szym bazarze.
Osiedlili się bez problemó w ~10.00, dobra liczba. Ale w cią gu 4 dni nigdy nie został usunię ty, trzeciego dnia nie był zbyt wygodny
Po rozł oż eniu w pokoju był o 5 mał ych stawó w szamponu, któ re skoń czył y się pierwszego wieczoru. Na ż ą danie uzupeł nienia, odmó wiono, nie należ y.
Restauracja dobrze gotuje, koktajle są przynoszone na basen, ale cią gle zapominamy o zamó wieniu, musimy przypomnieć . Drugiego dnia przy obiedzie dopisali fikcyjne danie za 140 hrywien do odrę cznego konta, mimo ż e regularnie zostawiał co najmniej 10% na herbatę , przeprosili.
Dobre - pokoje, terytorium, ciepł y basen i animacje dla dzieci, ale ogó lne wraż enie nie został o zapisane.
Jeź dzimy do Zatoki i Koblevo od ponad 10 lat. W cią gu ostatnich 5 lat znacznie poprawił y się usł ugi i poziom wypoczynku w poró wnaniu z zagranicą . Ale Leopolis lux był rozczarowują cy, miejmy nadzieję , ż e był wyją tkiem od ogó lnego trendu.
Postanowił em już nie stawiać tu stopy i nie radzę . Nad Morzem Czarnym jest już wiele przyzwoitych opcji, któ re cieszą swoich goś ci.
Wszystko jest gorsze, niż się wydaje na pierwszy rzut oka.
W zeszł ym roku odpoczywaliś my w pobliż u, hotel nam się podobał z zewną trz, w tym roku postanowiliś my pojechać do Leopolis, czego w rezultacie ż ał owaliś my.
Odpoczywaliś my z rodziną zł oż oną z 2 osó b dorosł ych i 3 dzieci, pokó j został ró wnież wstę pnie zarezerwowany dla 5 wczasowiczó w. Na osiedlu dali 4 rę czniki plaż owe, na proś bę o oddanie 5 do cię cia odmó wili, okazuje się , ż e mamy pokó j 4 osobowy i 5 rę cznika nie mogą dać.
Kiedy poszł am na plaż ę , okazał o się , ż e rę czniki plaż owe są na leż aki przy basenie, nie moż na ich zabrać na leż aki plaż owe. Musiał em iś ć na bazar, kupić wł asne rę czniki na plaż ę.
Mieszkaliś my w hotelu przez trzy noce, przez cał ą tę godzinę pokó j nigdy nie był sprzą tany, ponieważ pokó j jest dobry trzeciego dnia, nie był zbyt wygodny.
Kiedy zadomowił em się w pokoju, był o 5 mał ych patyczkó w z szamponem, któ ry wystarczył na pierwszy wieczó r. Poproszony o odnowienie - odmó wił , "nie należ y".
Restauracja jest specyficzna, nieź le kulinarna, ale cią gle zapominamy o zamó wieniu, któ re trzeba przypominać . Czeki wypisane rę cznie, trzeba sprawdzić , czy wieczorem 2 dnia w czeku za ~1500 UAH dodano danie, któ re nie był o zamó wione i nie przyniesione za 140 UAH, to pomimo tego, ż e zawsze zostawiał em herbatę dla kelnerzy min. 10%
Z dobrych - pokoje "ż yją ce", pię kna czysta okolica, ciepł y basen dla dzieci.
Od ponad 10 lat jeż dż ę co roku na kilka dni do Zatoki lub Koblewa.
Przez ostatnie 5 lat poziom hoteli, obsł ugi, restauracji stale się poprawiał , naprawdę podnoszą c się do poziomu dobrych zagranicznych kurortó w, mam coś do poró wnania. W tym roku Leopolis Lux i jego administracja zepsuł y to uczucie. Naprawdę mam nadzieję , ż e ten problem dotyczy tylko tego hotelu, a nie pogorszenia jakoś ci usł ug z powodu ograniczenia alternatyw.
Po usunię ciu Leopolis z listy opcji spę dzania wolnego czasu nie radzę tam odpoczywać . Na naszym wybrzeż u Morza Czarnego jest wiele przyzwoitych opcji bez opisanych problemó w, któ re naprawdę cieszą swoich goś ci.
Tak jak
Lubisz
• 6
Plusy: 1. Dobre liczby 2. Uprzejmy personel 3. Dobra lokalizacja Minusy: 1. Basen, poza deklarowanymi 25m, mają najwyż ej 15m i się gają do pasa, doroś li nie mają tam nic specjalnego do roboty 2. Rozdają rę czniki plaż owe, ale nie wypuszczają na plaż ę , podobno w zeszł ym roku zrujnowali rę czniki i od tego roku zabraniają (myś lę , ż e moż na liczyć się z tym, ż e rę czniki trzeba z czasem wymieniać ) 3.
… Już ▾
Plusy:
1. Dobre liczby
2. Uprzejmy personel
3. Dobra lokalizacja
Minusy:
1. Basen, poza deklarowanymi 25m, mają najwyż ej 15m i się gają do pasa, doroś li nie mają tam nic specjalnego do roboty
2. Rozdają rę czniki plaż owe, ale nie wypuszczają na plaż ę , podobno w zeszł ym roku zrujnowali rę czniki i od tego roku zabraniają (myś lę , ż e moż na liczyć się z tym, ż e rę czniki trzeba z czasem wymieniać )
3. Na plaż y są.3 namioty, ale są szybko zaję te i dla wczasowiczó w pozostają tylko 2 parasole
4. Jedzenie dla 3+ w cenach dla 5+
5. W pokoju jest czajnik, ale wkł adanie torebek herbaty to już za duż o, a takż e woda w lodó wce (moż na dopł acić )
1. Dobre liczby
2. Uprzejmy personel
3. Dobra lokalizacja
Minusy:
1. Basen, poza deklarowanymi 25m, mają najwyż ej 15m i się gają do pasa, doroś li nie mają tam nic specjalnego do roboty
2. Rozdają rę czniki plaż owe, ale nie wypuszczają na plaż ę , podobno w zeszł ym roku zrujnowali rę czniki i od tego roku zabraniają (myś lę , ż e moż na liczyć się z tym, ż e rę czniki trzeba z czasem wymieniać )
3. Na plaż y są.3 namioty, ale są szybko zaję te i dla wczasowiczó w pozostają tylko 2 parasole
4. Jedzenie dla 3+ w cenach dla 5+
5. W pokoju jest czajnik, ale wkł adanie torebek herbaty to już za duż o, a takż e woda w lodó wce (moż na dopł acić )
Tak jak
Lubisz
• 11
Ogó lnie mi się podobał o i myś lę , ż e wró cimy, ale moż e szczegó ł owy raport się komuś przyda. ? Wię c - 1) Pokoje: duż e, dobry remont, wszystkie sprzę ty sprawne. Ale sprzą tanie jest kiepskie (delikatnie mó wią c).
… Już ▾
Ogó lnie mi się podobał o i myś lę , ż e wró cimy, ale moż e szczegó ł owy raport się komuś przyda. ? Wię c -
1) Pokoje: duż e, dobry remont, wszystkie sprzę ty sprawne. Ale sprzą tanie jest kiepskie (delikatnie mó wią c).
2) Terytorium: pię kne, czyste, zadbane. Szczegó lnie podobał o się to, ż e przemyś lano wiele drobiazgó w dla dzieci (kolorowe kredki i ksią ż eczki do kolorowania, slajdy, zabawki itp. ).
3) Plaż a: wł asna, strzeż ona. Leż akó w (nie moż na zabrać rę cznikó w hotelowych na plaż ę ), stoliki, parasole, markizy - bezpł atnie. Na plaż y znajduje się kawiarnia (napoje i przeką ski). Jest też prysznic i myjka do stó p (nawet dwie). Dla dzieci na plaż y jest nowoczesny plac zabaw.
4) Basen: pł ytki (maksymalnie 1.4 m), mał y. Moż esz pł ywać do pó ł nocy.
5) Restauracja: chcę zwró cić uwagę na oczywisty minus hotelu, nie moż na usią ś ć wieczorem, ponieważ duż o komaró w (wewną trz restauracji, chmury na suficie), kocó w nie starczy dla wszystkich (jeś li wieczorem wieje, to istotne). Daję hack na ż ycie (wszystko jest w porzą dku w pobliskim hotelu w restauracji)?
6) Animacja: có ż to jest, oczywiś cie? . Ale administracja powinna pomyś leć o wyraź nym minusie. Faktem jest, ż e dzieci (po okoł o 10 osó b) latają w grupie z jednego basenu do drugiego, schody są ś liskie, czę sto przez krawę ż nik (to wszystko z inicjatywy animatora), uwierz mi, to wszystko jest zabawne do pierwszy wypadek? . Tym razem. Zaobserwowaliś my też sytuację , w któ rej dziecko krwawił o z nosa (rodzice byli w pokoju), a animator zamiast zaprosić lekarza i poprosić straż nikó w o powiadomienie rodzicó w, po prostu powierzył dziecko nieznajomym (któ rzy kł adli je na leż aku). i dał serwetkę ) i dalej zabawiał inne dzieci.
1) Pokoje: duż e, dobry remont, wszystkie sprzę ty sprawne. Ale sprzą tanie jest kiepskie (delikatnie mó wią c).
2) Terytorium: pię kne, czyste, zadbane. Szczegó lnie podobał o się to, ż e przemyś lano wiele drobiazgó w dla dzieci (kolorowe kredki i ksią ż eczki do kolorowania, slajdy, zabawki itp. ).
3) Plaż a: wł asna, strzeż ona. Leż akó w (nie moż na zabrać rę cznikó w hotelowych na plaż ę ), stoliki, parasole, markizy - bezpł atnie. Na plaż y znajduje się kawiarnia (napoje i przeką ski). Jest też prysznic i myjka do stó p (nawet dwie). Dla dzieci na plaż y jest nowoczesny plac zabaw.
4) Basen: pł ytki (maksymalnie 1.4 m), mał y. Moż esz pł ywać do pó ł nocy.
5) Restauracja: chcę zwró cić uwagę na oczywisty minus hotelu, nie moż na usią ś ć wieczorem, ponieważ duż o komaró w (wewną trz restauracji, chmury na suficie), kocó w nie starczy dla wszystkich (jeś li wieczorem wieje, to istotne). Daję hack na ż ycie (wszystko jest w porzą dku w pobliskim hotelu w restauracji)?
6) Animacja: có ż to jest, oczywiś cie? . Ale administracja powinna pomyś leć o wyraź nym minusie. Faktem jest, ż e dzieci (po okoł o 10 osó b) latają w grupie z jednego basenu do drugiego, schody są ś liskie, czę sto przez krawę ż nik (to wszystko z inicjatywy animatora), uwierz mi, to wszystko jest zabawne do pierwszy wypadek? . Tym razem. Zaobserwowaliś my też sytuację , w któ rej dziecko krwawił o z nosa (rodzice byli w pokoju), a animator zamiast zaprosić lekarza i poprosić straż nikó w o powiadomienie rodzicó w, po prostu powierzył dziecko nieznajomym (któ rzy kł adli je na leż aku). i dał serwetkę ) i dalej zabawiał inne dzieci.
Tak jak
Lubisz
• 7
1. Wybó r padł na ten hotel, ze wzglę du na to, ż e hotel został wybudowany w 2018 roku, kuszą ce zdję ciami. Zameldowanie odbył o się zgodnie z informacją na stronie internetowej okoł o godziny 13:00 jeszcze wcześ niej. Konsjerż nie zaoferował pomocy w niesieniu cię ż kich toreb dwó m dziewczynom.
