Świetny obszar, ale okropny personel?

Pisemny: 3 marta 2018
Czas podróży: 26 luty — 2 marta 2018
Komu autor poleca hotel?: Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 2.0
Czystość: 9.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 10.0
Był em w tym hotelu w podró ż y sł uż bowej. Z restauracją był a bardzo nieprzyjemna sytuacja. Mam alergię na musztardę i przy każ dym posił ku musiał am mó wić o tym kelnerowi i pytać , czy jest gdzieś w sosie. Kelnerzy po prostu nie wiedzą , co jest podawane na stole, nie wiedzą , co zawiera danie i sosy. Chodził o o to, ż e ostatniego dnia firma, w któ rej pracuję i któ ra przywiozł a nas do Edem (80 osó b) zorganizował a uroczystą kolację dla wszystkich swoich pracownikó w. Odbył a się ona nie tam, gdzie był y ś niadania i obiadokolacje, ale w luksusowej restauracji, któ ra znajduje się po przeciwnej stronie samego hotelu. Sama sala super, wszystko w porzą dku. Każ dy stolik miał swojego kelnera. Zaczę li podawać dania, kelnerzy wyję li np. sał atkę , podeszli do wszystkich i poł oż yli je na talerzu. Tak był o ze wszystkimi kolejnymi potrawami. Natychmiast ostrzegł em kelnera, ż e ​ ​ jestem uczulony na musztardę , a nastę pnie zapytał em jeszcze 3 razy, czy to w tym lub innym daniu, któ re podał a. Na począ tku nie wiedział a, poszł a wyjaś nić , potem najprawdopodobniej po prostu strzelił a. W jednej z potraw był a musztarda, zrozumiał am to już po tym, jak zrobił o mi się niedobrze. Poprosił em o lek przeciwhistaminowy, któ rego po prostu nie był o w cał ej ogromnej restauracji. . . Poprosił em kelnerkę , aby wezwał a transfer, któ ry zawiezie mnie przez jezioro z powrotem do hotelu. Po odczekaniu 10 minut zdał em sobie sprawę , ż e nie bę dę na nic czekać i już zaczą ł em puchną ć na twarzy, pobiegł em pieszo w mrozie -10, w butach do hotelu i sam podją ł em wszystkie niezbę dne ś rodki. A wię c pytanie brzmi: dlaczego kelnerzy nie wiedzą , co zawiera dania? Dlaczego w cał ej restauracji nie był o NIC antyalergicznego, przynajmniej elementarnego?
Najpierw na uroczystej kolacji kelnerka praktycznie oblał a pracownika z talerza resztkami soku spod naczynia, potem zrzucił a naleś nika z sosem na inną dziewczynę , a mnie też wykoń czył a. W JAKI SPOSÓ B troje na 10 osó b siedzą cych przy stole moż e zepsuć wieczó r? Liderzy dbają o przygotowanie nie tylko lokalu i potraw, ale takż e Twoich pracownikó w.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał