Ł adny, czysty hotel z przytulną okolicą . Bardzo smaczne ś niadanie w formie bufetu. Darmowe, stabilne WI-FI. Niedaleko od morza. To prawda, ż e musisz zejś ć i zejś ć po schodach. Naprzeciw okna pokoju na parterze stoi latarnia. Doskonał e poł ą czenie ceny i jakoś ci.
… Już ▾
Ł adny, czysty hotel z przytulną okolicą . Bardzo smaczne ś niadanie w formie bufetu. Darmowe, stabilne WI-FI. Niedaleko od morza.
To prawda, ż e musisz zejś ć i zejś ć po schodach.
Naprzeciw okna pokoju na parterze stoi latarnia.
Doskonał e poł ą czenie ceny i jakoś ci.
To prawda, ż e musisz zejś ć i zejś ć po schodach.
Naprzeciw okna pokoju na parterze stoi latarnia.
Doskonał e poł ą czenie ceny i jakoś ci.
Tak jak
Lubisz
Pokaż inne komentarze …
Noc spę dziliś my na jedną noc Pokó j 209, mał y, wszystko ok, za mał o szlafrokó w, pó ł ki przy lustrze w korytarzu, musiał em biec albo do pokoju, albo do ł azienki. szukaj sprzą taczki, musiał em uż yć biał ego rę cznika.
… Już ▾
Noc spę dziliś my na jedną noc Pokó j 209, mał y, wszystko ok, za mał o szlafrokó w, pó ł ki przy lustrze w korytarzu, musiał em biec albo do pokoju, albo do ł azienki. szukaj sprzą taczki, musiał em uż yć biał ego rę cznika. Suszarka do wł osó w z kró tkim drucikiem był a niewygodna. Chciał bym mieć chociaż mał ą butelkę wody w pokoju - nie był o nic. Woda przy recepcji w lodó wce - nie wpadasz na nią . Z plusó w: ś niadanie w cenie, wybó r cał kiem niezł y - jedliś my.
Tak jak
Lubisz
• podróżował 6 lat wstecz
Postaram się być kró tki i rzeczowy. Przyjechaliś my tutaj, ponieważ kilka lat wcześ niej mó j mą ż był tu na wycieczce firmowej. . wtedy wszystko był o inne. Wię cej nasze firmy nie przyjdą do Ciebie. Lokalizacja jest ś rednia, blisko kilku klubó w i drogich restauracji.
… Już ▾
Postaram się być kró tki i rzeczowy.
Przyjechaliś my tutaj, ponieważ kilka lat wcześ niej mó j mą ż był tu na wycieczce firmowej. . wtedy wszystko był o inne. Wię cej nasze firmy nie przyjdą do Ciebie.
Lokalizacja jest ś rednia, blisko kilku klubó w i drogich restauracji. Niewskazane jest, aby starsi ludzie stą pali pieszo do morza po schodach odwiecznych, z dzieckiem, dla osó b starszych.
Na plaż ach jest miejsce (co jest dobre) i moż na wynają ć leż aki i bungalowy - ś rednio do 800 UAH dziennie.
Jedzenie w hotelu - ś niadania wliczone w cenę są smutne (rozumiem, ż e to nie Turcja i Egipt, ALE za 12600 UAH za 4 NOCE moż na nakarmić normalnie, z napojami jest gorzej - albo za opł atą , lub pić brą zowy pł yn ( kawa), mleko wystarczy na pó ł ś niadania (kto ma czas, dobrze zrobi), lepiej nie pić kompotu (cukier i barwnik do smaku).
Na ulicy nie moż na jeś ć , są naprawdę przytulne stoł y i krzesł a, ale jest jedzenie dla elity - podobno za 12 tysię cy przez 4 dni nie staliś my się elitą...
Wró ć my do począ tku. . . mieliś my wczesne zameldowanie, któ re oczywiś cie został o zgł oszone z gó ry i opł acono z gó ry koszt pokoju za wszystkie 4 dni! (warto był o w tym momencie pomyś leć o hotelu. . . )
ja, mó j mą ż i có rka w wó zku - tylko straż nicy przy barierce przywitali nas mile. W recepcji w tym momencie był a jakaś dziewczyna, któ ra najwyraź niej nie był a z nas zadowolona, zapytał a kim jesteś my i czy mamy rezerwację...Był o wraż enie, ż e jesteś my pod niewł aś ciwym adresem lub coś jej przeszkadzał o . Szanowna Administracja, nie masz HILTON z 1000 pokojami, byliś my jedynymi, któ rzy wcześ nie się zameldowali! Przyjechaliś my sami z mał ym dzieckiem - NAPRAWDĘ trudno sprawdzić , bę dą c na zmianie, na któ rego z goś ci czekać i grzecznie się przywitać , okreś lają c "jesteś taki a taki? " to wyglą dał oby fajnie! mogli sprawiać wraż enie, ż e na nas czekali. . ale okazał o się , jak to się stał o.
Potem okazał o się , ż e nie macie windy, ale są strome ś liskie stopnie, dziewczyna w recepcji w niegrzeczny i prześ miewczy sposó b odpowiedział a na moje rozsą dne pytanie jak wstać z wó zkiem. . . ok, straż nik nam pomó gł .
Tajemnicą jest dlaczego nie zaoferowano nam pokoju na pierwszym lub drugim pię trze, moż e nie był o wolnych miejsc. . . a moż e przy wcześ niejszej rezerwacji nikt nie pomyś lał z wyprzedzeniem o goś ciach z dzieć mi i wó zkach, a nie t zał oż yć , ż e bieganie w gó rę iw dó ł z wó zkiem był o niewygodne. . .
Przyszliś my do pokoju - nie ma ł ó ż eczka...ostrzegaliś my, poprosiliś my, ok, przenieś liś my cokoł y (zrobili pokó j) telefon do recepcji, ł ó ż eczko został o przyniesione (szybko przyniesione) - ł ó ż eczko jest twoje G...jego cena to 300 UAH, ale przynajmniej ś ciana upadł a...wię c nie, został a przybita gwoź dziami (
Prysznic nie jest bardzo czysty, samo mocowanie prysznica jest zł e, trzy razy uderzył je w gł owę .
Na balkonie suszarka do ubrań jest ró wno pod kapią cym klimatyzatorem.
WSZYSTKO był oby niczym. Moż esz przeż yć wszystko, ALE incydent w pokoju był punktem zwrotnym. . .
Ze wzglę du na pracę zawodową mó j mą ż był zmuszony przez cał y wyjazd pracować przy komputerze. A siedzą c w drogim pokoju wolał popracować na balkonie. . . ku naszemu zdziwieniu meble w pokoju niezbyt dobre (raczej normalne) ALE są zardzewiał e TANIO dwa krzesł a na balkonie (cześ ć Chiny za $1 ). Skutek był do przewidzenia, krzesł o pę kł o, mą ż upadł i uderzył się w gł owę (tył em gł owy i krę gosł upem, laptop upadł naturalnie, jego walizka się rozwalił a. Pilny telefon do recepcjonisty, nic, bez przeprosin, oferta dla wymienić fotel i tyle! Pytani o odszkodowanie lub naprawę laptopa - jednoznaczna odmowa. Drugi telefon - administracja twierdzi, ż e meble był y sprawdzone i wszystko ok - obejrzeliś my drugie krzesł o. w tych samych miejscach (jak na zł amanej) jest rdza i dziury - puste przestrzenie, czyli zł oż y się pod dokł adnie taką samą osobą waż ą cą ponad 70 kg. Mą ż odmó wił pomocy medycznej - jak zawsze, ale zaczę li porzą dkować laptopa (korporacyjne ), awaria był a tylko nadwoziem, wymiana kosztował aby 800-1000 UAH! Przypomnę , ż e zapł aciliś my za pokó j 12 tysię cy 600 UAH! Administracja odmó wił a naprawy! Zaoferowano zniż kę na pokó j w przyszł ym roku! brak sł ó w .
Przez resztę czasu gromadził się tylko negatyw.
Pokó j był sprzą tany, niezbyt dobry, ale sprzą tany. Nie zawsze kł adli akcesoria w ł azience, musiał em kilka razy szukać pokojó wek i prosić o mydł o, papier toaletowy lub ż el pod prysznic...
nawiasem mó wią c, same te mini sł oiki są bardzo tanie, jest na nich napisane (prosta i niedroga kolekcja) oczywiś cie po angielsku.
Sama liczba – za te pienią dze, pierwsze wraż enie – ROZczarowanie, potem uraza i zł oś ć . Rozmiarowo to obiektywnie jak nasza kuchnia, korytarz, jest w nim szafa i 3 wieszaki (tak oczekiwano dla dwojga goś ci z dzieckiem), poprosił a o wieszaki - poinformowali. W szafie miejsce jak na 1 noc. w pokoju znajduje się.1 podwó jne ł ó ż ko, 2 szafki nocne, lodó wka i trochę miejsca do przejś cia. Balkon jest malutki, o meblach pisał am powyż ej. BTW, zepsute krzesł o leż ał o w naszym pokoju, dopó ki nie wyniosł em go na korytarz. . powiedzieli, ż e nie ma na co go zmieniać . w hotelu nie ma już wolnych krzeseł...
Chcieliś my wyjechać wcześ niej, ponieważ hotel powodował cią gł y negatywny . . przy rezerwacji mó j mą ż wskazał pó ź ne wymeldowanie - zapł acił za to POŁ OWĄ ceny pokoju! Oczywiś cie ODMOWA był o nam zwrotu nawet tej kwoty! Mimo tylu oś cież y, szkó d fizycznych i materialnych, jakie nam wyrzą dzono, odmó wiono nam! Nie moż esz zarobić wszystkich pienię dzy, chł opaki. .
Teren hotelu jest zadbany, ogrodnicy starali się jak najlepiej, plac zabaw . . có ż , nie dla wszystkich, to lepsze niż nic.
Przyjemne wraż enie pozostawił tylko ochroniarz i pracownik w niebieskim mundurze (być moż e hydraulik lub kierownik zaopatrzenia), osoby te szczerze się uś miechał y, witał y i pomagał y nieś ć wó zek jeś li mnie zobaczyli.
Pozwó lcie, ż e podsumuję :
1) Kwota, któ rą zostawiliś my wystarczył aby na wakacje za granicą - jeś li masz paszport - nie jedź tutaj, bę dzie droż ej niż w Grecji.
2) Koncepcja obsł ugi powinna zaczynać się od momentu rezerwacji, uwzglę dniać ż yczenia goś ci i przewidywać potrzeby! ZA pienią dze, któ re bierzesz z gó ry, TY nie masz prawa zachowywać się w ten sposó b i oferować takiej usł ugi.
3) Odniosł em wraż enie, ż e wszystkie problemy przycią gamy jak magnes… Nie jestem w konflikcie i zawsze staram się zostawiać dobre recenzje, ale mnie wkurzył eś .
4) Tanie, zepsute meble mogą prowadzić do obraż eń i uszkodzenia mienia.
5) hotel nie wie, jak rozwią zywać sytuacje konfliktowe i nie zamierza, dlaczego, jeś li wszystko został o już opł acone, a goś ć nigdzie nie jedzie?...
Obiecał em recenzję , napisał em ją , teraz opublikuję wszę dzie. Jak ty zrobił eś , tak my robimy tobie.
Przyjechaliś my tutaj, ponieważ kilka lat wcześ niej mó j mą ż był tu na wycieczce firmowej. . wtedy wszystko był o inne. Wię cej nasze firmy nie przyjdą do Ciebie.
Lokalizacja jest ś rednia, blisko kilku klubó w i drogich restauracji. Niewskazane jest, aby starsi ludzie stą pali pieszo do morza po schodach odwiecznych, z dzieckiem, dla osó b starszych.
Na plaż ach jest miejsce (co jest dobre) i moż na wynają ć leż aki i bungalowy - ś rednio do 800 UAH dziennie.
Jedzenie w hotelu - ś niadania wliczone w cenę są smutne (rozumiem, ż e to nie Turcja i Egipt, ALE za 12600 UAH za 4 NOCE moż na nakarmić normalnie, z napojami jest gorzej - albo za opł atą , lub pić brą zowy pł yn ( kawa), mleko wystarczy na pó ł ś niadania (kto ma czas, dobrze zrobi), lepiej nie pić kompotu (cukier i barwnik do smaku).
Na ulicy nie moż na jeś ć , są naprawdę przytulne stoł y i krzesł a, ale jest jedzenie dla elity - podobno za 12 tysię cy przez 4 dni nie staliś my się elitą...
Wró ć my do począ tku. . . mieliś my wczesne zameldowanie, któ re oczywiś cie został o zgł oszone z gó ry i opł acono z gó ry koszt pokoju za wszystkie 4 dni! (warto był o w tym momencie pomyś leć o hotelu. . . )
ja, mó j mą ż i có rka w wó zku - tylko straż nicy przy barierce przywitali nas mile. W recepcji w tym momencie był a jakaś dziewczyna, któ ra najwyraź niej nie był a z nas zadowolona, zapytał a kim jesteś my i czy mamy rezerwację...Był o wraż enie, ż e jesteś my pod niewł aś ciwym adresem lub coś jej przeszkadzał o . Szanowna Administracja, nie masz HILTON z 1000 pokojami, byliś my jedynymi, któ rzy wcześ nie się zameldowali! Przyjechaliś my sami z mał ym dzieckiem - NAPRAWDĘ trudno sprawdzić , bę dą c na zmianie, na któ rego z goś ci czekać i grzecznie się przywitać , okreś lają c "jesteś taki a taki? " to wyglą dał oby fajnie! mogli sprawiać wraż enie, ż e na nas czekali. . ale okazał o się , jak to się stał o.
Potem okazał o się , ż e nie macie windy, ale są strome ś liskie stopnie, dziewczyna w recepcji w niegrzeczny i prześ miewczy sposó b odpowiedział a na moje rozsą dne pytanie jak wstać z wó zkiem. . . ok, straż nik nam pomó gł .
Tajemnicą jest dlaczego nie zaoferowano nam pokoju na pierwszym lub drugim pię trze, moż e nie był o wolnych miejsc. . . a moż e przy wcześ niejszej rezerwacji nikt nie pomyś lał z wyprzedzeniem o goś ciach z dzieć mi i wó zkach, a nie t zał oż yć , ż e bieganie w gó rę iw dó ł z wó zkiem był o niewygodne. . .
Przyszliś my do pokoju - nie ma ł ó ż eczka...ostrzegaliś my, poprosiliś my, ok, przenieś liś my cokoł y (zrobili pokó j) telefon do recepcji, ł ó ż eczko został o przyniesione (szybko przyniesione) - ł ó ż eczko jest twoje G...jego cena to 300 UAH, ale przynajmniej ś ciana upadł a...wię c nie, został a przybita gwoź dziami (
Prysznic nie jest bardzo czysty, samo mocowanie prysznica jest zł e, trzy razy uderzył je w gł owę .
Na balkonie suszarka do ubrań jest ró wno pod kapią cym klimatyzatorem.
WSZYSTKO był oby niczym. Moż esz przeż yć wszystko, ALE incydent w pokoju był punktem zwrotnym. . .
Ze wzglę du na pracę zawodową mó j mą ż był zmuszony przez cał y wyjazd pracować przy komputerze. A siedzą c w drogim pokoju wolał popracować na balkonie. . . ku naszemu zdziwieniu meble w pokoju niezbyt dobre (raczej normalne) ALE są zardzewiał e TANIO dwa krzesł a na balkonie (cześ ć Chiny za $1 ). Skutek był do przewidzenia, krzesł o pę kł o, mą ż upadł i uderzył się w gł owę (tył em gł owy i krę gosł upem, laptop upadł naturalnie, jego walizka się rozwalił a. Pilny telefon do recepcjonisty, nic, bez przeprosin, oferta dla wymienić fotel i tyle! Pytani o odszkodowanie lub naprawę laptopa - jednoznaczna odmowa. Drugi telefon - administracja twierdzi, ż e meble był y sprawdzone i wszystko ok - obejrzeliś my drugie krzesł o. w tych samych miejscach (jak na zł amanej) jest rdza i dziury - puste przestrzenie, czyli zł oż y się pod dokł adnie taką samą osobą waż ą cą ponad 70 kg. Mą ż odmó wił pomocy medycznej - jak zawsze, ale zaczę li porzą dkować laptopa (korporacyjne ), awaria był a tylko nadwoziem, wymiana kosztował aby 800-1000 UAH! Przypomnę , ż e zapł aciliś my za pokó j 12 tysię cy 600 UAH! Administracja odmó wił a naprawy! Zaoferowano zniż kę na pokó j w przyszł ym roku! brak sł ó w .
Przez resztę czasu gromadził się tylko negatyw.
Pokó j był sprzą tany, niezbyt dobry, ale sprzą tany. Nie zawsze kł adli akcesoria w ł azience, musiał em kilka razy szukać pokojó wek i prosić o mydł o, papier toaletowy lub ż el pod prysznic...
nawiasem mó wią c, same te mini sł oiki są bardzo tanie, jest na nich napisane (prosta i niedroga kolekcja) oczywiś cie po angielsku.
Sama liczba – za te pienią dze, pierwsze wraż enie – ROZczarowanie, potem uraza i zł oś ć . Rozmiarowo to obiektywnie jak nasza kuchnia, korytarz, jest w nim szafa i 3 wieszaki (tak oczekiwano dla dwojga goś ci z dzieckiem), poprosił a o wieszaki - poinformowali. W szafie miejsce jak na 1 noc. w pokoju znajduje się.1 podwó jne ł ó ż ko, 2 szafki nocne, lodó wka i trochę miejsca do przejś cia. Balkon jest malutki, o meblach pisał am powyż ej. BTW, zepsute krzesł o leż ał o w naszym pokoju, dopó ki nie wyniosł em go na korytarz. . powiedzieli, ż e nie ma na co go zmieniać . w hotelu nie ma już wolnych krzeseł...
Chcieliś my wyjechać wcześ niej, ponieważ hotel powodował cią gł y negatywny . . przy rezerwacji mó j mą ż wskazał pó ź ne wymeldowanie - zapł acił za to POŁ OWĄ ceny pokoju! Oczywiś cie ODMOWA był o nam zwrotu nawet tej kwoty! Mimo tylu oś cież y, szkó d fizycznych i materialnych, jakie nam wyrzą dzono, odmó wiono nam! Nie moż esz zarobić wszystkich pienię dzy, chł opaki. .
Teren hotelu jest zadbany, ogrodnicy starali się jak najlepiej, plac zabaw . . có ż , nie dla wszystkich, to lepsze niż nic.
Przyjemne wraż enie pozostawił tylko ochroniarz i pracownik w niebieskim mundurze (być moż e hydraulik lub kierownik zaopatrzenia), osoby te szczerze się uś miechał y, witał y i pomagał y nieś ć wó zek jeś li mnie zobaczyli.
Pozwó lcie, ż e podsumuję :
1) Kwota, któ rą zostawiliś my wystarczył aby na wakacje za granicą - jeś li masz paszport - nie jedź tutaj, bę dzie droż ej niż w Grecji.
2) Koncepcja obsł ugi powinna zaczynać się od momentu rezerwacji, uwzglę dniać ż yczenia goś ci i przewidywać potrzeby! ZA pienią dze, któ re bierzesz z gó ry, TY nie masz prawa zachowywać się w ten sposó b i oferować takiej usł ugi.
3) Odniosł em wraż enie, ż e wszystkie problemy przycią gamy jak magnes… Nie jestem w konflikcie i zawsze staram się zostawiać dobre recenzje, ale mnie wkurzył eś .
4) Tanie, zepsute meble mogą prowadzić do obraż eń i uszkodzenia mienia.
5) hotel nie wie, jak rozwią zywać sytuacje konfliktowe i nie zamierza, dlaczego, jeś li wszystko został o już opł acone, a goś ć nigdzie nie jedzie?...
Obiecał em recenzję , napisał em ją , teraz opublikuję wszę dzie. Jak ty zrobił eś , tak my robimy tobie.
Tak jak
Lubisz
• 3
• podróżował 6 lat wstecz
Przyjechaliś my do Odessy na jednodniową konferencję z kolegą . Zarezerwowaliś my hotel z wyprzedzeniem. Cena / lokalizacja wydawał a się optymalna, nie spodziewano się niczego specjalnego. Pierwsze wraż enie był o bardzo przyjemne: niewielki, ale bardzo zadbany teren, czyste powietrze, zieleń , ptaki.
… Już ▾
Przyjechaliś my do Odessy na jednodniową konferencję z kolegą . Zarezerwowaliś my hotel z wyprzedzeniem. Cena / lokalizacja wydawał a się optymalna, nie spodziewano się niczego specjalnego. Pierwsze wraż enie był o bardzo przyjemne: niewielki, ale bardzo zadbany teren, czyste powietrze, zieleń , ptaki. Zadomowiony. Pokó j jest trochę jak obó z dla dzieci, ale bardzo czysty, co jest dla mnie niezwykle waż ne! Ś niadanie był o bardzo mił ą niespodzianką . Pyszne i urozmaicone. Kac poszedł z hukiem : )) Zapomniał em torby z wszystkimi pienię dzmi i dokumentami w restauracji! Przez godzinę , nie kró cej. Biegł a zlany zimnym potem. Wszystko wró cił o do mnie ze sł odkim uś miechem. Po zabawnej nocy poranek był trudny, rozumiesz)) Kontynuują c historię , moja koleż anka w recepcji odł oż ył a telefon komó rkowy, któ ry ró wnież został podany w najlepszy moż liwy sposó b. Po wymeldowaniu wypoż yczono rę czniki plaż owe za symboliczną opł atą . Ogó lnie pozostawili bardzo pozytywne wraż enie. Bardzo dzię kuję personelowi za przyzwoitoś ć i doskonał ą obsł ugę ! Po prostu zapomnieliś my o tym w domu, a nie za granicą )))
Tak jak
Lubisz
Ja i mó j mą ż mieszkaliś my w hotelu przez 6 dni. Zatrzymaliś my się w standardowym pokoju. Opis wraż eń na temat hotelu zaczniemy od minusó w. Jest ich mniej niż plusó w, ale dla 4-gwiazdkowego hotelu są nie do przyję cia. 1. Zarezerwowaliś my pokó j z wcześ niejszym zameldowaniem.
… Już ▾
Ja i mó j mą ż mieszkaliś my w hotelu przez 6 dni. Zatrzymaliś my się w standardowym pokoju.
Opis wraż eń na temat hotelu zaczniemy od minusó w. Jest ich mniej niż plusó w, ale dla 4-gwiazdkowego hotelu są nie do przyję cia.
1. Zarezerwowaliś my pokó j z wcześ niejszym zameldowaniem. Na 2 dni przed wakacjami zadzwonili i powiedzieli, ż e anulują naszą wcześ niejszą rezerwację zameldowania, ponieważ . mają jaką ś grupę , któ rą muszą pomieś cić - a my jesteś my w rozpię toś ci. Byliś my bardzo ź li, ponieważ . nasz pocią g przyjechał okoł o 6:00 i zgodzicie się , ż e bardzo niewygodne i mę czą ce jest spacerowanie po Odessie „na walizkach” do godziny 14:00. Na szczę ś cie hotel oferuje moż liwoś ć pozostawienia u nich bagaż u. Mimo to zostaliś my bez ś niadania, na któ re liczyliś my, i wró ciliś my do odprawy o 14:00 bardzo zmę czeni.
2. Pierwszego dnia kł adziemy się spać , jesteś my przeraż eni. . . Poszewki na poduszki był y niesamowicie brudne! Prześ cieradł o, poszewka na koł drę normalna, biał a, ale poszewki na poduszki! ! ! To po prostu okropne! ! ! Jak ludzie mogą to zrobić? ? ? Domysł ó w był o wiele: wycierali podł ogę - i robili ł ó ż ko, nie myli po poprzednich osadnikach itp. O 23:00 zadzwonił em do recepcji, aby poprosić o wię cej poszewek na poduszki. Proś ba został a natychmiast speł niona. Stare odebrano, przyniesiono nowe, ale wybuchł ś miech, gdy przywiezione okazał y się jeszcze gorsze od poprzednich. Ż ó ł te, w jakieś kamyczki i plamki. Musiał em nacią gną ć prześ cieradł o na poduszki - nie był o innej opcji. Oto taki koszmar w podobno 4-gwiazdkowym hotelu. Czy naprawdę nie da się wybielić , ugotować , no w skrajnych przypadkach odpisać i kupić nowe? Pokrowiec materaca ró wnież trzeba odkurzyć lub wytrzepać , ponieważ . duż o dł ugich wł osó w na nim pozostał o po poprzednich wczasowiczach.
3. Pokó j jest doś ć mał y. Strasznie brakował o mebli. W pokoju znajduje się tylko jedna szafa w kształ cie tysią ca, któ ra jest niewygodnie umieszczona w przejś ciu w korytarzu. Po prostu nie ma gdzie poł oż yć rzeczy, po prostu nie ma gdzie postawić walizek! W szafie był y tylko 3 sowieckie wieszaki. Poprosił em o przyniesienie mi wię cej wieszakó w, ponieważ . 3 - niedopuszczalne. Po pierwsze, powinna być parzysta liczba wieszakó w, ponieważ . pokó j dwuosobowy, po drugie - musi być ich co najmniej 6, a na 4 gwiazdki - co najmniej 8 sztuk. , a po trzecie - czas też kupić nowe wieszaki, bo są starzy, z lat 80-tych.
4. Hotel poł oż ony jest w pobliż u drogi, któ rą jeż dż ą szaleni kierowcy. Jest bardzo gł oś no, ale nam to nie przeszkadzał o, ale wspó ł czuję tym, któ rzy mają ś pią ce dzieci.
Wszystko zakoń czył o się negatywem. Mam nadzieję , ż e kierownictwo hotelu zobaczy i przeczyta moją recenzję i podejmie dział ania w zwią zku z niedocią gnię ciami.
A teraz na dobre. . .
1. Hotel jest bardzo przytulny. Dobra, pię kna okolica.
2. Wszystkie pokoje z balkonami. Dla mnie obecnoś ć balkonu w pokoju to koniecznoś ć . A tu ró wnież z meblami i suszarką do ubrań . Dzię ki za balkon!
3. W pokoju jest wystarczają co duż a lodó wka z zamraż arką !
4. Jednorazowe szampony, ż ele pod prysznic i mydł a uzupeł niane są codziennie, rę czniki zmieniane są codziennie.
5. Ł ó ż ko został o zmienione po 3 dniach. Chociaż wiele hoteli zmienia się dopiero po 5 dniach. Przy okazji po zmianie ł ó ż ka dostaliś my normalne czyste poszewki na poduszki. Wię c tutaj, kogo to obchodzi. Do kogo są biali, a do kogo z glutami.
6. Hotel poł oż ony jest blisko morza. Plaż e są dobre. 5 minut w dó ł po schodach - i jesteś nad morzem. Dogodny dojazd do centrum miasta.
7. Bardzo dobre ś niadania. Duż y asortyment, choć absolutnie monotonny.
8. Dobra obsł uga, przyjazny personel. Wszystkie proś by został y speł nione na czas.
Generalnie jak dla mnie hotel nie cią gnie 4 gwiazdek. Dla jakoś ci 3 - tak, ale nadal musisz dorosną ć do 4x. Co wię cej, jest to rezerwacja, a niektó re inne strony przypisują hotelowi 4 gwiazdki. Sam Vele Rosse nigdzie nie wskazuje, ile ma gwiazd.
Byliś my bardzo zadowoleni z pobytu w Vela Ross, pomimo pewnych rozczarowań . Na pewno jeszcze tu przyjedziemy, tylko z wł asnym ł ó ż kiem. Ż yczymy wszystkim udanych wakacji!
Opis wraż eń na temat hotelu zaczniemy od minusó w. Jest ich mniej niż plusó w, ale dla 4-gwiazdkowego hotelu są nie do przyję cia.
1. Zarezerwowaliś my pokó j z wcześ niejszym zameldowaniem. Na 2 dni przed wakacjami zadzwonili i powiedzieli, ż e anulują naszą wcześ niejszą rezerwację zameldowania, ponieważ . mają jaką ś grupę , któ rą muszą pomieś cić - a my jesteś my w rozpię toś ci. Byliś my bardzo ź li, ponieważ . nasz pocią g przyjechał okoł o 6:00 i zgodzicie się , ż e bardzo niewygodne i mę czą ce jest spacerowanie po Odessie „na walizkach” do godziny 14:00. Na szczę ś cie hotel oferuje moż liwoś ć pozostawienia u nich bagaż u. Mimo to zostaliś my bez ś niadania, na któ re liczyliś my, i wró ciliś my do odprawy o 14:00 bardzo zmę czeni.
2. Pierwszego dnia kł adziemy się spać , jesteś my przeraż eni. . . Poszewki na poduszki był y niesamowicie brudne! Prześ cieradł o, poszewka na koł drę normalna, biał a, ale poszewki na poduszki! ! ! To po prostu okropne! ! ! Jak ludzie mogą to zrobić? ? ? Domysł ó w był o wiele: wycierali podł ogę - i robili ł ó ż ko, nie myli po poprzednich osadnikach itp. O 23:00 zadzwonił em do recepcji, aby poprosić o wię cej poszewek na poduszki. Proś ba został a natychmiast speł niona. Stare odebrano, przyniesiono nowe, ale wybuchł ś miech, gdy przywiezione okazał y się jeszcze gorsze od poprzednich. Ż ó ł te, w jakieś kamyczki i plamki. Musiał em nacią gną ć prześ cieradł o na poduszki - nie był o innej opcji. Oto taki koszmar w podobno 4-gwiazdkowym hotelu. Czy naprawdę nie da się wybielić , ugotować , no w skrajnych przypadkach odpisać i kupić nowe? Pokrowiec materaca ró wnież trzeba odkurzyć lub wytrzepać , ponieważ . duż o dł ugich wł osó w na nim pozostał o po poprzednich wczasowiczach.
3. Pokó j jest doś ć mał y. Strasznie brakował o mebli. W pokoju znajduje się tylko jedna szafa w kształ cie tysią ca, któ ra jest niewygodnie umieszczona w przejś ciu w korytarzu. Po prostu nie ma gdzie poł oż yć rzeczy, po prostu nie ma gdzie postawić walizek! W szafie był y tylko 3 sowieckie wieszaki. Poprosił em o przyniesienie mi wię cej wieszakó w, ponieważ . 3 - niedopuszczalne. Po pierwsze, powinna być parzysta liczba wieszakó w, ponieważ . pokó j dwuosobowy, po drugie - musi być ich co najmniej 6, a na 4 gwiazdki - co najmniej 8 sztuk. , a po trzecie - czas też kupić nowe wieszaki, bo są starzy, z lat 80-tych.
4. Hotel poł oż ony jest w pobliż u drogi, któ rą jeż dż ą szaleni kierowcy. Jest bardzo gł oś no, ale nam to nie przeszkadzał o, ale wspó ł czuję tym, któ rzy mają ś pią ce dzieci.
Wszystko zakoń czył o się negatywem. Mam nadzieję , ż e kierownictwo hotelu zobaczy i przeczyta moją recenzję i podejmie dział ania w zwią zku z niedocią gnię ciami.
A teraz na dobre. . .
1. Hotel jest bardzo przytulny. Dobra, pię kna okolica.
2. Wszystkie pokoje z balkonami. Dla mnie obecnoś ć balkonu w pokoju to koniecznoś ć . A tu ró wnież z meblami i suszarką do ubrań . Dzię ki za balkon!
3. W pokoju jest wystarczają co duż a lodó wka z zamraż arką !
4. Jednorazowe szampony, ż ele pod prysznic i mydł a uzupeł niane są codziennie, rę czniki zmieniane są codziennie.
5. Ł ó ż ko został o zmienione po 3 dniach. Chociaż wiele hoteli zmienia się dopiero po 5 dniach. Przy okazji po zmianie ł ó ż ka dostaliś my normalne czyste poszewki na poduszki. Wię c tutaj, kogo to obchodzi. Do kogo są biali, a do kogo z glutami.
6. Hotel poł oż ony jest blisko morza. Plaż e są dobre. 5 minut w dó ł po schodach - i jesteś nad morzem. Dogodny dojazd do centrum miasta.
7. Bardzo dobre ś niadania. Duż y asortyment, choć absolutnie monotonny.
8. Dobra obsł uga, przyjazny personel. Wszystkie proś by został y speł nione na czas.
Generalnie jak dla mnie hotel nie cią gnie 4 gwiazdek. Dla jakoś ci 3 - tak, ale nadal musisz dorosną ć do 4x. Co wię cej, jest to rezerwacja, a niektó re inne strony przypisują hotelowi 4 gwiazdki. Sam Vele Rosse nigdzie nie wskazuje, ile ma gwiazd.
Byliś my bardzo zadowoleni z pobytu w Vela Ross, pomimo pewnych rozczarowań . Na pewno jeszcze tu przyjedziemy, tylko z wł asnym ł ó ż kiem. Ż yczymy wszystkim udanych wakacji!
Tak jak
Lubisz
• 3