… Już ▾
1. Wybó r padł na ten hotel, ze wzglę du na to, ż e hotel został wybudowany w 2018 roku, kuszą ce zdję ciami. Zameldowanie odbył o się zgodnie z informacją na stronie internetowej okoł o godziny 13:00 jeszcze wcześ niej. Konsjerż nie zaoferował pomocy w niesieniu cię ż kich toreb dwó m dziewczynom.
2. Pokó j bardzo mi się podobał , przestronny, czysty, nowiutkie meble i sprzę t AGD. Wysokiej jakoś ci tekstylia. Na balkonie lodó wka, czajnik, szafa, stó ł , szafki nocne, stó ł i krzesł a. Teren hotelu jest bardzo czysty, zadbane klomby, na basenie jest basen, leż aki i parasole, rę czniki plaż owe. Hotel poł oż ony jest na pierwszej linii brzegowej z zamknię tym obszarem chronionym.
3. Wś ró d mankamentó w hotelu chciał bym podkreś lić :
- Plaż a miejska (bardzo brudna, babki i torby) zakaz palenia, pal gdziekolwiek i ile chcesz. Hotel nie posiada bezpł atnych leż akó w i parasoli na plaż y. Leapolis Lux pozycjonuje się jako hotel na poziomie europejskim, ale jednocześ nie leż ak kosztuje 30-40 UAH, a parasol w ogó le nie oferuje.
- Hotel zatrudnił bardzo dobrego fotografa, któ ry bardzo wprowadzał w bł ą d zdję ciami basenu, basen jest 3 razy mniejszy niż na zdję ciu, gł ę bokoś ć jest bardziej jak u dziecka bo gł ę bokoś ć jest blisko pasa, zbyt chlorowana woda uderza w nos.
- Jedzenie nie osią ga deklarowanego poziomu hotelowego, Restauracja - wł aś ciwie jedna nazwa - kawiarnia z bardzo wysokimi cenami, nieprzyjazna obsł uga, dł ugi czas podawania (owsianka z mlekiem 20-25 minut). Wieczorem nie zatroszczyli się o zamó wienie makaronu z "mulami", w rzeczywistoś ci dostali porcję makaronu (400 gr) za 150 UAH, mule okazał y się puste, nie ma wyjś cia do rozwią zania tej sytuacji, przyjechał Szef Kuchni i przeprosił i zaproponował zamó wienie innego dania, pizza był a doskonał a. Owsianka z "owocami" w mleku został a rozcień czona wodą , a owocem jest pó ł plasterka brzoskwini, pokrojonego w drobną kostkę , wydajnoś ć owsianki jest bardzo mał a, jak z menu dziecię cego, bez soli i cukru. Kompleksowe posił ki są droż sze niż we wszystkich są siednich hotelach, nie wiadomo z jakiego powodu, rezerwują c podali jedną cenę , a po przyjeź dzie cena okazał a się inna.
Z drobnych mankamentó w - brak lustra w pokoju, nieprzemyś lane gniazdka (czajnik moż na wł ą czyć tylko przy ł ó ż ku na podł odze). Ogromna iloś ć komaró w, ale nie ma moż liwoś ci wł ą czenia fumigatora, bo gniazdek na pokó j 3-osobowy jest bardzo mał o. Na balkonie są tylko 2 krzesł a, a przypominam pokó j na 3 osoby, w ł azience są też.2 haczyki. Prawie zapomniał am! ! PODWÓ JNE Ł Ó Ż KO okazał o się być dwoma pojedynczymi ł ó ż kami przysunię tymi tył em do siebie i rozsuwają cymi się przy najmniejszym ruchu. Dziewczyny sprzą tają ce pokó j, bardzo sympatyczne, sprzą tane na ż ą danie, ale bardzo zdenerwowane, ż e mokre, nieś wież e rę czniki nie był y zmieniane po 3 dniach od momentu przyjazdu. W pokoju nie ma suszarki na ubrania i rę czniki, są one zmuszone do suszenia na balustradzie balkonu, ską d nieustannie wylatują na ulicę . Brak minimalnych przyboró w.
Wynik. Gdyby hotel rozwią zał problem z plaż ą , niewykwalifikowaną obsł ugą i wyż ywieniem, wró cilibyś my tu nie raz.
2. Pokó j bardzo mi się podobał , przestronny, czysty, nowiutkie meble i sprzę t AGD. Wysokiej jakoś ci tekstylia. Na balkonie lodó wka, czajnik, szafa, stó ł , szafki nocne, stó ł i krzesł a. Teren hotelu jest bardzo czysty, zadbane klomby, na basenie jest basen, leż aki i parasole, rę czniki plaż owe. Hotel poł oż ony jest na pierwszej linii brzegowej z zamknię tym obszarem chronionym.
3. Wś ró d mankamentó w hotelu chciał bym podkreś lić :
- Plaż a miejska (bardzo brudna, babki i torby) zakaz palenia, pal gdziekolwiek i ile chcesz. Hotel nie posiada bezpł atnych leż akó w i parasoli na plaż y. Leapolis Lux pozycjonuje się jako hotel na poziomie europejskim, ale jednocześ nie leż ak kosztuje 30-40 UAH, a parasol w ogó le nie oferuje.
- Hotel zatrudnił bardzo dobrego fotografa, któ ry bardzo wprowadzał w bł ą d zdję ciami basenu, basen jest 3 razy mniejszy niż na zdję ciu, gł ę bokoś ć jest bardziej jak u dziecka bo gł ę bokoś ć jest blisko pasa, zbyt chlorowana woda uderza w nos.
- Jedzenie nie osią ga deklarowanego poziomu hotelowego, Restauracja - wł aś ciwie jedna nazwa - kawiarnia z bardzo wysokimi cenami, nieprzyjazna obsł uga, dł ugi czas podawania (owsianka z mlekiem 20-25 minut). Wieczorem nie zatroszczyli się o zamó wienie makaronu z "mulami", w rzeczywistoś ci dostali porcję makaronu (400 gr) za 150 UAH, mule okazał y się puste, nie ma wyjś cia do rozwią zania tej sytuacji, przyjechał Szef Kuchni i przeprosił i zaproponował zamó wienie innego dania, pizza był a doskonał a. Owsianka z "owocami" w mleku został a rozcień czona wodą , a owocem jest pó ł plasterka brzoskwini, pokrojonego w drobną kostkę , wydajnoś ć owsianki jest bardzo mał a, jak z menu dziecię cego, bez soli i cukru. Kompleksowe posił ki są droż sze niż we wszystkich są siednich hotelach, nie wiadomo z jakiego powodu, rezerwują c podali jedną cenę , a po przyjeź dzie cena okazał a się inna.
Z drobnych mankamentó w - brak lustra w pokoju, nieprzemyś lane gniazdka (czajnik moż na wł ą czyć tylko przy ł ó ż ku na podł odze). Ogromna iloś ć komaró w, ale nie ma moż liwoś ci wł ą czenia fumigatora, bo gniazdek na pokó j 3-osobowy jest bardzo mał o. Na balkonie są tylko 2 krzesł a, a przypominam pokó j na 3 osoby, w ł azience są też.2 haczyki. Prawie zapomniał am! ! PODWÓ JNE Ł Ó Ż KO okazał o się być dwoma pojedynczymi ł ó ż kami przysunię tymi tył em do siebie i rozsuwają cymi się przy najmniejszym ruchu. Dziewczyny sprzą tają ce pokó j, bardzo sympatyczne, sprzą tane na ż ą danie, ale bardzo zdenerwowane, ż e mokre, nieś wież e rę czniki nie był y zmieniane po 3 dniach od momentu przyjazdu. W pokoju nie ma suszarki na ubrania i rę czniki, są one zmuszone do suszenia na balustradzie balkonu, ską d nieustannie wylatują na ulicę . Brak minimalnych przyboró w.
Wynik. Gdyby hotel rozwią zał problem z plaż ą , niewykwalifikowaną obsł ugą i wyż ywieniem, wró cilibyś my tu nie raz.
Tak jak
Lubisz
• 10