Nie wydawaj pieniędzy na ten hotel - będziesz rozczarowany.

Pisemny: 27 listopad 2018
Czas podróży: 23 — 27 lipiec 2018
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 1.0
Postaram się być kró tki i rzeczowy.
Przyjechaliś my tutaj, ponieważ kilka lat wcześ niej mó j mą ż był tu na wycieczce firmowej. . wtedy wszystko był o inne. Wię cej nasze firmy nie przyjdą do Ciebie.
Lokalizacja jest ś rednia, blisko kilku klubó w i drogich restauracji. Niewskazane jest, aby starsi ludzie stą pali pieszo do morza po schodach odwiecznych, z dzieckiem, dla osó b starszych.
Na plaż ach jest miejsce (co jest dobre) i moż na wynają ć leż aki i bungalowy - ś rednio do 800 UAH dziennie.

Jedzenie w hotelu - ś niadania wliczone w cenę są smutne (rozumiem, ż e to nie Turcja i Egipt, ALE za 12600 UAH za 4 NOCE moż na nakarmić normalnie, z napojami jest gorzej - albo za opł atą , lub pić brą zowy pł yn ( kawa), mleko wystarczy na pó ł ś niadania (kto ma czas, dobrze zrobi), lepiej nie pić kompotu (cukier i barwnik do smaku).
Na ulicy nie moż na jeś ć , są naprawdę przytulne stoł y i krzesł a, ale jest jedzenie dla elity - podobno za 12 tysię cy przez 4 dni nie staliś my się elitą...
Wró ć my do począ tku. . . mieliś my wczesne zameldowanie, któ re oczywiś cie został o zgł oszone z gó ry i opł acono z gó ry koszt pokoju za wszystkie 4 dni! (warto był o w tym momencie pomyś leć o hotelu. . . )
ja, mó j mą ż i có rka w wó zku - tylko straż nicy przy barierce przywitali nas mile. W recepcji w tym momencie był a jakaś dziewczyna, któ ra najwyraź niej nie był a z nas zadowolona, ​ ​ zapytał a kim jesteś my i czy mamy rezerwację...Był o wraż enie, ż e jesteś my pod niewł aś ciwym adresem lub coś jej przeszkadzał o . Szanowna Administracja, nie masz HILTON z 1000 pokojami, byliś my jedynymi, któ rzy wcześ nie się zameldowali! Przyjechaliś my sami z mał ym dzieckiem - NAPRAWDĘ trudno sprawdzić , bę dą c na zmianie, na któ rego z goś ci czekać i grzecznie się przywitać , okreś lają c "jesteś taki a taki? " to wyglą dał oby fajnie! mogli sprawiać wraż enie, ż e na nas czekali. . ale okazał o się , jak to się stał o.
Potem okazał o się , ż e nie macie windy, ale są strome ś liskie stopnie, dziewczyna w recepcji w niegrzeczny i prześ miewczy sposó b odpowiedział a na moje rozsą dne pytanie jak wstać z wó zkiem. . . ok, straż nik nam pomó gł .

Tajemnicą jest dlaczego nie zaoferowano nam pokoju na pierwszym lub drugim pię trze, moż e nie był o wolnych miejsc. . . a moż e przy wcześ niejszej rezerwacji nikt nie pomyś lał z wyprzedzeniem o goś ciach z dzieć mi i wó zkach, a nie t zał oż yć , ż e bieganie w gó rę iw dó ł z wó zkiem był o niewygodne. . .
Przyszliś my do pokoju - nie ma ł ó ż eczka...ostrzegaliś my, poprosiliś my, ok, przenieś liś my cokoł y (zrobili pokó j) telefon do recepcji, ł ó ż eczko został o przyniesione (szybko przyniesione) - ł ó ż eczko jest twoje G...jego cena to 300 UAH, ale przynajmniej ś ciana upadł a...wię c nie, został a przybita gwoź dziami (
Prysznic nie jest bardzo czysty, samo mocowanie prysznica jest zł e, trzy razy uderzył je w gł owę .
Na balkonie suszarka do ubrań jest ró wno pod kapią cym klimatyzatorem.
WSZYSTKO był oby niczym. Moż esz przeż yć wszystko, ALE incydent w pokoju był punktem zwrotnym. . .

Ze wzglę du na pracę zawodową mó j mą ż był zmuszony przez cał y wyjazd pracować przy komputerze. A siedzą c w drogim pokoju wolał popracować na balkonie. . . ku naszemu zdziwieniu meble w pokoju niezbyt dobre (raczej normalne) ALE są zardzewiał e TANIO dwa krzesł a na balkonie (cześ ć Chiny za $1 ). Skutek był do przewidzenia, krzesł o pę kł o, mą ż upadł i uderzył się w gł owę (tył em gł owy i krę gosł upem, laptop upadł naturalnie, jego walizka się rozwalił a. Pilny telefon do recepcjonisty, nic, bez przeprosin, oferta dla wymienić fotel i tyle! Pytani o odszkodowanie lub naprawę laptopa - jednoznaczna odmowa. Drugi telefon - administracja twierdzi, ż e meble był y sprawdzone i wszystko ok - obejrzeliś my drugie krzesł o. w tych samych miejscach (jak na zł amanej) jest rdza i dziury - puste przestrzenie, czyli zł oż y się pod dokł adnie taką samą osobą waż ą cą ponad 70 kg. Mą ż odmó wił pomocy medycznej - jak zawsze, ale zaczę li porzą dkować laptopa (korporacyjne ), awaria był a tylko nadwoziem, wymiana kosztował aby 800-1000 UAH! Przypomnę , ż e zapł aciliś my za pokó j 12 tysię cy 600 UAH! Administracja odmó wił a naprawy! Zaoferowano zniż kę na pokó j w przyszł ym roku! brak sł ó w .
Przez resztę czasu gromadził się tylko negatyw.
Pokó j był sprzą tany, niezbyt dobry, ale sprzą tany. Nie zawsze kł adli akcesoria w ł azience, musiał em kilka razy szukać pokojó wek i prosić o mydł o, papier toaletowy lub ż el pod prysznic...
nawiasem mó wią c, same te mini sł oiki są bardzo tanie, jest na nich napisane (prosta i niedroga kolekcja) oczywiś cie po angielsku.
Sama liczba – za te pienią dze, pierwsze wraż enie – ROZczarowanie, potem uraza i zł oś ć . Rozmiarowo to obiektywnie jak nasza kuchnia, korytarz, jest w nim szafa i 3 wieszaki (tak oczekiwano dla dwojga goś ci z dzieckiem), poprosił a o wieszaki - poinformowali. W szafie miejsce jak na 1 noc. w pokoju znajduje się.1 podwó jne ł ó ż ko, 2 szafki nocne, lodó wka i trochę miejsca do przejś cia. Balkon jest malutki, o meblach pisał am powyż ej. BTW, zepsute krzesł o leż ał o w naszym pokoju, dopó ki nie wyniosł em go na korytarz. . powiedzieli, ż e nie ma na co go zmieniać . w hotelu nie ma już wolnych krzeseł...
Chcieliś my wyjechać wcześ niej, ponieważ hotel powodował cią gł y negatywny . . przy rezerwacji mó j mą ż wskazał pó ź ne wymeldowanie - zapł acił za to POŁ OWĄ ceny pokoju! Oczywiś cie ODMOWA był o nam zwrotu nawet tej kwoty! Mimo tylu oś cież y, szkó d fizycznych i materialnych, jakie nam wyrzą dzono, odmó wiono nam! Nie moż esz zarobić wszystkich pienię dzy, chł opaki. .
Teren hotelu jest zadbany, ogrodnicy starali się jak najlepiej, plac zabaw . . có ż , nie dla wszystkich, to lepsze niż nic.

Przyjemne wraż enie pozostawił tylko ochroniarz i pracownik w niebieskim mundurze (być moż e hydraulik lub kierownik zaopatrzenia), osoby te szczerze się uś miechał y, witał y i pomagał y nieś ć wó zek jeś li mnie zobaczyli.
Pozwó lcie, ż e podsumuję :
1) Kwota, któ rą zostawiliś my wystarczył aby na wakacje za granicą - jeś li masz paszport - nie jedź tutaj, bę dzie droż ej niż w Grecji.
2) Koncepcja obsł ugi powinna zaczynać się od momentu rezerwacji, uwzglę dniać ż yczenia goś ci i przewidywać potrzeby! ZA pienią dze, któ re bierzesz z gó ry, TY nie masz prawa zachowywać się w ten sposó b i oferować takiej usł ugi.
3) Odniosł em wraż enie, ż e wszystkie problemy przycią gamy jak magnes… Nie jestem w konflikcie i zawsze staram się zostawiać dobre recenzje, ale mnie wkurzył eś .
4) Tanie, zepsute meble mogą prowadzić do obraż eń i uszkodzenia mienia.
5) hotel nie wie, jak rozwią zywać sytuacje konfliktowe i nie zamierza, dlaczego, jeś li wszystko został o już opł acone, a goś ć nigdzie nie jedzie?...
Obiecał em recenzję , napisał em ją , teraz opublikuję wszę dzie. Jak ty zrobił eś , tak my robimy tobie.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał